Ze hinkstapspringen een beetje door Europa. Nu gaat het over Roemenië. De Donaudelta.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurdocu zelfs. Over hongarije. okee.
Al dat oostbloktuig is ook ALLEMAAL hetzelfdequote:Op woensdag 12 februari 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Pelikanen die aalscholvers beroven. Briljant
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Toch verslavende docu, zit er nog steeds heen te kijken
Ze kwaakten iets over een muurquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al dat oostbloktuig is ook ALLEMAAL hetzelfde
Lekker bezig! De Alp Du Zwift is wel t***s zwaarquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog ongeveer 1 level!
En dan mag ik Alp Du Zwift opfietsen!
Weet niet of ik dat durf.
En Ajax staat voor!![]()
Ja, daarom weet ik niet of ik durf.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig! De Alp Du Zwift is wel t***s zwaar
Hij is wel te doen als je 20/30 cols kunt klimmen, maar je moet vooral niet te snel beginnen. Beter ga je 10% onder je vermogen zitten en probeer je je omwentelingen hoog te houden. Als je te groot begint stort je na 2/3 helemaal in.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik niet of ik durf.
Maar wel een mooi doel eens.
Speciaal voor jou aangepastquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg jeuk van de Engelse ziekte in de TT.
Ja maar zat een film te kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast
Heb je mijn mention gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |