Ze hinkstapspringen een beetje door Europa. Nu gaat het over Roemenië. De Donaudelta.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurdocu zelfs. Over hongarije. okee.
Al dat oostbloktuig is ook ALLEMAAL hetzelfdequote:Op woensdag 12 februari 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Pelikanen die aalscholvers beroven. Briljant
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Toch verslavende docu, zit er nog steeds heen te kijken
Ze kwaakten iets over een muurquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al dat oostbloktuig is ook ALLEMAAL hetzelfde
Lekker bezig! De Alp Du Zwift is wel t***s zwaarquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog ongeveer 1 level!
En dan mag ik Alp Du Zwift opfietsen!
Weet niet of ik dat durf.
En Ajax staat voor!![]()
Ja, daarom weet ik niet of ik durf.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig! De Alp Du Zwift is wel t***s zwaar
Hij is wel te doen als je 20/30 cols kunt klimmen, maar je moet vooral niet te snel beginnen. Beter ga je 10% onder je vermogen zitten en probeer je je omwentelingen hoog te houden. Als je te groot begint stort je na 2/3 helemaal in.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik niet of ik durf.
Maar wel een mooi doel eens.
Speciaal voor jou aangepastquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg jeuk van de Engelse ziekte in de TT.
Ja maar zat een film te kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast
Heb je mijn mention gezien?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Mijn voeten zijn wel naar de tyfus nu. Heb sinds 10 uur sochtends tot nu niet meer gezeten...
Ik wou net zeggen, dat been is niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Je krijgt er alleen een raar afgesneden been van
Lijkt me lastig om er uit te persen hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat het shit is
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om er uit te persen hoor.
Heb er ook nooit zo veel vertrouwen in nee ;Pquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat het shit is
Moet je toch een leuke kerel vinden die je poezelige voetjes wil masserenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb er ook nooit zo veel vertrouwen in nee ;P
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch een leuke kerel vinden die je poezelige voetjes wil masseren
Weinig poezelig aan hoorquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch een leuke kerel vinden die je poezelige voetjes wil masseren
Lekker volwassen type.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen heeft serieus de hele dag niet tegen me gesproken. Toen hij klaar was zat die aan de bar en heeft die een kwartier gewacht om aan een ander bier te kunnen vragen
Boefjebalquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had het door dus ben beetje daar zo blijven staan
Dit komt geloof ik nog uit de tijd van Mastermovies, toen Youtube nog niet bestond zeg maarquote:
Ik kan me niet meer voorstellen hoe ik ooit zonder Youtube heb geleefdquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit komt geloof ik nog uit de tijd van Mastermovies, toen Youtube nog niet bestond zeg maar
Google Videoquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer voorstellen hoe ik ooit zonder Youtube heb geleefd
Ik zit dit soort filmpjes te kijken nu..quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer voorstellen hoe ik ooit zonder Youtube heb geleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |