Neefje 1 sneed iemand open, 2 aan t werk, 3 op school, 4 ziek. Buurjongetje is vorige week 1 geworden. Vader dood, moeder verward. Het is een eenzaam bestaan als influencer 😂quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:48 schreef lipje het volgende:
[..]
die bedoel ik niet eens. Gewoon hulpjes die je niet/met leuke dingen betaald. Neefjes, buurkinders, vaders moeders enzovoorts
Klinkt goed jong!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Live uit Koarnjum
https://twitter.com/alexmiedema/status/1228645333321887744?s=21
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:55 schreef daNpy het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7847239_fd1516d9
Veel plezier ik blijf binnen met de gordijnen dicht en de deuren op slotquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:28 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik ga maar eens met het fietsje richting station om nog meer van dit soort muziek aan te horen. Alaaf!! En Arrrrrrr... aangezien ik piraat ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Veel plezier ik blijf binnen met de gordijnen dicht en de deuren op slotIdeale dagen om boodschappen en inkopen te doen; vet rustig in de winkels, zeker in de ochtendurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:28 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik ga maar eens met het fietsje richting station om nog meer van dit soort muziek aan te horen. Alaaf!! En Arrrrrrr... aangezien ik piraat ben!
Geen klachten van mijn kant daar over. 8)quote:Op zondag 23 februari 2020 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Dat ze in het buitenland nog feestboek gebruiken is wel een oepsie inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |