Mijn moeder kocht veel zuivel van de melkboer, zoals wij de SRV wagen noemdenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:48 schreef derLudolf het volgende:
Rijdende winkel komt hier ook nog wel door de straat. Volgens mij kopen de meeste mensen alleen brood van hem.
Oh ja, die ken ik van opa en oma. Daar zat ook yoghurt in die flessen dacht ik.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht veel zuivel van de melkboer, zoals wij de SRV wagen noemdenIn van die glazen flessen met een gekleurde aluminium dop.
Ah, duidelijk! En toch een raar idee dat je daar van je bestaan kon maken, maar misschien is alles ook wel gewoon heel duur geworden vergeleken met toen.quote:
De landwinkel hier in de buurt verkoopt zijn zuivel ook in zulke flessen met dop.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht veel zuivel van de melkboer, zoals wij de SRV wagen noemdenIn van die glazen flessen met een gekleurde aluminium dop.
Feli, uniekquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken het allemaal zo oud ben ik
Uhmp, sterkte met je mooie kat
Mijn huis is van Funda af
Jup dat kan ik me ook herinnerenquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:11 schreef golfer het volgende:
En dan hadden wij een flessenlikker om de restjes yoghurt eruit te halen.
[ afbeelding ]
We zijn het niet vaak eens, maar dat CETA-verdrag mag inderdaad gelijk verscheurd wordenquote:
Ik moest even opzoeken wat GGO's waren. Volgens mij noemen we dat in Nederland GMO en wordt er dan vooral bedoeld op planten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:08 schreef Candaasje het volgende:
aanleiding was een discussie over de overbevolking in de wereld en mogelijke rol (maar ook risico's) van GGO's.
Klopt, volgens mij zijn dat soort akkoorden de enige punten waarmee ik het met PvdD eens benquote:We zijn het niet vaak eens, maar dat CETA-verdrag mag inderdaad gelijk verscheurd worden
Da's nou de 2e keer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:47 schreef derLudolf het volgende:
Cisgeen is niet anders dan heel efficiënt en gericht kruizen.
Hij was na 1,5 uur al uitgeluldquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:59 schreef derLudolf het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bat-over-cetaverdrag
![]()
Was dat geen kruizigen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's nou de 2e keer.
Jezussen (of andere criminelen) ombrengen doe je middels kruizen.
Planten (of dieren) fokken doe je middels kruisen.
PS: Ik had ooit eens een buitenlandse huisarts (stagair of co-loper, zoiets, in opleiding in elk geval) , die dacht dat 'je kruis' vermoedelijk op je rug zat.
Nee, kruisigen doe je met een s.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Was dat geen kruizigen?
En dat kruis op je rug.. kan ik me iets bij voorstellen.
Een kruisje slaan doe je tenslotte ook op je bovenlichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |