Telegraaf had een week geleden het bericht dat ajax en bayern een akkoord bereiken, bayern bood 20 ajax wil 26 en de verwachring is dat bayern dat ook wel gaat betalen.quote:
Jij al klaar voor het WK Afstanden? Ik mis alleen de zaterdagavond maar voor de rest zit ik voor de buisquote:
Niet heel onlogisch, naast dat hij op zijn positie 1 van de grootste talenten ter wereld gewoon is met zijn leeftijd is hij ook commercieel heel interessant.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Wow wist niet eens dat er überhaupt interesse was in Dest
Ah okéquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Telegraaf had een week geleden het bericht dat ajax en bayern een akkoord bereiken, bayern bood 20 ajax wil 26 en de verwachring is dat bayern dat ook wel gaat betalen.
Ohja! Leuk, ik ga als het kan weer kijken. Hopelijk wat records hier en daarquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij al klaar voor het WK Afstanden? Ik mis alleen de zaterdagavond maar voor de rest zit ik voor de buis
Inderdaad! Ik zie je vanzelf wel in het schaatstopic danquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja! Leuk, ik ga als het kan weer kijken. Hopelijk wat records hier en daar
Jaaquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zie je vanzelf wel in het schaatstopic dan
Ik wist niet eens dat er überhaupt een Dest wasquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Wow wist niet eens dat er überhaupt interesse was in Dest
Ik wist niet dat er überhaupt interesse was, in wat dan ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er überhaupt een Dest was
Ik ben niet heel spiritueel, maar ik geloof wel dat er interesse in *iets* isquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er überhaupt interesse was, in wat dan ook.
Nescio?quote:
Aeneas Troianus est was letterlijk de eerste zin Latijn die ik kreegquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Latijn en Grieks heb ik heel snel laten vallen
Oh nee daar geloof ik eigenlijk niks van. Je kan interesse niet zien, dus het bestaat ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben niet heel spiritueel, maar ik geloof wel dat er interesse in *iets* is
Heel gevaarlijk, zomaar aannemen dat onzichtbare dingen wel of niet bestaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee daar geloof ik eigenlijk niks van. Je kan interesse niet zien, dus het bestaat ook niet.
Grappigquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk, zomaar aannemen dat onzichtbare dingen wel of niet bestaan
Hahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben een atheïst maar doe er al een paar jaar niets meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |