ik sta nog stees versteld dat hij als een broekkie achter Merel aanliep nadat ze de deur inschopte, firma "Binnen zonder kloppen"quote:
Die Merel heeft zijn kop gekost.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik sta nog stees versteld dat hij als een broekkie achter Merel aanliep nadat ze de deur inschopte, firma "Binnen zonder kloppen"
weet ik niet, deed hij zelf ook heel goed, maar hij is nu in zn Sas blijde figuurquote:
Geile Sas, benieuwd hoe lang die twee elkaar interessant vinden.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet ik niet, deed hij zelf ook heel goed, maar hij is nu in zn Sas blijde figuur
Uhh? Waaromquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geile Sas, benieuwd hoe lang die twee elkaar interessant vinden.
eensquote:Op zondag 16 februari 2020 22:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze haalden het slechtste van elkaar naar boven.
Ik heb nooit zo geloofd in die liefdequote:
awww, liefde is een hoog goed, maar ik heb je gemist, echt waarquote:Op zondag 16 februari 2020 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo geloofd in die liefde
KUCH !!quote:Op zondag 16 februari 2020 22:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
awww, liefde is een hoog goed, maar ik heb je gemist, echt waar
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik sta nog stees versteld dat hij als een broekkie achter Merel aanliep nadat ze de deur inschopte, firma "Binnen zonder kloppen"
Doe niet zo moeilijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
Dit heeft toch allemaal niks met social media te maken.
Gewoon een gezellie post Cos offtopic nondiscussietjequote:Op maandag 17 februari 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
Dit heeft toch allemaal niks met social media te maken.
Al vanaf post 60 min of meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een gezellie post Cos offtopic nondiscussietje
Niets bijzonders
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Al vanaf post 60 min of meer.
I object
Uhhhh oké IESJE verzint maar eens dingen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:06 schreef pullup het volgende:
We brengen het weer on topic met een prachtige lieve cap van de FB van Iesje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |