Wat heb je in die 10 minuten gedaan dan, voordat je naar je shit ging zoeken?quote:na 10 minuten kan worden geconstateerd dat de spullen die van jou zijn niet meer op de plek zijn waar je ze hebt achtergelaten,
Ik weet niet of ik hier om moet huilen of lachenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef Fokkin het volgende:
Wat gebeurt er; je bent boos en verbaast, naar meer op zoek. Schakelt wat vrienden in en houdt een huis-doorzoek-avond. Neemt wat dingetjes mee waar je nog wat aan hebt, peper en zout bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:37 schreef trein2000 het volgende:
1. Diefstal
2. Huisvredebreuk
3. Smaad
Doe eens even normaal joh.
Peper en zout ook dat ligt voor een euro bij de jumbo. Als je dan toch an diefstal doet jat dan zijn gouden Rolex ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Weet niet wie meer gestoord is in dit verhaal, de 'labiele narcist' of TS die het normaal vindt een sleutel te kopiëren, zonder toestemming een huis binnentreedt en doorzoekt met vrienden en dingen meejat.
Beyoncé fansquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:05 schreef Basp1 het volgende:
Wat een vrienden ook dat die meedoen met de huisdoorzoek avond van de lover van een vriendin.
Exact dit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Mezelf schamen dat ik zo laag ben gezakt en zijn spullen teruggeven.
TS is zelf niet eens te vertrouwen, dus lekker belangrijk welke mening hij/zij erop nahoudtquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:22 schreef Dunnevandale het volgende:
Heb de rest niet gelezen maar TS, vind je echt dat een baan over iemand zegt of diegene wel of niet te vertrouwen is? En ben je dan van mening dat iemand die voor zijn werk een stropdas draagt automatisch te vertrouwen is en iemand die in een overall loopt niet?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:02 schreef Fer het volgende:
Tegen de Politie:
1. Hij heeft de sleutel ooit gegeven en is het vergeten.
2. Je dacht dat het jouw spullen waren
Dit werkt tegen je moeder als je een snoepje gestolen hebt. Niet in deze situatiequote:Op woensdag 12 februari 2020 23:02 schreef Fer het volgende:
Tegen de Politie:
Dat!quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Mezelf schamen dat ik zo laag ben gezakt en zijn spullen teruggeven.
Je kan ook gewoon gelijk zeggen dat het allemaal per ongeluk is gebeurd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:02 schreef Fer het volgende:
Tegen de Politie:
1. Het blijft een valse sleutel want op dat moment was er niet het recht binnen te gaanquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:02 schreef Fer het volgende:
Tegen de Politie:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |