Ja, graag.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je de mijne ter inspiratie van hoe het niet moet?
Wel leuk voor als ik zin heb de kinderen eens te martelen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je de mijne ter inspiratie van hoe het niet moet?
Jij voelt je er klaar voor?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is dit een goed moment om zo maar even over Jeugdzorg te beginnen?
Het is een beetje een lange hoor, ik maak lijstjes per keer boodschappen.quote:
Broadcast als in live uitzendingen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
Betamax is trouwens nog steeds in een bepaalde vorm aanwezig: in de broadcast (TV) wereld. Andere naam, voor professioneel gebruik. Die betalen toch wel.
Oh, risottoquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een beetje een lange hoor, ik maak lijstjes per keer boodschappen.
Vrijdag: Uiteten
Zaterdag: Pannenkoeken ontbijt - maaltijdsalade
Zondag: Hutspot met geroosterde broccoli en geitenkaas
Maandag: Couscous (maaltijdpakket)
Dinsdag: Wraps met Mexicaanse groenten en zure room
Woensdag: Nasi (maaltijdpakket)
Donderdag: Uiteten
Vrijdag: Italiaans met mama (antipasta - risotto met champignons - chocolademousse)
Zaterdag: Rijst met wokgroenten
Zondag: Aardappelkroketjes met spinazie
Maandag: Couscous
Dinsdag: Nasi
Nee, opname. Dat gaat op cassettes. Betacam en opvolgers.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Broadcast als in live uitzendingen?
Er worden ook nog best veel films opgenomen op film.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:23 schreef sigme het volgende:
Avondeten vandaag:
[ afbeelding ]
Patat frites, schouderkarbonade van eigen varken, spruitjes uit eigen moestuin.
Hierboven dus vegetarische inspiratie. Mijn weeklijst is tot nu toe niet heel succesvol. Er is pizza onderweg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik had champignonsoep met bladerdeegkaasstengel.
Wat een straf.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik had snijbonen, zelfgemaakte puree en lamsbiefstuk. Alweer..
Aha. Wordt dat ook gebruikt voor films die digitaal opgenomen worden of wordt daarvoor nog weer iets anders gebruikt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, opname. Dat gaat op cassettes. Betacam en opvolgers.
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hierboven dus vegetarische inspiratie. Mijn weeklijst is tot nu toe niet heel succesvol. Er is pizza onderweg.
Ja, ik zag ze. Heb er iig 2 opgeslagen en ga even door de site van nerds with knives scrollen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hierboven dus vegetarische inspiratie. Mijn weeklijst is tot nu toe niet heel succesvol. Er is pizza onderweg.
Zeker geen straf. Maar dit was de 4e x op rij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |