Ik heb heel veel mensen aangestoken blijkbaar, mijn zus namelijk ookquote:
Jajaquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook veel minder trek, je lichaam reageert daar toch op, dus ga je minder eten. Als je bijvoorbeeld een flinke rijsttafel eet kan je daar tamelijk vol van zitten
Zeker waar maar heb ook geen trek meer in zoetigheid en wijntje wil ik beperken tot het weekend.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook veel minder trek, je lichaam reageert daar toch op, dus ga je minder eten. Als je bijvoorbeeld een flinke rijsttafel eet kan je daar tamelijk vol van zitten
Fijn dan toch? Wil je veel kwijt of wil je dat niet kwijt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik werk wel, maar het gaat me makkelijker af dan gedacht
Het is ook niet moeilijk ofzo en het proberen waardquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb heel veel mensen aangestoken blijkbaar, mijn zus namelijk ook
Ik ben niet te zwaar, maar wil wat vet kwijtquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:24 schreef espri het volgende:
[..]
Fijn dan toch? Wil je veel kwijt of wil je dat niet kwijt.
Bewegen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet te zwaar, maar wil wat vet kwijt
Ik beweeg al, maar dat laatste beetje vet is te hardnekkig en vraagt extra maatregelenquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bewegen.
Ik ben vet kwijt, heb spieren erbij gekregen en dus eigenlijk zwaarder geworden.
Tijdens mijn eetraam drink ik gewoon een glaasje wijn hoor en ga van het weekend ook lekker uit eten en dan echt niet opletten wat ik eet, het leven moet nog wel een beetje leuk blijven.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:23 schreef espri het volgende:
[..]
Zeker waar maar heb ook geen trek meer in zoetigheid en wijntje wil ik beperken tot het weekend.
Afgelopen zaterdag zijn we uit eten geweest, dan doe ik uiteraard nergens aan en ging de volgende ochten voor de grap op de weegschaal staan... wowwwww een kilo erbij.Maar is er gelukkig ook weer af en nog iets meer, ik ben benieuwd voor vrijdag, mijn vaste weegdag.
Je kan toegang aanvragen hoor, zijn wel eisen aan verbonden.quote:
Goed zo, leggen we de lat lekker hoog.quote:
Dat vindt D. ook wel prettig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Goed zo, leggen we de lat lekker hoog.
Eet genoeg hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:44 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, geen expert hier. Maar eet zoveel kcal als je nodig hebt / verbrandt. Minder wanneer je wil afvallen maar bezuinig niet op eiwitten. En niet te weinig eten anders gaan je spieren uiteindelijk naar de klote. Scheelde mij 20 kg in 4 jaar.
[ afbeelding ]
En verder: gewoon lekker eten!![]()
![]()
Zeau, dahwast.
Goed plan! Eet ze!quote:
Absoluut maar wijn is best een hoop waar je van aan komt maar ben er ook niet te strak in hoor, merk dat ik eerder ,mn vlees kan laten staan dan een wijntjequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdens mijn eetraam drink ik gewoon een glaasje wijn hoor en ga van het weekend ook lekker uit eten en dan echt niet opletten wat ik eet, het leven moet nog wel een beetje leuk blijven.
Omarm hetquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik beweeg al, maar dat laatste beetje vet is te hardnekkig en vraagt extra maatregelen
Net op ja, ik heb me inderdaad kunnen beheersenquote:
Dat is een hele mooie zeg, zoveel afvallen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:44 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, geen expert hier. Maar eet zoveel kcal als je nodig hebt / verbrandt. Minder wanneer je wil afvallen maar bezuinig niet op eiwitten. En niet te weinig eten anders gaan je spieren uiteindelijk naar de klote. Scheelde mij 20 kg in 4 jaar.
[ afbeelding ]
En verder: gewoon lekker eten!![]()
![]()
Zeau, dahwast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |