Ik dus, want ik heb profilering om mijn huidskleur ook meegemaakt. Is voor niemand leuk. En we kunnen beter dan dat zijn in Nederland, niet iedere crimineel is getint en niet iedereen die getint is een crimineel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zat er op te wachten......de vraag was alleen wie er over zou beginnen.
Chinees is gewoon verwijzing naar een land/nationaliteit. Naar mijn mening prima.quote:
Doeiquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, jongen die ik niet ken kan evengoed verderop wonen.
Maar goed, als we hier zo gaan beginnen ben ik weg
Dat zegt hij toch helemaal niet ? Hij had ook kunnen zeggen dat het een roodharige wasquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dus, want ik heb profilering om mijn huidskleur ook meegemaakt. Is voor niemand leuk. En we kunnen beter dan dat zijn in Nederland, niet iedere crimineel is getint en niet iedereen die getint is een crimineel.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chinees is gewoon verwijzing naar een land/nationaliteit. Naar mijn mening prima.
Ik vind, dat tegenwoordig de racismekaart nogal erg snel getrokken wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dus, want ik heb profilering om mijn huidskleur ook meegemaakt. Is voor niemand leuk. En we kunnen beter dan dat zijn in Nederland, niet iedere crimineel is getint en niet iedereen die getint is een crimineel.
Shake your booty ladyquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind, dat tegenwoordig de racismekaart nogal erg snel getrokken wordt.
Maar dat zijn mijn 2 centen. Verder niet de behoefte om deze discussie te houden. Ik zit hier voor de lol![]()
Als mensen mij moeten beschrijven zal mijn dikke reet ook wel voorkomen in het verhaal.![]()
Oh wacht......![]()
Ik zeg altijd: Beter een dikke reet, dan geen reetquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind, dat tegenwoordig de racismekaart nogal erg snel getrokken wordt.
Maar dat zijn mijn 2 centen. Verder niet de behoefte om deze discussie te houden. Ik zit hier voor de lol![]()
Als mensen mij moeten beschrijven zal mijn dikke reet ook wel voorkomen in het verhaal.![]()
Oh wacht......![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had ook gewoon jongen die ik niet ken kunnen zeggen. Iets meer woorden iets minder profilerend en neigend naar racisme.
Discriminatie!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:32 schreef Voxs het volgende:
Er is hier een springkussenfestival
voor kinderen van 2 t/m 12 jaar![]()
Had je ook gewild?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:32 schreef Voxs het volgende:
Hier laatst ook een paar keer op het plein.. 2 of 3 grote dingen voor de kids ...quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:32 schreef Voxs het volgende:
Heeft de klant al betaald?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar wel rustiger nu
je komt zeker LaPo-enquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar wel rustiger nu
Doen we in 40+ ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |