Niet te zuinigquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Weer drugs gehad als ontbijt, ts?
Waar ligt dat ?quote:
HAHAAAAA!quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GOEDE SEKS LES VANNACHT PLOMPZAKKER !!!!
HAHAAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
HAHAAAAA!
HOPELIJK HEEFT JE MOEDER ER IETS AAN GEHAD
Wat heb je geleerd?quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GOEDE SEKS LES VANNACHT PLOMPZAKKER !!!!
Dat als ik zelf niet out wil gaan ik toch echt moet gaan onthouden in welk drankje ik de GHB had gegooid.quote:
Verstandig!quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat als ik zelf niet out wil gaan ik toch echt moet gaan onthouden in welk drankje ik de GHB had gegooid.
Snake diet?quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Stop gewoon met eten in je bek stouwen dik varken !!!!!
Dat is mijn dieet !!!
Als ik langs je zou lopen zou ik drie busjes gyros kruiden over je heen tyfen, zo een varken ben je.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Stop gewoon met eten in je bek stouwen dik varken !!!!!
Dat is mijn dieet !!!
Niet inclusief genoeg stokkiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Hagoe varken knor knor!![]()
![]()
![]()
jammer dat er geen varken emoticon is op FOK!
Spijtig dit hoor... Zou je niet denken van een forum als FOK!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:26 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Niet inclusief genoeg stokkie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |