Nee. denk ook niet dat ik die in de nabije toekomst nog ga krijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg je weer een berichtje dat je zo goed gewerkt hebt?
Jij kunt er toch ook niets aan doen dat je onhandig bent?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Deze TT
[..]
Nee. denk ook niet dat ik die in de nabije toekomst nog ga krijgen
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kunt er toch ook niets aan doen dat je onhandig bent?
Jij bent zo onhandig dat als je wílt steken, je mis steektquote:
Jij steekt altijd raak?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bent zo onhandig dat als je wílt steken, je mis steekt
Lekker manquote:
"Springt een bitterbal in de lucht.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan mezelf weet te stekenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen als ze voor de grap mis wil stekenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Springt een bitterbal in de lucht.
springt ze mis"
"gaat een bitterbal op de grond zitten.
valt ze er vanaf"
Altijd ready!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de blanke sabel ten strijde zeker
Nee, dat is haar nichtje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Ja of de compressor op 16 bar zet omdat ze denkt dat het een koffiezetapparaat is
Kun je me even haar nummer DM'en?quote:
Alle vrouwen hier zijn adembenemendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Is bitterbal een mooie vrouw trouwens?
Ja maar wel correctquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het vriendinnetje van je neefje. Maar dat is zo omslachtig.
Je kan hier contact opnemen met haarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je me even haar nummer DM'en?
Ik vraag dit voor een vriend
Als in dat ze je de adem wegnemen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier zijn adembenemend
Moest grinnikenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier contact opnemen met haar
https://www.mora.nl/contact
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit iets voor jou? Een Italiaanse kaasstengel!
[ afbeelding ]
Eetze.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zo even lekker met een biertje effe lekker uurtje gamen, maar eerste eten
Ziet er vies uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit iets voor jou? Een Italiaanse kaasstengel!
[ afbeelding ]
Letterlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier zijn adembenemend
Wanneer ga je weer?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man
![]()
Gratis extra vakantie yessss
Overdrijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven he..
Je hebt een eenhoorn?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overdrijven.
Komend weekend mijn eenhoorn eens maken.
Heb er nog meerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Home Alone gaan op je werkgever
Over welke beperkingen gaat het?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik kijk nu op NPO3 naar Net FF anders, een programma over jongvolwassenen met een beperking. Herkenbaar en soms ook confronterend hier...
Allerlei, vandaag is er iemand met autisme die wordt besprokenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over welke beperkingen gaat het?
Ik heb sinds een paar weken nieuwe collega. Zij zei gelijk op haar eerste dat dat ze autisme heeft maar merk er volgens mij niet zo veel van :pquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allerlei, vandaag is er iemand met autisme die wordt besproken
Je hoeft ook niet direct te merken, ligt er ook aan in in welke mate ze het heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar weken nieuwe collega. Zij zei gelijk op haar eerste dat dat ze autisme heeft maar merk er volgens mij niet zo veel van :p
Zeg e het vrijsnel tegen nieuwe mensen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet direct te merken, ligt er ook aan in in welke mate ze het heeft.
En de een ziet het eerder dan de andere en bij de een zie je het sneller dan bij de andere.
Volgens mij zie je het bij mij denk ik wel vrij snel. Maar ik ben er ook vrij open over.
Niet vrij snel, maar als ze er naar vragen geef ik wel eerlijk antwoord.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg e het vrijsnel tegen nieuwe mensen?
Nog 111 en dan kan iedereen heel hard einz roepen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11.000 KSC topics, Mensen![]()
Bedoel ik
Ah, dat klinkt als logischer. Ik vroeg me ook al af waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel ik
Ik zie het nu pasquote:
OMFGquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:04 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://9gag.com/gag/an5dDVn
ja bietjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
Waait het bij jullie ook nog steeds?
Nee, valt reuze mee en dat terwijl ik dus hoog woon en in een toren waar het al snel waait.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
Hier lijkt het alsof ciara is blijven plakken :pquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee en dat terwijl ik dus hoog woon en in een toren waar het al snel waait.
Misschien wil ze wel met Dennis op date?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lijkt het alsof ciara is blijven plakken :p
Kan ze dan niet ergens anders wachten?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel met Dennis op date?
Nee, Dennis Storm komt dan ook uit Den Haagquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ze dan niet ergens anders wachten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Dennis Storm komt dan ook uit Den Haag
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Storm
Hij ook met jou?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
Met hem wil ik trouwens wel op date
Ja. Alleen vrijdag wordt het wat minder, de rest is knudde voorlopig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
Weet ik niet. Denk niet dat hij zich bewust is van mijn bestaan :pquote:
Morgen bekijkt de wind het maar. ik ga met de scooterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Alleen vrijdag wordt het wat minder, de rest is knudde voorlopig.
Geen idee nogquote:
Hij heeft iig kinderen, maar dan hoef je niet per se een partner te hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk niet dat hij zich bewust is van mijn bestaan :p
Maar hij is geloof ik al voorzien. Zag op tv dat hij 2 jaar ofzo in bali is geweest en nu hier weer als een minimalist leeft. Heeft ook een boek geschreven ofzo
Nee maar dacht dat die zoiets had verteld.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft iig kinderen, maar dan hoef je niet per se een partner te hebben natuurlijk.
Gadver!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:04 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://9gag.com/gag/an5dDVn
Bitterballetje zou ze allemaal ontvoeren waarschijnlijk ...quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel ik
Die associatie had ik dan weer nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gele harige beesten die in de kut proberen te kruipen.
Vind zulke beesten eng en viesquote:
Maar ze vliegenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind zulke beesten eng en vies
Wilde gisteren ook bijna de eekhoorntjes in Hyde Park van me af trappen
Ik werd vervolgens uitgelachen door reisgenoot![]()
Gore beesten, ik vertrouw ze niet en weet niet of ze ziektes overbrengen
Heb ik straks Coronachinezen en Ciara overleefd en ga ik dood aan eekhoornaids
Jeweetzquote:
Zei serieus tegen mij dat de parken vast in het donker gesloten waren omdat deze beesten dan vast rond vlogenquote:
quote:
De opofferingquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest er wel even Type O Negative voor afzetten...
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zei serieus tegen mij dat de parken vast in het donker gesloten waren omdat deze beesten dan vast rond vlogen![]()
![]()
Ieuwwwww
Denk je dat of weet je dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ze vreten je heus niet op hoor
Ze vliegen alleen op je hoofd waarna ze in je haren vast komen te zitten en helemaal panisch wordenquote:
Ik nietquote:
Dat doen deze nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat je ziet voordat hij je slagaders doorbijt en je ogen leeg zuigt.
Doodquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik heb gewoon een hekel aan dieren en zie ze liever in een museum ofzo![]()
En nu eens kijken waar mijn pyjama en oplader zijn, en dan te bedde. Snurktijd!
Beste nummerquote:
Dat heeft nog niemand kunnen navertellen, dus dat weet je nietquote:
Nog niemand is opgegeten door een sugargliderquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft nog niemand kunnen navertellen, dus dat weet je niet
quote:
Ditquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat je ziet voordat hij je slagaders doorbijt en je ogen leeg zuigt.
Dit had mijn moeder ooit toen ze een suikerspinkapsel had, zat ze bij de kapper met een vleermuis in haar harenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vliegen alleen op je hoofd waarna ze in je haren vast komen te zitten en helemaal panisch worden
Behoort hier ook wel tot de favo's van Type Oquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Beste nummer![]()
Staat hier regelmatig op repeat
Lovihihingggg youhouuuu, is like loving the deaheaheaddddsd
Monsterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dit
Beter gewoon observeren terwijl ze opgezet zijn of in een pot formaldehyde zitten![]()
Darwin style
Die naam verzin je net zelfquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niemand is opgegeten door een sugarglider
en ze at toen zeker een broodje aapquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had mijn moeder ooit toen ze een suikerspinkapsel had, zat ze bij de kapper met een vleermuis in haar haren
Nog erger. Ze doden je en eten je dan niet eens op!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niemand is opgegeten door een sugarglider
Die gaat toch van loving you, is easy cause you're beautiful, lalalalala lalalala.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Molo het volgende:
Lovihihingggg youhouuuu, is like loving the deaheaheaddddsd
Slaap lekker monsterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog erger. Ze doden je en eten je dan niet eens op!
Wat een wrede beesten!
Ok, nu tukken, doei!
Ze heeft ook ooit een pad fijngeknepen omdat ze dacht dat er een nat theezakje lag op het terras.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ze at toen zeker een broodje aap
Ok, verdomme, ik wilde slapen, maar mķet nu even reagerenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch van loving you, is easy cause you're beautiful, lalalalala lalalala.
Verrek je hebt een keer gelijk, we maken toch overal huisdieren van, wrede diersoort dat we zijn.quote:
Eigenlijk nooit geweten dat het werd gezongen door een donkere mevrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, verdomme, ik wilde slapen, maar mķet nu even reageren
Classic
Als het goed is staan ze hier nu op de lijst van verboden huisdierenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verrek je hebt een keer gelijk, we maken toch overal huisdieren van, wrede diersoort dat we zijn.
Ja?quote:
Mooi, beschermen die beestjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is staan ze hier nu op de lijst van verboden huisdieren
En heb wel vaker gelijk
Ik was ook doodmoe.quote:Op woensdag 12 februari 2020 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:mo_muffin slaapt zelfs. Wtf
Klote hequote:Op woensdag 12 februari 2020 06:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kon maar niet in slaap vallen gisteravond..
Gek wel hahaquote:Op woensdag 12 februari 2020 06:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja. Schijnbaar net te koud om de airco op koelen te zetten.
Xdquote:Op woensdag 12 februari 2020 06:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Maar ja, ben geen vet priester.
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat een raar verhaal met die piloot Poch en de Nederlandse overheid
Die argentijnse piloot die in nederland woonde en voor transavia vloog. Opgepakt voor oorlogsmisdaen (tegenstanders van het argentijnse regime levend uit een vliegtuig in zee gegooid) heeft 8 jaar in argentiene onterecht vast gezeten en de nederlandse staat heeft altijd ontkent dat zijachter de arrestatie zaten maar nu uitgekomen dat dat niet zo isquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
Die Argentijnse piloot die mensen uit het vliegtuig zou hebben gegooid, gedurende het foute regime daar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
ah ja, daar heb ik ooit iets over gehoord.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die argentijnse piloot die in nederland woonde en voor transavia vloog. Opgepakt voor oorlogsmisdaen (tegenstanders van het argentijnse regime levend uit een vliegtuig in zee gegooid) heeft 8 jaar in argentiene onterecht vast gezeten en de nederlandse staat heeft altijd ontkent dat zijachter de arrestatie zaten maar nu uitgekomen dat dat niet zo is
Korte samenvatting
was het maar zo'n feest.quote:
Ze moet in het weekend weer werken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
hoe lang heb je weekend?
2 dagen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
hoe lang heb je weekend?
Gelijk weer verpesten hequote:Op woensdag 12 februari 2020 08:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moet in het weekend weer werken.
houdt Mo jouw agenda bij?quote:
dan nog is het beleefder om gewoon de persoon aan wie de vraag gesteld wordt te laten antwoordenquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ving het gisteren toevallig op.
Werk en slechte koffiequote:Op woensdag 12 februari 2020 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Het was al bekend, het was geen enorme openbaring of zo.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog is het beleefder om gewoon de persoon aan wie de vraag gesteld wordt te laten antwoorden
dat doet totaal niet ter zake.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was al bekend, het was geen enorme openbaring of zo.
klinkt bekendquote:
Ik heb een overleg buiten de deur. En daar is de koffie niet te zuipen. Snap niet dat bedrijven dat voorschotelen aan hun medewerkersquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet totaal niet ter zake.
[..]
klinkt bekend
al is de koffie hier niet verkeerd
is het weer goedquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zat me hier ff te ergeren
Slecht voor je hart.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zat me hier ff te ergeren
welk bedrijf?quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
bombrief explosie in amsterdam
pushbericht van nu
Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
In een postkamer in een bedrijfspand in Amsterdam heeft woensdagochtend een explosie plaatsgevonden. Deze ontploffing is vermoedelijk veroorzaakt door een bombrief, meldt de politie. Niemand raakte gewond.
Dit bericht wordt aangevuld.
Controle?quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En straks nog meerwant ik word over een half uurtje bij de tandarts verwacht
Lees het nu net, mafkezen die zoiets flikken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Nog een biem in Kerkrade.
Ik ben niet vooruit te branden.
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Nog een biem in Kerkrade.
Ik ben niet vooruit te branden.
Gewoon zelf creërenquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komt wel heel dichtbij zo
kan ik al een "ik ben oke" op facebook aanmaken?
Denk ook niet dat het uit terrorisme hoek komt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:11 schreef gianni61 het volgende:
Wel benieuwd welk bedrijf het is. Op de Wiebachstraat liggen nou niet heel boeiende bedrijven voor terroristen
welke hoek dan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het uit terrorisme hoek komt eerlijk gezegd
lijkt me ook niet,quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het uit terrorisme hoek komt eerlijk gezegd
Sowieso, Kerkrade......quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:11 schreef gianni61 het volgende:
Wel benieuwd welk bedrijf het is. Op de Wiebachstraat liggen nou niet heel boeiende bedrijven voor terroristen
Kerkrade kunnen we op zich wel missenquote:
Mee eens.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kerkrade kunnen we op zich wel missen
Jammer van de AH xl en decathlon, maar verder..
Postsorteerder in Kerkrade, dus wellicht niet het eindstation. Of een boze ex-postbezorger.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:11 schreef gianni61 het volgende:
Ben ooit een keer in Restaurant Parkstad Plaza geweest, dat ga ik nooit meer doen, jeumig, wat een ongezellige boel daar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kerkrade kunnen we op zich wel missen
Jammer van de AH xl en decathlon, maar verder..
is dat in de bioscoop?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ooit een keer in Restaurant Parkstad Plaza geweest, dat ga ik nooit meer doen, jeumig, wat een ongezellige boel daar.
Dat dus, veel te groot, je zit daar en steeds mensen die achter langs je stoel lopen, geroezemoes, totaal geen privacy, en dat AYCE kan mij ook niet echt boeien, ik wil gewoon een maaltijd, meer niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat in de bioscoop?
daar bij in nooit geweest.
is me te massaal
Als je met een groep bent, is zo'n ayce vreetschuur wel handig, maar anders heb ik ook liever dat iemand mij gewoon mn eten aan tafel brengt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, veel te groot, je zit daar en steeds mensen die achter langs je stoel lopen, geroezemoes, totaal geen privacy, en dat AYCE kan mij ook niet echt boeien, ik wil gewoon een maaltijd, meer niet.
Was ook niet mijn idee en voorkeur, de familie wilde.
misschien lag het aan je toon..quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Collega nog steeds boos omdat k afgelopen zaterdag tegen hem zei een beetje op zijn toon te letten tegen mij
Nog steeeeeeds boos
De chef? Wat zei of deed hij dan zaterdag?quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Collega nog steeds boos omdat k afgelopen zaterdag tegen hem zei een beetje op zijn toon te letten tegen mij
Nog steeeeeeds boos
Nee dit is een ander. Er kwam iemand can de andere zaak wat bij ons halen. Toen ze weg was ging die als een klein kind vragen wat ze kwam doen. Maar hij staat keuken dus hij kreeg niet gelijk antwoord van een collega aan wie die het vroegquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De chef? Wat zei of deed hij dan zaterdag?
Hij zei dat ze op haar toon moest letten en hij deed dit semi boosquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De chef? Wat zei of deed hij dan zaterdag?
Er werken wel wat licht ontvlambare types daar he?quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is een ander. Er kwam iemand can de andere zaak wat bij ons halen. Toen ze weg was ging die als een klein kind vragen wat ze kwam doen. Maar hij staat keuken dus hij kreeg niet gelijk antwoord van een collega aan wie die het vroeg![]()
Dus hij gaat uit zijn stekker dat die gelijk antwoord verwacht en begint tegen mij. Maar dit gebeurd elke week dus heb hem zaterdag gezegd dat er voor hem geen reden is om zo te doen en dat die een beetje moest dimmen want het gaat nergens over. Het was niet relevant voor hem wat ze kwam halen maar als een kleuter bleef die maar drammen dat die het moest weten en recht had op een antwoord
Dus....
Mooi zoquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)raait-door~abd1a669/
Hij gaat alleen niet met z'n kop van tv.quote:
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is een ander. Er kwam iemand can de andere zaak wat bij ons halen. Toen ze weg was ging die als een klein kind vragen wat ze kwam doen. Maar hij staat keuken dus hij kreeg niet gelijk antwoord van een collega aan wie die het vroeg![]()
Dus hij gaat uit zijn stekker dat die gelijk antwoord verwacht en begint tegen mij. Maar dit gebeurd elke week dus heb hem zaterdag gezegd dat er voor hem geen reden is om zo te doen en dat die een beetje moest dimmen want het gaat nergens over. Het was niet relevant voor hem wat ze kwam halen maar als een kleuter bleef die maar drammen dat die het moest weten en recht had op een antwoord
Dus....
Dat werd tijd. DWDD is al flink waren jaren over zijn houdbaarheidsdatum heen. Althans, wat mij betreft. Ik ken het riedeltje met altijd weer dezelfde gasten inmiddels wel.quote:
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat werd tijd. DWDD is al flink waren jaren over zijn houdbaarheidsdatum heen. Althans, wat mij betreft. Ik ken het riedeltje met altijd weer dezelfde gasten inmiddels wel.
nee nee, matthijs gaat door. dat waardeloze kutprogramma stopt.quote:
Dat is geen garantie. Paul de Leeuw is al sinds de 90s over de datum maar blijft ook doorgaanquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat werd tijd. DWDD is al flink waren jaren over zijn houdbaarheidsdatum heen. Althans, wat mij betreft. Ik ken het riedeltje met altijd weer dezelfde gasten inmiddels wel.
Daar moest ik ook aan denken. Mathijs vind vast wel wat nieuws ben ik bang.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, matthijs gaat door. dat waardeloze kutprogramma stopt.
Ja, ook vreselijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is geen garantie. Paul de Leeuw is al sinds de 90s over de datum maar blijft ook doorgaan
Wederom eensquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ook vreselijkNaar die man kan ik écht niet meer kijken.
zo zijn er nog wel meer fossielen die niet van ophouden weten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is geen garantie. Paul de Leeuw is al sinds de 90s over de datum maar blijft ook doorgaan
Ja het is echt extreem. Deze heeft het vrijwel elke zaterdag want dan heeft die 4 dagen er op zitten. En dan gebeurd er dus zoiets als dit waar die dan totaal onterecht beetje gaat lopen stampen als een kleuter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er werken wel wat licht ontvlambare types daar he?
gezellig bij jullie daar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is echt extreem. Deze heeft het vrijwel elke zaterdag want dan heeft die 4 dagen er op zitten. En dan gebeurd er dus zoiets als dit waar die dan totaal onterecht beetje gaat lopen stampen als een kleuter.
K vraag jullie wat. Dan geef je gewoon antwoord![]()
En heb k ook tegen hem gezegd dat het vrijwel elke zaterdag raak is met hem dus hij zal wel beledigt zijn.
Heb ook nog niet eerder mee gemaakt dat er zoveel irritatie is bij een team als hier
Ow jezus, klinkt super gezellig!`quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is echt extreem. Deze heeft het vrijwel elke zaterdag want dan heeft die 4 dagen er op zitten. En dan gebeurd er dus zoiets als dit waar die dan totaal onterecht beetje gaat lopen stampen als een kleuter.
En heb k ook tegen hem gezegd dat het vrijwel elke zaterdag raak is met hem dus hij zal wel beledigt zijn.
Heb ook nog niet eerder mee gemaakt dat er zoveel irritatie is bij een team als hier
quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn baas kan ook wel eens zo uitflippen, maar dat is bekend hier. dan moet je hem geoon een paar minuten negeren en dan kun je normaal met hem praten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben echt nog nooit zo toegesproken op de werkvloer. Zelfs niet door een leidinggevende. Kansloos gedrag
Zoek toch een andere baan lieverd. The only way is upquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo flippen is bij ons wel een reden voor ontslagquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn baas kan ook wel eens zo uitflippen, maar dat is bekend hier. dan moet je hem geoon een paar minuten negeren en dan kun je normaal met hem praten.
je kunt de eigenaar van het bedrijf moeilijk ontslaan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo flippen is bij ons wel een reden voor ontslag
quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt de eigenaar van het bedrijf moeilijk ontslaan.
Ik ben wel ooit op dergelijke manier toegesproken door iemand met dezelfde functie, maar dat is daarna vrij snel bij getrokken toen ik haar leidinggevende werd. Toen was ze ineens poesliefquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben echt nog nooit zo toegesproken op de werkvloer. Zelfs niet door een leidinggevende. Kansloos gedrag
Ik ben weleens geflipt tegen iemand die later mijn leidinggevende werd. Maar die heb ik daarna toch nog twee jaar volkomen genegeerdquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit op dergelijke manier toegesproken door iemand met dezelfde functie, maar dat is daarna vrij snel bij getrokken toen ik haar leidinggevende werd. Toen was ze ineens poeslief
Bij het scheiden van de markt leert men de kooplui kennenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Dit is gewoon een jongen uit de keuken. Normaal kan k 3 dagen met hen lachen en is die leuk en dan de 4e dag gebeurt er iets wat die irritant vind en draait hij 180 graden en krijgt die een misplaatste attitude. Heb k laten gaan maar afgelopen zaterdag dus niet.
Hou sowieso niet van dat wisselende gedrag
Zou ik ook doen in dat geval. Ik heb die collega toen ingepland op dagen dat ik niet hoefde te werken toen ik eenmaal de roosters moest gaan makenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben weleens geflipt tegen iemand die later mijn leidinggevende werd. Maar die heb ik daarna toch nog twee jaar volkomen genegeerd
Nu zou ik veel eerder het gesprek aangaan. Maar ja...ouder en wijzer he?quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook doen in dat geval. Ik heb die collega toen ingepland op dagen dat ik niet hoefde te werken toen ik eenmaal de roosters moest gaan maken
Tijd en wijsheid heelt alles, uiteindelijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zou ik veel eerder het gesprek aangaan. Maar ja...ouder en wijzer he?
Ik laat mij niet afblaffen, ik zeg het één keer rustig, ben ook ouder en wijzer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zou ik veel eerder het gesprek aangaan. Maar ja...ouder en wijzer he?
Dit ken k niet :pquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij het scheiden van de markt leert men de kooplui kennen
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Woensdag 12 februari
14:24 - 16:24 u.
Mijn pakketje is onderweg met de bezorger.
Duurt nog ff dus.
Tja, vroeger had ik best een kort lontje. Maar uiteindelijk heb je er vaak vooral jezelf mee. Tegenwoordig houd ik op het moment zelf vaak mijn mond. En ga ik later het gesprek aan, als de gemoederen een beetje bedaard zijn. Gek genoeg maakt dat meer indruk op mensen dan vloeken en tierenquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik laat mij niet afblaffen, ik zeg het één keer rustig, ben ook ouder en wijzer.
En als dat niet helpt, afhankelijk van de persoon en functie die de betreffende persoon heeft, blaf ik terug of draai mij om en loop zonder een woord te zeggen weg, dan ga ik naar huis, zoek het maar lekker uit zonder mij.
Daar ben ik snel klaar mee, geen gezeur aan mijn kop iig.
Ik ben meestal heel erg kalm, dat was vroeger wel anders.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, vroeger had ik best een kort lontje. Maar uiteindelijk heb je er vaak vooral jezelf mee. Tegenwoordig houd ik op het moment zelf vaak mijn mond. En ga ik later het gesprek aan, als de gemoederen een beetje bedaard zijn. Gek genoeg maakt dat meer indruk op mensen dan vloeken en tieren
Ik wacht op een pakje waar ik geen trackcode van heb.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wachten op pakketjes duurt altijd lang
Ik kan echt ontploffen nog steedsquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, vroeger had ik best een kort lontje. Maar uiteindelijk heb je er vaak vooral jezelf mee. Tegenwoordig houd ik op het moment zelf vaak mijn mond. En ga ik later het gesprek aan, als de gemoederen een beetje bedaard zijn. Gek genoeg maakt dat meer indruk op mensen dan vloeken en tieren
Misschien kun je jezelf beter UitBarsting noemenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan echt ontploffen nog steeds
Misschien is 'ie nucleair.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je jezelf beter UitBarsting noemen
Ontploffende bitterballen zijn ook wel erg gevaarlijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
K ontploft niet zo snel. Moet je het wel bont maken
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je jezelf beter UitBarsting noemen
Verbrand binnenwerkquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ontploffende bitterballen zijn ook wel erg gevaarlijk
Ik zal het ook nog wel kunnen, maar niet meer zo vaak.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan echt ontploffen nog steeds
Ik heb vandaag kipfilet bij mequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het ook nog wel kunnen, maar niet meer zo vaak.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kipfilet bij me
*plof*quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ontploffende bitterballen zijn ook wel erg gevaarlijk
Vind ze leuk hoor 😅quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*plof*
En dan iedereen gillend onder de hete smurrie gehehehhe
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zoals die napalm foto dacht ik
Eenschquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woensdag is altijd mooi.
Uh watquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
https://www.google.com/se(...)rles+meme&aqs=chrome..69i57.4778j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=Q6Zd6Q58-ajomM:
Ik vind een squirtende bitterbal maar niksquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*plof*
Mental image.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*plof*
Donderdag is nog wel even aanpoten meestal.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je voelt nog net niet dat het weekend eraan komt.
wacht, laat mij deze MI even verwerken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind een squirtende bitterbal maar niks
En de vrijmiboquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Donderdag is nog wel even aanpoten meestal.
Neem je tijdquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht, laat mij deze MI even verwerken.
Als newbie weet ik dat nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe lang geleden was er voor het laatst een KSC meet eigenlijk?
Lekker de eiwitten aanvullen ouwe rukkerquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kipfilet bij me
Idemquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel KSC'ers gemeet, maar nooit als KSC-meet.
Ja idem.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben teveel thuiswerkers op vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |