abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 17 februari 2020 @ 15:27:39 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191552988
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:26 schreef D_A het volgende:
Alsjeblieft niet.
Liever dan Kensington.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191553049
Vandaag zou toch dat Eminem nieuws komen? Kan die ook weer van jullie lijstjes af want dat gaat ook echt niet gebeuren.

The XX of heel misschien The Weeknd kan ik nog inkomen, maar verder zie ik nog steeds niet in wie er als headliner bijkomt en dat er überhaupt nog iets wordt aangevuld bovenaan de poster.

Nightwish lijkt me ook niet echt iets voor de Alpha-afsluitspot.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191553585
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:30 schreef Niveath het volgende:
Vandaag zou toch dat Eminem nieuws komen? Kan die ook weer van jullie lijstjes af want dat gaat ook echt niet gebeuren.

The XX of heel misschien The Weeknd kan ik nog inkomen, maar verder zie ik nog steeds niet in wie er als headliner bijkomt en dat er überhaupt nog iets wordt aangevuld bovenaan de poster.

Nightwish lijkt me ook niet echt iets voor de Alpha-afsluitspot.
Klopt, maar dat was ook wel suggestief of basis van 1 afbeelding. Of het moet vanavond nog komen. Heb er ook nooit in geloofd. Hoewel ik fanboy ben, past niet echt bij LL, te prijzig, te groot, en niet jong genoeg om te laten headlinen.
pi_191554895
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:30 schreef Niveath het volgende:
Vandaag zou toch dat Eminem nieuws komen? Kan die ook weer van jullie lijstjes af want dat gaat ook echt niet gebeuren.

The XX of heel misschien The Weeknd kan ik nog inkomen, maar verder zie ik nog steeds niet in wie er als headliner bijkomt en dat er überhaupt nog iets wordt aangevuld bovenaan de poster.

Nightwish lijkt me ook niet echt iets voor de Alpha-afsluitspot.
Er komt nog wel minstens één headliner bij hoor, denk ik. En als dat niet zo is dan zou je Chemical Brothers, Foals en die gozer van Oasis hebben, maar hm.. ik weet het niet. Dat voelt gewoon niet goed, ofzo, als een volwaardig headlinertrio zeg maar. Maar dat gezegd hebbende zie ik het ook wel gewoon gebeuren, vooral omdat er weinig alternatieven lijken te zijn. Als Disclosure in 2014 kon headlinen, dan kan Foals dat nu ook. Over de ene helft van Oasis twijfel ik nog, denk gewoon dat niet genoeg mensen zijn materiaal kennen om headliner te kunnen zijn

Dus als er nog een headliner bij komt, dan is het The Chemical Brothers - Foals - Nog iemand, en dan valt Liam denk ik weg
pi_191554903
Of De Staat beviel vorig jaar zo erg, dat The Opposites een speciale headlinershow geven, met special guests enzo, zie ik ook nog wel gebeuren

Na De Staat vorig jaar is alles veranderd.
pi_191554940
Overigens zou dat wel vet zijn, misschien. Genoeg hitjes: Slapeloze Nachten, Sukkel Voor De Liefde, Dom, Lomp & Famous, Licht Uit, Hey DJ, Thunder, Slaap en volgens mij zijn er nog een boel meer. Dan kan Brainpower nog even langskomen, Sticks, Rico, Yellow Claw, Dio, Willie Wartaal etc.

Ik zeg maar wat hè

Bovendien lowlands classics, zij
pi_191556630
Bon Iver speelt trouwens rond 15 augustus nog op een festival in Finland, dat kan toch eigenlijk niet anders? Alleen begrijp ik niet waarom ze dan nog niet zijn aangekondigd. Maar misschien is Bon Iver gewoon vooral heel groot in mijn Bon Iver-bubbel en daarbuiten niet

Zou overigens ook in aanmerking komen voor een headlinerspot imo.
pi_191560427


:'(
pi_191567149
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 22:06 schreef KBFX2002 het volgende:
[ afbeelding ]

:'(
Wow, wat een krachtig eerbetoon (en jammer dat Arcade Fire (nog) niet komt)
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:00:35 #60
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_191575599
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was ook wel suggestief of basis van 1 afbeelding. Of het moet vanavond nog komen. Heb er ook nooit in geloofd. Hoewel ik fanboy ben, past niet echt bij LL, te prijzig, te groot, en niet jong genoeg om te laten headlinen.
Ze kunnen altijd nog Krezip booken als backup headliner _O-

edit: Maar effe serieus. Foo Fighters doet een Tour en doet allemaal zalen aan die ze ook in 1995 aandeden.... 1995 stonden ze in Paradiso ... en Op Lowlands :)

https://www.setlist.fm/st(...)6893a.html?year=1995
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 18 februari 2020 @ 23:22:09 #61
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191577282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:00 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

Ze kunnen altijd nog Krezip booken als backup headliner _O-

edit: Maar effe serieus. Foo Fighters doet een Tour en doet allemaal zalen aan die ze ook in 1995 aandeden.... 1995 stonden ze in Paradiso ... en Op Lowlands :)

https://www.setlist.fm/st(...)6893a.html?year=1995
Als ze komen dan ga ik echt vet hard janken omdat ik geen kaartje heb. :'( ;(

Er wordt trouwens ook weer gespeculeerd over de komst van RATM en (jawel!) Milley Cyrus-queen. _O_

https://festileaks.com/20(...)2020-delen-affiches/
https://festileaks.com/20(...)lollapalooza-berlin/
pi_191577505
Denk dat er hier nog een heleboel mensen moeten wennen aan het idee dat The Opposites gewoon de Alpha gaan afsluiten. Met of zonder het gebeuren van De Staat vorig jaar. Ik neem wel aan dat Lowlands een klein exclusiviteitscontractje heeft bedongen, en dat ze bijvoorbeeld aldaar op het podium pas de Zigg0 Dome-reeks mogen aankondigen. En of ik de act persoonlijk boerentrekkerij vind of niet terzijde, de Alpha gaat afgeladen vol zijn en iedereen van de kids tot aan de neo-yuppen zullen er die avond bij willen zijn.

Trouwens, iets anders, Lowlands heeft nooit 3 stadionklappers als headliners gehad hè. En nu zijn we nog op zoek naar meer headliners, zo te lezen. Dan degraderen automatisch The Chemical Brothers nu echt richting Heineken, zoals Underworld moest gebeuren in 2015? Wel logisch, niet erg.
pi_191577601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
Denk dat er hier nog een heleboel mensen moeten wennen aan het idee dat The Opposites gewoon de Alpha gaan afsluiten. Met of zonder het gebeuren van De Staat vorig jaar. Ik neem wel aan dat Lowlands een klein exclusiviteitscontractje heeft bedongen, en dat ze bijvoorbeeld aldaar op het podium pas de Zigg0 Dome-reeks mogen aankondigen. En of ik de act persoonlijk boerentrekkerij vind of niet terzijde, de Alpha gaat afgeladen vol zijn en iedereen van de kids tot aan de neo-yuppen zullen er die avond bij willen zijn.

Trouwens, iets anders, Lowlands heeft nooit 3 stadionklappers als headliners gehad hè. En nu zijn we nog op zoek naar meer headliners, zo te lezen. Dan degraderen automatisch The Chemical Brothers nu echt richting Heineken, zoals Underworld moest gebeuren in 2015? Wel logisch, niet erg.
We zijn op zoek naar nog eentje want ik denk dat de meesten hier The Opposites Alpha niet zien afsluiten
pi_191577794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
Denk dat er hier nog een heleboel mensen moeten wennen aan het idee dat The Opposites gewoon de Alpha gaan afsluiten. Met of zonder het gebeuren van De Staat vorig jaar. Ik neem wel aan dat Lowlands een klein exclusiviteitscontractje heeft bedongen, en dat ze bijvoorbeeld aldaar op het podium pas de Zigg0 Dome-reeks mogen aankondigen. En of ik de act persoonlijk boerentrekkerij vind of niet terzijde, de Alpha gaat afgeladen vol zijn en iedereen van de kids tot aan de neo-yuppen zullen er die avond bij willen zijn.

Trouwens, iets anders, Lowlands heeft nooit 3 stadionklappers als headliners gehad hè. En nu zijn we nog op zoek naar meer headliners, zo te lezen. Dan degraderen automatisch The Chemical Brothers nu echt richting Heineken, zoals Underworld moest gebeuren in 2015? Wel logisch, niet erg.
Ik denk ook dat The Opposites gaan/kunnen afsluiten, maar The Chemical Brothers gaan dat 100% doen. Zij hebben zo’n bizarre, vette nieuwe show, qua aankleding en visuals en licht e.d. Dat is puur headliner materiaal

Vorig jaar gezien op WAE, zo enorm vet _O_

Tbh denk ik gewoon dat het The Chemical Brothers, Foals en The Opposites gaat worden. Ik hoop héél, héél erg dat iets als Bon Iver nog aangekondigd gaat worden, maar dat zal dat Heineken afsluiten worden ofzo. Maar zal wel niet gebeuren -O-
pi_191577809
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

We zijn op zoek naar nog eentje want ik denk dat de meesten hier The Opposites Alpha niet zien afsluiten
Ik kon vroeger best naar the opposites luisteren en sommige tracks nog steeds wel maar veel ervan voelt toch wel wat gedateerd.
pi_191580524
Ik denk oprecht niet dat The Opposites gaan headlinen. Ja ze kunnen het vast en zeker. Maar denk dat ze de focus toch ergens anders neerleggen.
pi_191580754
Opposites zal niet gaan headlinen denk, maar het gaat 100% zeker het drukste concert van Lowlands worden. Helemaal omdat ze (tot nu toe) bijna exclusief op LL staan.

Misschien dat Lowlands ze nog wel als back-up hebben als headliner, mocht het niet lukken om aan de gewenste headliners te komen
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:03:21 #68
460101 Rockingmonkey
Let the music speak.
pi_191580953
Opposites is leuk, maar de hype van vorig jaar is er wel af.

Ik denk einde middag in de Alpha, zelfde spot als De jeugd :-)
Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.
pi_191581772
The Weekend heeft aangegeven met een nieuw album te komen. Dacht dat het al even bekend was, maar misschien dat daarom nog niet gedropt is voor LL?
pi_191582206
Nieuw gerucht? Foo Fighters?

Om een of ander manier werkt doorlinken niet. Maar op Festileaks staat er een artikel met een theorie dat ze exact eenzelfde tour lijken te doen als 25 jaar geleden. En daar viel Pukkelpop en Lowlands ook onder.

Voor mij hoeft het niet zo.
pi_191582755
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuw gerucht? Foo Fighters?

Om een of ander manier werkt doorlinken niet. Maar op Festileaks staat er een artikel met een theorie dat ze exact eenzelfde tour lijken te doen als 25 jaar geleden. En daar viel Pukkelpop en Lowlands ook onder.

Voor mij hoeft het niet zo.

Je zou zeggen dat ze dan wel in de eerste ronde met namen zaten, maar dat zaten ze in 2012 ook niet destijds. Van mij hoeft t ook niet zo
pi_191583398
Van mij ook niet
  woensdag 19 februari 2020 @ 14:06:55 #73
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191583993
Van mij ook niet. Want dat zou betekenen dat ik per abuis dit jaar oversla. :{w
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:56:30 #74
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_191585684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuw gerucht? Foo Fighters?

Om een of ander manier werkt doorlinken niet. Maar op Festileaks staat er een artikel met een theorie dat ze exact eenzelfde tour lijken te doen als 25 jaar geleden. En daar viel Pukkelpop en Lowlands ook onder.

Voor mij hoeft het niet zo.

Gerucht? Als ze die post van mij al als gerucht gaan gebruiken ... :)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_191594737
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:37 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Ja? Ik heb vorig jaar daar voor het eerst gestaan en nog nooit zo weinig nachrust gehad op LL
Velen hebben daar een soundsystem staan en dat gaat de hele nacht door....dan slaap je op de gewone camping beter ;-)
Op Lowlands ram ik er standaard elke nacht een coma pil in. Maar op ons camper gedeelte vorig jaar was het sowieso erg rustig gelukkig.
pi_191595879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:56 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

Gerucht? Als ze die post van mij al als gerucht gaan gebruiken ... :)
Excuus, had die post nog niet gezien. Ja ze lurken hier ook regelmatig mee.
pi_191595893
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 05:36 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Op Lowlands ram ik er standaard elke nacht een coma pil in. Maar op ons camper gedeelte vorig jaar was het sowieso erg rustig gelukkig.
Slapen door je maar op.... :s)
pi_191595904
Overigens loopt The Weeknd blijkbaar te teasen met een "tour".
pi_191596144
Slapen doe je maar op Pinkpop
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_191596191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Slapen door je maar op.... :s)
Blijft wel een leuke miem. Maar ik tuk vaak beter op Lowlands dan op Pinkpop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191596219
Ik tuk overal wel goed, ben toch wel gesloopt op het einde van de avond.
pi_191596273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik tuk overal wel goed, ben toch wel gesloopt op het einde van de avond.
Ik ben een slechte slaper, maar op Lowlands is iedereen zo dood dat je lekker doorslaapt. Op Pinkpop gaat dat niet op, daar heb je altijd een hoop figuren die om 7 uur alweer wakker zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191596408
mojoconcerts twitterde op donderdag 20-02-2020 om 10:00:00 The Weeknd brengt zijn After Hours Tour naar Amsterdam! Op 27 oktober is het R&B talent te zien in Ziggo Dome, met support act Sabrina Claudio en opener 88glam. De kaartverkoop start vrijdag 28 februari om 10.00 uur via https://t.co/c5xIQH7weG https://t.co/myLZ5qzEOs reageer retweet
Die kan de prullenbak in voor Lowlands.
pi_191596493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:
mojoconcerts twitterde op donderdag 20-02-2020 om 10:00:00 The Weeknd brengt zijn After Hours Tour naar Amsterdam! Op 27 oktober is het R&B talent te zien in Ziggo Dome, met support act Sabrina Claudio en opener 88glam. De kaartverkoop start vrijdag 28 februari om 10.00 uur via https://t.co/c5xIQH7weG https://t.co/myLZ5qzEOs reageer retweet
Die kan de prullenbak in voor Lowlands.
Jammer. Het meest irritante van dit soort shows is nog dat het op een fucking dinsdag is. Saai.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191596501
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:11 schreef Niveath het volgende:

[..]

Jammer. Het meest irritante van dit soort shows is nog dat het op een fucking dinsdag is. Saai.
Op Lowlands had ik het best willen zien, maar zoiets skip ik idd.
pi_191597307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:36 schreef Solotovski het volgende:
Slapen doe je maar op Pinkpop
Hiphop doe je maar op Woohaa ;-)
pi_191597326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Hiphop doe je maar op Woohaa ;-)
Slapen doe ik doorgaans overdag wel op Lowlands :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_191597362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:11 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Slapen doe ik doorgaans overdag wel op Lowlands :')
Dat was nou net mijn issue, snachts niet overdag wel slapen op LL.
Beetje zonde van mijn festival aangezien ik vooral voor de middag/avond en stukje vd nacht ga
Wij gaan dan ook voor het eerst naar de Rivera camping 1 km verderop en met de pendelbus (rijd 18 uur per dag).
Geen rijen bij de douche, rustig slapen en supermarktje plus bakker op de camping ;-)

[ Bericht 12% gewijzigd door stevieU2 op 20-02-2020 11:26:09 ]
pi_191597921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:14 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Dat was nou net mijn issue, snachts niet overdag wel slapen op LL.
Beetje zonde van mijn festival aangezien ik vooral voor de middag/avond en stukje vd nacht ga
Wij gaan dan ook voor het eerst naar de Rivera camping 1 km verderop en met de pendelbus (rijd 18 uur per dag).
Geen rijen bij de douche, rustig slapen en supermarktje plus bakker op de camping ;-)
Je weet dat je dan een veteraan begint te worden he. Al hoor je met een caravan ook al bij de valsspelers eigenlijk.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191599423
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:47 schreef Niveath het volgende:

[..]

Je weet dat je dan een veteraan begint te worden he. Al hoor je met een caravan ook al bij de valsspelers eigenlijk.
Geen probleem met die ere titel!
dit wordt mijn 12e LL en aangezien ik al tegen de 50 loop boeit het me niet wat anderen denken...zolang ik een leuk festival kan ervaren ;-)

Was in 11987 al op Torhout en 1992 op Pinkpop ....
Gek genoeg LL pas voor het eerst in 2008 na de komst van de kids
pi_191599704
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:05 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Geen probleem met die ere titel!
dit wordt mijn 12e LL en aangezien ik al tegen de 50 loop boeit het me niet wat anderen denken...zolang ik een leuk festival kan ervaren ;-)

Was in 11987 al op Torhout en 1992 op Pinkpop ....
Gek genoeg LL pas voor het eerst in 2008 na de komst van de kids
Jij kan ook nog eens tijdreizen :o
pi_191599833
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jij kan ook nog eens tijdreizen :o
Dat bedoel ik...The future looks magnificent...komt helemaal goed met die line up voor 2020
pi_191665654
Nu ik carnaval heb gevierd eis ik het Brabo-idee (van @indiaantje89 volgens mij)

Eén avondje carnavallen, niks mis mee
pi_191665668
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:33 schreef ikbenrond het volgende:
Nu ik carnaval heb gevierd eis ik het Brabo-idee (van @:indiaantje89 volgens mij)

Eén avondje carnavallen, niks mis mee
Nee de Brabo is niet van mij afkomstig. Volgens mij kwam dat uit de hoek van n00bie en friekin geloof ik.

Maar ik ben voor, vanavond weer ;).
pi_191674820
Rage Against The Machine heeft weer wat extra VS dates bekend gemaakt. Steeds dichter naar het Lowlands/Pukkelpop weekend.

Denk dat we die langzaam kunnen afschrijven.
pi_191674958
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Rage Against The Machine heeft weer wat extra VS dates bekend gemaakt. Steeds dichter naar het Lowlands/Pukkelpop weekend.

Denk dat we die langzaam kunnen afschrijven.
23e zou qua datum nog kunnen toch? 17e in New York, 23e in Nederland en dan door naar de UK. Zou ook betekenen dat je er Run the Jewels bij krijgt.

Ga dit jaar niet, zie nu wel dat Denzel Curry alweer op de poster staat. Vraag me af of hij dit jaar wel komt, in 2017 was dat best vermakelijk en vorig jaar vond ik het jammer dat hij had afgezegt.
pi_191676254
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:11 schreef kipknots het volgende:

[..]

23e zou qua datum nog kunnen toch? 17e in New York, 23e in Nederland en dan door naar de UK. Zou ook betekenen dat je er Run the Jewels bij krijgt.

Ga dit jaar niet, zie nu wel dat Denzel Curry alweer op de poster staat. Vraag me af of hij dit jaar wel komt, in 2017 was dat best vermakelijk en vorig jaar vond ik het jammer dat hij had afgezegt.
Het kan hoor, maar het gaat wel erg druk worden in hun schema. Ik geloof er gewoon niet zo in dat ze komen.
pi_191676499
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:11 schreef kipknots het volgende:

[..]

23e zou qua datum nog kunnen toch? 17e in New York, 23e in Nederland en dan door naar de UK. Zou ook betekenen dat je er Run the Jewels bij krijgt.

Ga dit jaar niet, zie nu wel dat Denzel Curry alweer op de poster staat. Vraag me af of hij dit jaar wel komt, in 2017 was dat best vermakelijk en vorig jaar vond ik het jammer dat hij had afgezegt.
Niet om eerdere discussies op te rakelen maar met rappers heb om welke reden dan ook eerder de kans dat ze niet komen...Mojo heeft zelf al eens in hun podcast uitgelegd dat als USA rappers meer kunnen krijgen in de States ze simpelweg de oversteek niet meer maken en cancellen.
pi_191693817
Ik begin stiekem een beetje te hopen op King Gizzard, DTRH doen ze (nog) niet en ze doen eind juli flink wat festivals in Europa.Als ze nog 3 weekjes langer blijven lijkt het me een goede kanshebber
pi_191693883
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:44 schreef Mr-Brightside het volgende:
Ik begin stiekem een beetje te hopen op King Gizzard, DTRH doen ze (nog) niet en ze doen eind juli flink wat festivals in Europa.Als ze nog 3 weekjes langer blijven lijkt het me een goede kanshebber
Zouden wel heel snel terug zijn dan?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')