Maar jij bent nog lang niet jarig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat je mijn verjaardag niet vergat
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar jij bent nog lang niet jarig.
Over iets meer dan een week ben ik ook nog lang niet jarig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit een dreigement?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dubbele betekenisquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over iets meer dan een week ben ik ook nog lang niet jarig.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel zo opgevat. Haags een note gegeven
Waaiende fietsjesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
De fietsertjes vermaken me, dus die mogen nog een ronde mee.
Hardop om gelachen gisteren.quote:
Mod onwaardig ditquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
126 notes nu. Ik was zo voorbeeldig
Vijfquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
126 notes nu. Ik was zo voorbeeldig
10quote:
Je ex-vrouw had rode haren, sproetjes en Slavische genen dus ik denk dat je toch wel wat van een boefje in je hebtquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ex-vrouw had rode haren, sproetjes en Slavische genen dus ik denk dat je toch wel wat van een boefje in je hebt
Oohja, vergeet steeds dat dat nu juist geen Slaven zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze is Hongaars, dus geen Slavische genen. Een afstammeling van de Donau-Schwaben
Iets waar Hongaren zelf erg prat op gaan. Al heeft de helft van Hongarije de achternaam Horváth (Kroaat), wat toch wel wat Slavische invloeden verraadtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja, vergeet steeds dat dat nu juist geen Slaven zijn
12 notesquote:
schande!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
12 notesLosdop had per ongeluk persoonlijke info in de andere sc gegooid en daar moesten we even hartelijk om lachen.
Hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
12 notesLosdop had per ongeluk persoonlijke info in de andere sc gegooid en daar moesten we even hartelijk om lachen.
Ik heb werkelijk geen idee, en het boeit mij nog minder.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10
er is er 1 bij gekomen
even zoeken waar je dat kon lezen
Paprikaduitsersquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets waar Hongaren zelf erg prat op gaan. Al heeft de helft van Hongarije de achternaam Horváth (Kroaat), wat toch wel wat Slavische invloeden verraadt
"per ongeluk"quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan dat ook gewoon in limburg maken hoor.!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geleerd dat sambal in Italië en Hongarije wordt gemaakt
Maak jij nou maar vlaaiquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan dat ook gewoon in limburg maken hoor.!
http://utsambal.nl/quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan dat ook gewoon in limburg maken hoor.!
Dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geleerd dat sambal in Italië en Hongarije wordt gemaakt
Alweer zin in vlaai hier...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak jij nou maar vlaai![]()
Ik bedoelde de potjes die je in de winkel koopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |