Ryan Cavanagh, kennen we die wel?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:59 schreef Mani89 het volgende:
Jongens jongens, wat een pover deelnemersveld in Taiwan. Eric Young wint de eerste etappe, die kent u niet.
71e op 7 minuten.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop op de werken van Okeksandr Polivoda.
Raar dat je die niet kent.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ryan Cavanagh, kennen we die wel?
Euh, ja?quote:Op maandag 2 maart 2020 10:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk dat je dit topic eindelijk hebt gevonden, Slob!quote:
Ik had Sebastian Berwick opgeschreven.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat viel tegen. Weer sprinten.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik sluit niet uit dat er iemand morgen nog een geweldige solo uitgooit.
(lol)quote:Op maandag 2 maart 2020 10:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik sluit niet uit dat er iemand morgen nog een geweldige solo uitgooit.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gaat nog spannend worden voor het algemeen klassement morgen tussen White en Cavanagh. Als er hoogstwaarschijnlijk weer een massasprint komt denk ik dat White door bonificatie het rondje wel gaat winnen.
Ook wel eens leuk om iets goed te voospellenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef wimderon het volgende:
Wie is die hockeyer die naast Niek zit?
twitter:daanvandenberg twitterde op woensdag 04-03-2020 om 06:02:39Wekker ging pas om 3:50. Nachtwerk wordt dus ochtendwerk. Vandaag een 'relatief' late finish in Taiwan.Nog 15 km op @Eurosport_NL#wakkerwordenmeteensprint https://t.co/qBtmnriEBr reageer retweet
Volgens Steef gaat alleen de Tour of Thailand nog door.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nog koersen in dit werelddeel dit jaar? Mijn Team Sapura zit nu al een half jaar op de reservebank.
De Vino Motoren vs. Sapura. Dat wordt misschien nog leuk.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens Steef gaat alleen de Tour of Thailand nog door.
Slecht nieuws vriend. Sapura wilde eigenlijk heel graag proconti worden, maar door corona gaat dat voorlopig niet lukken.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nog koersen in dit werelddeel dit jaar? Mijn Team Sapura zit nu al een half jaar op de reservebank.
Dat is helemaal geen slecht nieuws, dit soort prachtploegen renderen veel beter als continentaal team. (zie W52)quote:Op woensdag 30 september 2020 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht nieuws vriend. Sapura wilde eigenlijk heel graag proconti worden, maar door corona gaat dat voorlopig niet lukken.
https://www.nst.com.my/sp(...)gs-proteam-dream-ice
Die is al best vaak heen en weer gegaan tussen prof en semiprof toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Beter nieuws voor Sapura is dat Dyball weer op de markt komt.
Die is even trainee mogen zijn bij Delko jaren terug maar verder was het krabbelen in het continentale circuit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is al best vaak heen en weer gegaan tussen prof en semiprof toch?
Die arme jongens hebben 15 dagen in kwaranten gezeten, je zou voor minder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:01 schreef Mani89 het volgende:
En dat Lucas Carstensen en Jesse Reinout Johannes Adrianu de Rooij het hier voor elkaar krijgen om een massasprint te verliezen van Thanawut Sanikwathi en Sarawut Sirironnachai is ook wel ontslag op staande voet waardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |