jammer dat je zo reageert want je bent één van de weinige die open minded leek.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:14 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hoe was het om je zusje vol te spuiten?
Z-us.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was het een date met je nichtje?
Pardonquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je weet niet of ze een soa heeft. Die zie je niet zomaar.
En als ze het met jou zomaar zonder doet doet ze dat ook met anderen.
En geen lucht in het condoom. Dat is linke boel.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:33 schreef speknek het volgende:
Ah dus je hebt je zusje zonder condoom geraakt?
Nou het volgende topic laat zich weer raden.
Vertell..hoe is het gegaan gisteren?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:24 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]Er zijn meer middelen voor dit soort situaties.
quote:
Weinigen*quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:20 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
jammer dat je zo reageert want je bent één van de weinige die open minded leek.
Op dit soort respectvolle vragen geef ik graag antwoordquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vertell..hoe is het gegaan gisteren?
Is het gelukt? En hoe vond je het?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:47 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Op dit soort respectvolle vragen geef ik graag antwoord. wat wil je precies weten?
Wil ik geven maar vraag het dan normaalquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Weinigen*
Ik ben ook best open minded. Maar ik vind wel dat je ons een update schuldig bent.
Is het gebeurd? Hoe was het? Condooms gebruikt? Erover gepraat? Gaat het vaker gebeuren?
O en hebben jullie nog gezoend?
doel je op het omdoen van condoom of?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is het gelukt? En hoe vond je het?
Nou van wat ik las wilde je zonder toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:52 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
doel je op het omdoen van condoom of?
Ja zomaar, ze heeft geen relatie met je, maar spreekt af om enkel te neuken.quote:
gevraagd of het zonder mocht en dat wilde ze sowieso al zei zequote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou van wat ik las wilde je zonder toch?
Maar als je wel een condoom hebt gebruikt : lukte dat een beetje ? (omdoen en de seks )
Okay..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:56 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
gevraagd of het zonder mocht en dat wilde ze sowieso al zei ze, voor eerste x is condoom niet je van het. dat opmeetpakket zou niet voor valentijnsdag arriveren en je wil geen gedoe daarmee.
Maarrr...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:56 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
gevraagd of het zonder mocht en dat wilde ze sowieso al zei ze, voor eerste x is condoom niet je van het. dat opmeetpakket zou niet voor valentijnsdag arriveren en je wil geen gedoe daarmee.
En toen werd je wakker. En als het toch echt was met herpes.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:56 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
heb geen referentiemateriaal maar we hadden beide een hele mooie avond.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maarrr...
Hoe vond je zusje het nou om haar broer te neuken?
Werd ze nat als een weekdier of dacht ze toch: godverdomme, zit gewoon op mijn broer!?
Je geeft wel heel summier antwoord, op precies de vragen die gesteld worden. Ik denk dat ik niet de enige ben die gewoon geïnteresseerd is in hoe de avond gelopen is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:51 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Wil ik geven maar vraag het dan normaal.
ja. majistueus. nee. uiteraard. nee.
wat anders, hem er koud inrammen als maagd terwijl je nog niet eens hebt gezoend?
Ik ben niet jaloers en ik ben geen mod. Jaloers zijn op iemand die zijn zusje afwerktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:48 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
verwacht je echt een antwoord met zo'n jaloerse formulering? en dat voor een mod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |