Ik eindigde met eenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:34 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
wat is er grappig dan want je lachte.
Zelden gebruiktquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb jij wel eens last van flubberende condooms dan?
Dat is een bijzonder herkenbare strugglequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelden gebruikt![]()
![]()
Ik ben een heel slecht voorbeeld
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder herkenbare struggle
Heb vanavond een date. Heb er een om proberen te doen zonder te masturberen maar had hem eerst andersom om gedaan dus niet helemaal uitgerold, toen op de juiste manier en zat prima maar wel wat lucht alhoewel dat wellicht is omdat ie eerst andersom zat. Is het niet gewoon beter om zonder te doen want ze is toch aan de pil en heeft geen soa.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:37 schreef derLudolf het volgende:
Kop een kleinere maat. MySize heeft veel maten en levert ook een soort "meetlint" mee om de juiste maat te kiezen.
Als ze aan de pil is en geen soa, dan kan 't natuurlijk prima. Wel zo lekker!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:09 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Heb vanavond een date. Heb er een om proberen te doen zonder te masturberen maar had hem eerst andersom om gedaan dus niet helemaal uitgerold, toen op de juiste manier en zat prima maar wel wat lucht alhoewel dat wellicht is omdat ie eerst andersom zat. Is het niet gewoon beter om zonder te doen want ze is toch aan de pil en heeft geen soa.
Was het een date met je nichtje?quote:
Nee want verzonnen topic:quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was het een date met je nichtje?
quote:Heb verder nergens in dit topic gezegd dat ik daadwerkelijk inga op wat in het andere topic staat. En ter informatie: ik heb inderdaad verzonnen dat het om m'n nichtje ging in dat andere topic omdat empathieloze mensen zoals jij bij de waarheid nog feller van leer trekken.
Wat een vreselijk kut nummerquote:
Nee want zusje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:08 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nee want verzonnen topic:
[..]
Mjaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:33 schreef speknek het volgende:
Ah dus je hebt je zusje zonder condoom geraakt?
Nou het volgende topic laat zich weer raden.
Je weet niet of ze een soa heeft. Die zie je niet zomaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:09 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Heb vanavond een date. Heb er een om proberen te doen zonder te masturberen maar had hem eerst andersom om gedaan dus niet helemaal uitgerold, toen op de juiste manier en zat prima maar wel wat lucht alhoewel dat wellicht is omdat ie eerst andersom zat. Is het niet gewoon beter om zonder te doen want ze is toch aan de pil en heeft geen soa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |