En met condoom is wel een prima idee?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:55 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
het is een toch een raar idee om je nichtje zonder condoom te neuken, denk ik.
En met condoom niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:55 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
het is een toch een raar idee om je nichtje zonder condoom te neuken, denk ik.
De diameter? Of de straal?? Dat scheelt een factor 2 nl.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:02 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
Ja past erdoor, is vgm 11/12 cm.
Los daarvan alhoewel ik wel zou willen weten waarom dat (nu) niet versta dig zou zijn los van partner.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja. Want het is niet verstandig dat je nu een kindje krijgt.
Waar zit dat 'm in?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:14 schreef GM78 het volgende:
Als je gaat mastruberen met een condoom.
Is het vrij normaal dat die niet lekker blijft zitten.
Je zal zien dat die tijdens de seks gewoon blijft zitten
Wat is het verschil dan voor het condoom?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Rubbers zijn dan ook niet gemaakt om mee te rukken TS
Ik snap de vraag ook niet. Dat kan toch nooit passen??quote:
Serieus? Papa worden na je eerste keer?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:19 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Los daarvan alhoewel ik wel zou willen weten waarom dat (nu) niet versta dig zou zijn los van partner.
Denk dat hij het over lengte heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:41 schreef blomke het volgende:
[..]
De diameter? Of de straal?? Dat scheelt een factor 2 nl.
Niet dat ik het nu in gedachte heb maar wat heeft sex los van de verwekking van doen met vaderschap?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Serieus? Papa worden na je eerste keer?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Niet dat ik het nu in gedachte heb maar wat heeft sex los van de verwekking van doen met vaderschap?
Straks goed het ouders subforum in de gaten houden hier met 'help, ik heb mijn nichtje zwanger gemaakt'.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die vlag gaat niet op wanneer ze kinderalimentatie van je eist G
Misschien nog eens biologie les voortplanting overdoenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Niet dat ik het nu in gedachte heb maar wat heeft sex los van de verwekking van doen met vaderschap?
Mastruberen...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:14 schreef GM78 het volgende:
Als je gaat mastruberen met een condoom.
Is het vrij normaal dat die niet lekker blijft zitten.
Je zal zien dat die tijdens de seks gewoon blijft zitten
Vergeet het boek niet wat vervolgens uitkomt. Met quotes van FOK!.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
Ik vind deze troll wel goed opgezet. Eerst introduceren dat je je nichtje gaat neuken, dan vervolgens voorzichtig een topic openen over hoe je condooms met vaseline insmeert...
Hulde TS, prima opgezet. Ben wel benieuwd naar de topics over de zwangerschap, hoe je familie er achter komt en hoe je verbannen bent.
Gast, doe je nu serieus jaloers op een incel?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
Ik vind deze troll wel goed opgezet. Eerst introduceren dat je je nichtje gaat neuken, dan vervolgens voorzichtig een topic openen over hoe je condooms met vaseline insmeert...
Hulde TS, prima opgezet. Ben wel benieuwd naar de topics over de zwangerschap, hoe je familie er achter komt en hoe je verbannen bent.
waar zit dat verschil hem in dat het zo logisch maakt dat ie bij masturbatie niet blijft zitten? En trek je er bij sex niet soms ook even aan om penis extra stijf te maken?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Vrij normaal dat ie niet blijft zitten bij het rukken. Daar is het condoom dan ook niet voor bedoeld.
Als het condoom verder goed zit en er niet zomaar afglijd is het prima. Is de ring zeg maar onderin los dan is het condoom te ruim en heb je kans dat die tijdens de seks afglijd.
En een condoom uit een poesje moeten peuteren is naast de onveiligheid ook gewoon geen prettige bezigheid.
Vaseline gebruiken tijdens het rukken, ga je gang. Maar doe dat aub niet tijdens de seks. Want dat tast het condoom aan.
Vertel henk, jij mag mij gaan vertellen wat sex te maken heeft met het vaderschap los van de verwekking zoals ik eerder zei. Voor niet-pedo's uiteraard.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien nog eens biologie les voortplanting overdoen
Is het je zusje dan? Wordt steeds beter dit verhaal.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Gast, doe je nu serieus jaloers op een incel?
Ik ben maagd, niet celibatair dus ik weet echt wel dat vaseline condoom aan kan tasten maar heel relevant is dat verder niet toch als je het voor masturbatie gebruikt?
Heb verder nergens in dit topic gezegd dat ik daadwerkelijk inga op wat in het andere topic staat. En ter informatie: ik heb inderdaad verzonnen dat het om m'n nichtje ging in dat andere topic omdat empathieloze mensen zoals jij bij de waarheid nog feller van leer trekken.
Oh Dearquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:44 schreef ludovico het volgende:
Hoe groot is je penis TS, past die door een WC rol als die stijf is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |