Maak daar maar eerder Flying Tiger van.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:31 schreef Gruj0 het volgende:
Alles wat je eigenlijk niet echt nodig hebt is eigenlijk onzin. Zo'n beetje de hele Action.
Ik zag vorige week een stel Roemenen een stuk of twintig flessen naar hun busje zeulen. Toen had ik sterk de neiging om ze te vertellen dat hier wel drinkbaar water uit de kraan komtquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:27 schreef ebke het volgende:
Spa Blauw heb ik nooit begrepen..
Als ik ze in de supermarkt zie heb ik neiging op er een sticker met de tekst 'dit komt ook uit de kraan' op te plakken.
Ditquote:Op maandag 10 februari 2020 19:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik verbaas me dagelijks over de Starbucks zombies.
Het is smerige troep en veel te duur.
Huishoud en schoonmaakpullen ook niet?quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:31 schreef Gruj0 het volgende:
Alles wat je eigenlijk niet echt nodig hebt is eigenlijk onzin. Zo'n beetje de hele Action.
quote:
Wel handige wasknijpersquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:31 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zei zo'n beetje de hele Action, niet alles.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 03:36 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Wel handige wasknijpersen van die goedkope notitieboekjes, zonde om die dure te kopen.
Dat is pas onzin.
Action is prima voor wat simpele meuk zoals kantoorspul en schoonmaak dingen. Wel met een grote boog om alle electronica heen lopen. (en het gangpad met live love laugh meuk mogen ze in de fik steken)quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:31 schreef Gruj0 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Action is prima voor wat simpele meuk zoals kantoorspul en schoonmaak dingen. Wel met een grote boog om alle electronica heen lopen. (en het gangpad met live love laugh meuk mogen ze in de fik steken)
Jep.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Water is niet hetzelfde, uit een Brits onderzoek bleek dat 80% van de water uit flessen minieme stukjes plastic bevatte! Dus kraanwater is nog beter en gezonder dan die zogenaamde “bronwaters” uit fles.
Ik betaal graag voor gemak. Koken vind ik sws verschrikkelijk. AhtoGo vind ik dan wel zonde van het geld.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:07 schreef Sheffield het volgende:
Vooral het eten/drinken onderweg blijf ik bizar vinden. Scholieren die iedere dag bij de Mac, AHtogo, Starbucks etc. komen, maar ook werkenden, het is zo eenvoudig om daar op te besparen.
Verder altijd de nieuwste electronica, TVs, telefoons. Over jaar koop je het voor de helft
Niet helemaal waar, gezien de loodleidingen in o.a. Amsterdam en -volgens mij- ook Utrecht. Vergeet ook niet dat er een hoop medicijnresten zitten in het drinkwater. Verklaart ook wel een hoop in deze lieve stad.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef Sensaa het volgende:
[..]
Ik betaal graag voor gemak. Koken vind ik sws verschrikkelijk. AhtoGo vind ik dan wel zonde van het geld.
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef Sensaa het volgende:
[..]
Ik betaal graag voor gemak. Koken vind ik sws verschrikkelijk. AhtoGo vind ik dan wel zonde van het geld.
Precies, en een leuke omgeving tijdens het eten is wel zo fijn. Een beetje Netflixen terwijl je door de mcDrive gaat. Of zo'n heerlijke driehoekige sandwich van het tankstation.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef Sensaa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2020 16:01 schreef BasEnAad het volgende:
Onderweg eten halen. Ik doe het ook wel eens, maar ken ook mensen die dat vrijwel dagelijks doen en zich dan afvragen waar al dat geld gebleven is
Jep ditquote:Op maandag 10 februari 2020 16:00 schreef Ifrane het volgende:
Oh, en flessen Spa Blauw. Water uit de kraan is hetzelfde en gratis.
Jep heb ik ook een probleem mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:07 schreef Sheffield het volgende:
Vooral het eten/drinken onderweg blijf ik bizar vinden. Scholieren die iedere dag bij de Mac, AHtogo, Starbucks etc. komen, maar ook werkenden, het is zo eenvoudig om daar op te besparen.
Verder altijd de nieuwste electronica, TVs, telefoons. Over jaar koop je het voor de helft
wat vind je dan smerige troep?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik verbaas me dagelijks over de Starbucks zombies.
Het is smerige troep en veel te duur.
Helaas is er geen Kimbo in Nederland. Ben een voorstander van bonen, als ik het merk niet ken ga ik voor cappuccino, anders lekker espresso puur.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
wat vind je dan smerige troep?
De koffie (filter/espresso) an sich is van behoorlijke kwaliteit en uit een prima apparaat.
Kijk vergelijken met Italië (waar je op iedere hoek van de straat voor minder dan 1 EU een espresso koopt) is niet te doen. Maar voor Nederlandse begrippen is het vrij op niveau (kwaliteit).
De burger King deelt van die couponnen uit en die kun je steeds weer gebruiken tot de actie (na een jaar) is afgelopen. Vandaag nog een big king xxl menu inclusief extra long-chicken burger/frites/drinken 6.95 = 1900 caloriëen ongeveer. Normale maaltijden kosten tegenwoordig meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:07 schreef Sheffield het volgende:
Als je alleen woont kan koken thuis duurder uitkomen omdat je alles zelf moet kopen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:30 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
De burger King deelt van die couponnen uit en die kun je steeds weer gebruiken tot de actie (na een jaar) is afgelopen. Vandaag nog een big king xxl menu inclusief extra long-chicken burger/frites/drinken 6.95 = 1900 caloriëen ongeveer. Normale maaltijden kosten tegenwoordig meer.
Verder laptops en telefoons. Hele dure fietsen. Dure horloges. Lelijke krokodillen schoenen en politieke maatpakken. Vlieg- en concert-tickets. Lelijke sportschoenen omdat rapper of basketballer.
herkenbaar. niet een probleem mee, maar ik zou daar makkelijk geld kunnen besparenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:24 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Jep heb ik ook een probleem mee.
Het probleem dat ik onderweg heb is dat ik vooral op het moment zelf honger heb, en niet kan wachten tot thuis.
mmmm die kende ik nog niet. Van de zomer als ik in Italie ben maar eens een zakje meenemen voor thuis (als de Corona mn vakantie niet verpestquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Helaas is er geen Kimbo in Nederland. Ben een voorstander van bonen, als ik het merk niet ken ga ik voor cappuccino, anders lekker espresso puur.
Ze praat tegen het publiek alsof het kinderen zijn. Vind je dit ook?quote:
sinds coronaquote:Op donderdag 9 april 2020 14:05 schreef karr-1 het volgende:
Paasmeuk voor op tafel of aan de muur. En sinds wanneer sturen we elkaar kaarten omdat het Pasen is?
In welk gebied komt het uit de kraan? In woon in omgeving Amsterdam en kraanwater hier proeft minder lekker dan spa blauw water, daarom komt ik het wel eens i de supermarkt.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:00 schreef Ifrane het volgende:
Oh, en flessen Spa Blauw. Water uit de kraan is hetzelfde en gratis.
ieder jaar zijn er wel berichten over poepbacteriën in het drinkwater en daarna wordt het weerquote:Op donderdag 9 april 2020 17:42 schreef Plots het volgende:
[..]
In welk gebied komt het uit de kraan? In woon in omgeving Amsterdam en kraanwater hier proeft minder lekker dan spa blauw water, daarom komt ik het wel eens i de supermarkt.
Volgens mij daarvoor ook alquote:
niet dat ik weet, maar goed ben niet al wetend ofzoquote:
Ja maar als je er al een had lopen..quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:34 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die is al weken gratis, sinds de quarantines overal van start gingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |