Ja, dat was inderdaad prima vermaak!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:37 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vond t erg tof vandaagVooral die stream op Heathrow
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:58 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
De fietsen had ik bewust al omgelegd voor wat zou komen
Zo te zien is mijn glazen set naar jou toe gewaaidquote:Op zondag 9 februari 2020 20:58 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
De fietsen had ik bewust al omgelegd voor wat zou komen
Kaasplankje genomen?quote:Op zondag 9 februari 2020 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
Net terug van uit eten het waaide wel hard maar dat was het dan ook wel. Heerlijk getafeld.
ik heb er nog maar 40 van dus mocht je wat missen kunnen zomaar hier zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 20:59 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Zo te zien is mijn glazen set naar jou toe gewaaid
Wat een baasquote:Op zondag 9 februari 2020 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Uiteraard, de ober wist van 4 maanden terug nog welke wijn ik had gedronken de vorige keer.
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:49 schreef Messina het volgende:
Dit was het, ja? Een opengewaaide papierbak?
Teleurstelling genotquote:Op zondag 9 februari 2020 20:49 schreef Messina het volgende:
Dit was het, ja? Een opengewaaide papierbak?
Gehoopt nogwel. Draak die je bent.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:07 schreef Draak31 het volgende:
Valt weer tegen. Had op meer chaos gehoopt.
Ja echt hé. We hadden een 4 gangen diner en ik wilde een wijnarrangement zoals ik ook de vorige keer had besteld toen zei hij nou toen had u chardonnay en die en die en ik wil nu graag wat anders aanbieden. Nou zeg.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja echt hé. We hadden een 4 gangen diner en ik wilde een wijnarrangement zoals ik ook de vorige keer had besteld toen zei hij nou toen had u chardonnay en die en die en ik wil nu graag wat anders aanbieden. Nou zeg.
Hier in Zoetermeer vandaag meer dan 14 millimeter gevallen tot nu toe. Meer dan helft van de voorlopige maandsom.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |