Niet de eerste keer dat deze drugsdealer vertrouwelijke informatie lekt.quote:Inval bij Haags raadslid Van Doorn wegens lekken
Bij het Haagse raadslid Arnoud van Doorn is afgelopen donderdag een inval gedaan door de politie, zegt hij zelf op sociale media. Het Openbaar Ministerie bevestigt dat er een inval is gedaan bij een Haags gemeenteraadslid, maar wil niet zeggen om wie het gaat.
Volgens het OM heeft het gemeenteraadslid informatie gelekt uit een vertrouwelijke bespreking tussen de commissaris van de koning Jaap Smit en de Haagse fractievoorzitters op 7 oktober. Door het lek werd duidelijk dat Johan Remkes gevraagd was als waarnemer voor de opgestapte burgemeester Pauline Krikke.
Totale onzin
Arnoud van Doorn is van de Partij van de Eenheid. Hij is een voormalig PVV-raadslid dat zich bekeerde tot de islam. Hij beschouwt de reden voor de inval als een "smoes". "Totale onzin, we weten de ware reden maar al te goed", schrijft hij op het Facebook-account van zijn vriendin. Zijn eigen account is geblokkeerd. Van Doorn denkt zelf dat de inval verband houdt met een artikel in Het Parool, waarin staat dat hij fondsenwerver is voor islamistische organisaties.
In zijn Facebookbericht schrijft hij dat de inval om half zeven 's morgens was in zijn woning en op zijn kantoor in het Haagse stadhuis. Telefoons, tablets, laptops zijn in beslag genomen volgens Van Doorn.
https://nos.nl/artikel/23(...)n-wegens-lekken.html
Zijn waarheid ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is toch mooi. Dat betekent dat iedereen ontvankelijk is voor de waarheid.
Is gewoon enorm hypocrietquote:Op zondag 9 februari 2020 18:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat blaadje van de Jehovas ?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom ? Andersom - moslim die fanatiek anti-moslim wordt - is vrij normaal. Er staat in de sharia niet voor niets doodstraf op.quote:
Nee, de krant van de communisten. Jij bent in de war met de Wachttoren.quote:
Wat bespottelijk kort door de bochtquote:Op zondag 9 februari 2020 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je hetzelfde geloof hebt als deze man die drugs aan minderjarige verkoopt?
Of ben je soms jaloers dat het Arnoud van Doorn gelukt is om daarvoor met een taakstrafje weg te komen?
Je hebt gelijk, dankquote:Op zondag 9 februari 2020 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, de krant van de communisten. Jij bent in de war met de Wachttoren.
Maar je geeft net aan dat je het mooi vind dat hij moslim is geworden.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om over hem te oordelen.
Vertel.....quote:Op zondag 9 februari 2020 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat bespottelijk kort door de bocht
Sowieso is het al hetzelfde als een protestantse en een gereformeerde op dezelfde hoop te gooien, bij wijze van. Daarbij is religie zo'n kansloos argument om naar te grijpen als bepaald gedrag afgekeurd dient te worden.quote:
Ik had het niet specifiek over hem, meer over mensen in het algemeen, zelfs mensen die er eerst fel tegen ageerden.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar je geeft net aan dat je het mooi vind dat hij moslim is geworden.
Je zou mij daarover niet horen als Hamzoef niet in zijn 1e post vol trots meedeelt hoe trots hij is dat van Doorn zich tot de Islam bekeerd heeft.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sowieso is het al hetzelfde als een protestantse en een gereformeerde op dezelfde hoop te gooien, bij wijze van. Daarbij is religie zo'n kansloos argument om naar te grijpen als bepaald gedrag afgekeurd dient te worden.
Dat is Hamzoef z'n ego en Hamzoef z'n obstakel om te overkomen. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zou mij daarover niet horen als Hamzoef niet in zijn 1e post vol trots meedeelt hoe trots hij is dat van Doorn zich tot de Islam bekeerd heeft.
En daarop mag een ander hem niet wijzen? Het is nogal een inconsistentie.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is Hamzoef z'n ego en Hamzoef z'n obstakel om te overkomen. Niets meer, niets minder.
Natuurlijk mag dat. Om dan Hamzoef aan te vallen op zijn religieuze uiting en deze automatisch identiek te stellen aan die van de heer van Doorn is niet chique en bovendien onjuist.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En daarop mag een ander hem niet wijzen? Het is nogal een inconsistentie.
Dat is jouw interpretatie.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zou mij daarover niet horen als Hamzoef niet in zijn 1e post vol trots meedeelt hoe trots hij is dat van Doorn zich tot de Islam bekeerd heeft.
Nee, nee, nee....dat deed ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Om dan Hamzoef aan te vallen op zijn religieuze uiting en deze automatisch identiek te stellen aan die van de heer van Doorn is niet chique en bovendien onjuist.
Dat is niet hoe ik het eerder las, maar wat je nu doet is prima.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee....dat deed ik niet.
Ik zeg niet dat van Doorn drugs aan kinderen verkoopt omdat hij zich bekeerd heeft.
Ik zeg dat ik het opmerkelijk vind dat Hamzoef trots is dat iemand zich tot zijn religie bekeerd heeft ondanks dat het een walgelijk persoon is.
Dat is nogal een verschil.
Jij zegt dat het mooi is dat van Doorn bekeerd is. Dan is het geen rare conclusie om te stellen dat je daar trots op bent.quote:
De PVV en Islam is als water en vuur en van de ene naar de andere dag overstappen is onmogelijk en enkel geschreeuw om aandachtquote:Op zondag 9 februari 2020 18:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ben jij dezelfde persoon als 10 jaar geleden?
Toch wel.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij zegt dat het mooi is dat van Doorn bekeerd is. Dan is het geen rare conclusie om te stellen dat je daar trots op bent.
Nou meer de waarheid van ''democratie is slecht, de universele rechten van de mens zijn leuk en aardig maar stellen niets voor als het er op aan komt en niet-moslims en alles niet-islamitisch zijn/is per definitie inferieur''. Die waarheid.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De waarheid van vliegende paarden, magische djinns, tientallen maagden in de hemel, en Allah die er maar niet in slaagt om zijn dierbare volgelingen te beschermen tegen Westerse bombardementen? Die waarheid?
Ahahahahah!
Behalve als men al moslim is. Dan weer niet.quote:
Ik ben niet bekend met deze van Doorn. Van Klaveren heb ik iets meer gevolgd, o.a. ook omdat Salahedinne een item over hem gemaakt heeft. Bij hem was het echt niet van de een op andere dag. Hij zocht juist argumenten om zijn polemieken kracht bij te zetten, en kwam zo stapje bij stapje bij de waarheid. Dat is iets dat je vaak ziet.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:22 schreef wollah het volgende:
[..]
De PVV en Islam is als water en vuur en van de ene naar de andere dag overstappen is onmogelijk en enkel geschreeuw om aandacht
Ik vind deze van Doorn best een radicale gekkie.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Voor wat betreft de radicale excessen heb je daar zeker een punt in.
Hmmm ik weet niet of ik dat moet geloven.quote:
Is dit nu typische spraak van een "gewone" moslim?twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 17:35:30@MuhammadSmiry May Allah swt guide or destroy the enemies of Islam 🔥 reageer retweet
Ja het is maar wat je echt erg vind he.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Juist ja; een tokkie van een mini partijtje in een gemeente vs een lijsttrekker van een van de grootste partijen in Nederland.
Misschien dat we die termen eerst eens moeten definiëren.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja het is maar wat je echt erg vind he.![]()
Maar is Arnoud nou een "gewone" moslim, of is ie een extremist?
Hoe zien moslims "hun" Arnoud?
Ik heb een speciale gave. Ik hoef niet te kiezen. Ik kan beide 'echt erg' vinden. Goed he! Die Arnoud is een geschifte gast. Paste dus prima bij de PVV. Hij heeft de ene enge religie omgeruild met een andere enge religie.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zeer wenselijk ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien dat we die termen eerst eens moeten definiëren.
Ik heb zo'n idee dat de meeste moslims die idioot ook niet vertrouwen.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Meten met 2 maten maakt het voor een gesprekspartner erg lastig, zo niet onmogelijk, om je heel serieus te nemen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:02 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Baudetbashparty is in een ander topic.
Baudets tweet is vrij onschuldig in vergelijking met de tweet van deze Nederlandse gekozen volksvertegenwoordiger die oproept om iedereen die "een vijand" van de islam is (en ik reken mij daar dan maar onder) te "vernietigen".
"Vernietigen" ook.
Wat een barbaarse agressie toch ook.
En stel je eens voor zeg dat Wilders een dergelijke tweet dr uit zou gooien;"vernietig alle moslims".
Manmanman zeg.
Word die nu al continu door moslims bedreigd, dan zal zeker de kogel opnieuw van links, door Volkert 2.0, komen.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de meeste moslims die idioot ook niet vertrouwen.
De publieke beeldvorming wil graag dat je een hele bevolkingsgroep per definitie afkeurt. Het domste wat je kan doen is hier blindelings in mee gaan, leer voor jezelf na te denken.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar het geeft te denken als je beelden ziet van de herdenking in Molenbeek van de overleden salafist Haddach.
Een massaal eerbetoon van "gewone(?)" moslims aan een regelrechte islamitische haatprediker in Brussel.
Dan weet ik het niet zo goed wat de "gewone" moslims van Arnoud vinden.
Je gaat de fout in door te stellen daar ik een hele bevolkingsgroep per definitie afkeur.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De publieke beeldvorming wil graag dat je een hele bevolkingsgroep per definitie afkeurt. Het domste wat je kan doen is hier blindelings in mee gaan, leer voor jezelf na te denken.
Nu stel je de juiste vragen. Vergelijk het met het volgende:quote:Op zondag 9 februari 2020 20:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Je gaat de fout in door te stellen daar ik een hele bevolkingsgroep per definitie afkeur.
Maar ik zou wel eens willen weten wat een "gewone" moslim is, en waar hij/zij in staat.
Ja leuk. En nu zo'n soort filmpje met/over moslims graag.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nu stel je de juiste vragen. Vergelijk het met het volgende:
Je bent echt absoluut niet in staat zelf na te denken en het bruggetje te trekken?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja leuk. En nu zo'n soort filmpje met/over moslims graag.
Fijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je bent echt absoluut niet in staat zelf na te denken en het bruggetje te trekken?Ik laat het je weten als er een goed unboxing tutorial how to moslim filmpje online komt
Niets mis met kritisch zijn. Maar een hele bevolkingsgroep zonder blikken of blozen over dezelfde kam scheren getuigt allesbehalve van een kritische houding.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Fijn.
![]()
Ik ben namelijk echt heel erg benieuwd hoe de moslimgemeenschap hier in het westen in z'n algemeenheid kijkt naar de hier geldende normen en waarden, vrijheden en rechten.
Ik heb ook al een zooi aan boeken weg gewerkt, van o.a. Ruud Koopmans, Sam van Rooy, Willy Lars, Tania Kambourie, Arthur van Amerongen, Maarten Seegers enz enz.
Ik was kritisch, had vragen en ben maar op onderzoek gegaan de laatste jaren.
Ik ben niet minder kritisch geworden, integendeel.
Molenbeek is een broeinest van radicalen, kijk alleen al maar naar hoe ze probeerden de arrestatie van Abdeslam te verhinderen. Die wijk moet een keer grondig binnenstebuiten worden gekeerd.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar het geeft te denken als je beelden ziet van de herdenking in Molenbeek van de overleden salafist Haddach.
Een massaal eerbetoon van "gewone(?)" moslims aan een regelrechte islamitische haatprediker in Brussel.
Dan weet ik het niet zo goed wat de "gewone" moslims van Arnoud vinden.
Okee, misschien heb ik mijzelf niet goed uitgedrukt.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niets mis met kritisch zijn. Maar een hele bevolkingsgroep zonder blikken of blozen over dezelfde kam scheren getuigt allesbehalve van een kritische houding.
Misschien moet je die niet zo graag weg willen jagen, misschien zijn het er toch meer dan jij dankzij gekleurde beeldvorming denkt, misschien moeten we die mensen juist het gevoel geven dat zij en hun geloofsovertuiging welkom zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:48 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Okee, misschien heb ik mijzelf niet goed uitgedrukt.
Nog een keertje proberen;
De islam dicteert dingen die totaal anders zijn dan deze samenleving, zoals ie nu is.
Ja, ik ben me er van bewust dat er ook veel moslims hier zijn die de islam praktiseren op een manier die past in onze samenleving, oftewel die (bijvoorbeeld) geweld na vermeende belediging (het liefst openlijk, maar dat zie je nauwelijks) afraden/afkeuren, en de sharia niet zouden verkiezen boven onze grondwet. Deze mensen staan voor een meer liberale vorm, maar zijn mijn inziens flink in de minderheid.
Dat vind ik zorgelijk.
En ik denk dat heel veel mensen, teveel mensen, denken dat deze groep liberale moslims de meerderheid is.
Ook dat vind ik zorgelijk.
Dit vind ik dus erg moeilijk om te geloven, en zeker na het lezen van een aantal boeken die hier een beeld van geven.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien moet je die niet zo graag weg willen jagen, misschien zijn het er toch meer dan jij dankzij gekleurde beeldvorming denkt, misschien moeten we die mensen juist het gevoel geven dat zij en hun geloofsovertuiging welkom zijn.
Dat wordt mij nu wellicht stukje bij beetje duidelijker. Dat is niet hoe jij je in de eerste instantie profileert in deze discussie. Die houding bepaalt ook dat de goedbedoelende moslims niet met je in gesprek zullen willen gaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit vind ik dus erg moeilijk om te geloven, en zeker na het lezen van een aantal boeken die hier een beeld van geven.
En ik hou niet van misschien, met dit soort belangrijke zaken.
Ja misschien moeten we alles maar op z'n beloop laten, misschien weet de liberale variant wel terrein te winnen ten koste van de immer agressieve groeiende variant en misschien komt het dan allemaal wel goed met de evenwichtige multi culti samenleving, en eist de islam geen aparte rol meer op. Misschien.
Ik heb daar echter absoluut geen vertrouwen in.
Ik ben geen racist, wel een pessimist.
Denken dat religie over de waarheid gaat.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, joh. Gek, zeg. Het is gelukt om in een paar decennia het aandeel gelovigen in de Nederlandse samenleving onder de 50% te krijgen. We zitten er niet op te wachten dat het er weer meer worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
.... misschien moeten we die mensen juist het gevoel geven dat zij en hun geloofsovertuiging welkom zijn.
Van Doorn was een graag geziene auteur van de salafistische website dewarereligie.nlquote:Op zondag 9 februari 2020 21:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Denken dat religie over de waarheid gaat.
Zonde dat jouw beeld over religie zo om zeep is geholpen door de groepjes die pretenderen vanuit een religieuze overtuiging te handelen.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, joh. Gek, zeg. Het is gelukt om in een paar decennia het aandeel gelovigen in de Nederlandse samenleving onder de 50% te krijgen. We zitten er niet op te wachten dat het er weer meer worden.
de gewapende strijd van de vredequote:Op zondag 9 februari 2020 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van Doorn was een graag geziene auteur van de salafistische website dewarereligie.nl
Die site is op last van het OM gesloten vanwege oproepen tot een gewapende strijd.
Arnoud was ook zoals jij, wanneer zien we jou dit gaan doen?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Michael Avenatti van Nederland.Hopelijk vinden ze iets belastend en kan hij straks in de cel aan de Mohammed-pikken zuigen.
Dit is inderdaad DE manier om het geloof welk geloof dan ook te benaderen. Je weet wel zoals men vroeger wel (terecht) deed met het christelijke geloof maar nu niet met de islam durft door de doodsbedreigingen van zijn aanhangers.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker ridiculiseren, dan lijk je zelf heel slim en de ander heel dom. Goed zo knul.
Zolang mensen daar in trappen? Bij ons nomen we dat democratie met Mark Rutte als de gekozen priester.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De waarheid van vliegende paarden, magische djinns, tientallen maagden in de hemel, en Allah die er maar niet in slaagt om zijn dierbare volgelingen te beschermen tegen Westerse bombardementen? Die waarheid?
Ahahahahah!
Gebeurt wel vaker, ook onder de "alt right" nu.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:59 schreef wollah het volgende:
PVV’ers die zich tot de islam bekeren![]()
Alsof een klimaatgekkie van GL met een privé jet van Rotterdam naar den haag gaat
Los van wat je van dat geloof vindt is dat een pijler in een boel geloven hè, verlossing vinden bij de een of andere heer.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee....dat deed ik niet.
Ik zeg niet dat van Doorn drugs aan kinderen verkoopt omdat hij zich bekeerd heeft.
Ik zeg dat ik het opmerkelijk vind dat Hamzoef trots is dat iemand zich tot zijn religie bekeerd heeft ondanks dat het een walgelijk persoon is.
Dat is nogal een verschil.
Ik geloof niet in een god. Als je een hokje wil gebruiken dan ben ik een agnost.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Los van wat je van dat geloof vindt is dat een pijler in een boel geloven hè, verlossing vinden bij de een of andere heer.
Ik kan me dus best voorstellen dat wanneer je in dat gedoe gelooft, je het een goede zaak vindt als zelfs de meest verdorven persoon het licht ziet, zich afkeert van het kwade en zich tot de Heer keert of in dit geval Allah
Doet ie buiten de cel ook alquote:Op zondag 9 februari 2020 18:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Michael Avenatti van Nederland.Hopelijk vinden ze iets belastend en kan hij straks in de cel aan de Mohammed-pikken zuigen.
Wie is het daarmee oneens dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een god. Als je een hokje wil gebruiken dan ben ik een agnost.
Als iemand anders genoeg zijn verstand laat gelden en ook agnostisch word dan vind ik dat een mooi iets. Maar als mijn geloof het zou moeten hebben van figuren als Arnoud van Doorn dan zou dat meer kwaad doen dan goed.
Hamzoef ziet dat anders. Of hij laat het aan zijn god over of van Doorn wel echt zo'n slecht persoon is.quote:
Laat me eens zien dan waar hij zegt dat zijn geloof het moet hebben van figuren als van doornquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hamzoef ziet dat anders. Of hij laat het aan zijn god over of van Doorn wel echt zo'n slecht persoon is.
Hij vind het mooi dat iemand als van Doorn zich heeft bekeerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat me eens zien dan waar hij zegt dat zijn geloof het moet hebben van figuren als van doorn
Dat heb ik ook gedaan. Daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij vind het mooi dat iemand als van Doorn zich heeft bekeerd.
Daar mag jij zelf een conclusie aan verbinden.
In wie verplaatsen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Daar reageerde ik op.
Je hoeft er niet in te geloven om te proberen je in die lui te verplaatsen. Verdiep je er een beetje in, dan sta je niet zo voor lul met je 'conclusies'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |