abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191678430
Zakarin faalt
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 25 februari 2020 @ 14:09:04 #277
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191678484
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:24 schreef hhh38 het volgende:
Chernetski in OE AA EE. Strijden voor die 14e plek in het klassement!

Geen topsprinter bij DecoAoreste dus ik lijk zowaar kans te maken.
33 Sergey Chernetskiy + 03:54
34 Gianluca Brambilla + 03:54

Dat wordt voor ons allebei geen klassement in de UAE. Op zich is dat in mijn voordeel aangezien ik de puntjes van Rojas nog heb. Wel jammer dat er geen tijdrit is, anders had Van Emden ook nog wat kunnen scoren misschien.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 14:15:43 #278
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191678569
'het voetvolk' is een cupfighter.
pi_191678718
Emoe gevallen, wordt lastig om deze ronde nog te winnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 25 februari 2020 @ 14:42:33 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191678870
Knox op 11,5 minuut binnen gekomen. Paardenlul!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_191679111
Adam staat meteen op punt in zijn eerste koers. Keep it up!
  dinsdag 25 februari 2020 @ 15:08:13 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191679163
Al mijn toppers rijden hetzelfde programma. :’) Nou ja bedankt Lutsenko, Gaudu, Herrada en Dunbar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 25 februari 2020 @ 15:10:55 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191679192
Ik had gewoon beide heren Yates moeten inkopen. Volgend jaar dan maar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191679395
Vroem lijkt er een rustig vakantiekamp van te maken in Arabië. Carl Fredrik doet lekker mee, dus dit wordt wss een nul
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 26 februari 2020 @ 14:52:44 #285
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191696737
Gegroet allen! Het gaat eindelijk beginnen, tijd voor een nieuw seizoen, dus tijd voor een nieuwe FPCL. Uiteraard hebben mijn manschappen er ook enorm zin in. We gaan (nagenoeg) alle wedstrijden winnen. Daarmee staat ook al vast dat ons team hoog gaat eindigen. Doel is om in ieder geval hoger te eindigen dan Wim.

Mijn team is dit jaar vernoemd naar een soort van vogel uit de mythologie, dit jaar opnieuw gecombineerd met het hautaine 'pack', bekend uit het vocabulaire van Patje, maar dan vertaald naar het Nederlands :') De verwijzing naar de fenix komt doordat we drie sterke renners los hebben kunnen weken die onder contract stonden bij Alpecin-Fenix. Uiteraard staat de fenix voor gracieus, sterk en onbevangen. Precies zoals mijn renners, die dit jaar enorm gaan vliegen. We hebben gekozen voor sterke, bonkige mannen en Laurens de Plus, wat er met name uit zal moeten gaan komen tijdens de zware klassieke wedstrijden.

Welkom bij Bob's Fenixenpak!

Greg van Avermaet
Een ontzettend mooie jongen, ik vind dat ie wel iets weg heeft van een ongepolijste Dumoulin. Gaat natuurlijk weer het hele jaar goed zijn. Aan het eind van het jaar zal ie wel weer voldoende kunnen klimmen om mee te doen voor goud op de Olympische spelen. En tweede is ook best goed.


Tim Merlier
Nog zo'n mooie jongen uit België. Al moeten we de schoonheid van zijn nieuwe vriendin ook zeker onderkennen (tip: google). Binnen mijn team opvolger van Fabio Jakobsen, die het inmiddels te hoog in zijn bol heeft gekregen. Gaat zich richten op sprinten in de wat kleinere rondjes en semi-klassiekers. Precies een goede aanvulling op Greg.


Stefan Kung
Ook Stefan is natuurlijk een mooie jongen. Niet zo rap als Merlier en ook nog niet als Krek, maar wel enorm beloftevol, taai en sterk. Voor de tijdritten rekenen we zeker op Stefan en als het zwaar (zie Mads) wordt zit hij er vaak bij. Kan zomaar eens gaan stunten in een klassieker. Waarom ook niet.


Sep Vanmarcke
Als we het over sterk hebben, hebben we het natuurlijk ook over Sep (of Sterke Stijn). We weten allemaal wat deze jongen in zijn mars heeft. Met de rocket full van EF in zijn mik moet deze jongen toch mooie dingen kunnen laten zien. Dit wordt het jaar van Sep. Als alles mee zit (nee natuurlijk niet). Net als Krek al lekker wezen knechten, dus zijn team gaat ook zeker wat voor hem terug doen.


Kristian Sbaragli
Voormalig dikkertje, voormalig sprinter, voormalig winnaar van 1 wedstrijd. De altijd vervelende Cort Nielsen (RIP 40 miljoen) is ineens weer on fire bij zijn nieuwe ploeg, Sbaragli doet hopelijk hetzelfde. En zo niet, dan hopelijk in dienst van Mathieu. Toch is een profzege wel mager voor iemand van zijn postuur.


Edoardo Affini
Duo-deal samen met Stefan Kung, want één tijdrijder is geen tijdrijder (vraag maar aan Sabata). Nog niet zo goed als Ganna, maar dat gaat niet lang meer duren. Gaat buiten tijdrijden natuurlijk ook veel meer laten zien dan verachtelijke figuren als Dowsett. Liet vorig jaar ook al zien goed te kunnen afmaken, bijvoorbeeld in de Ronde van Noorwegen (RIP), dus waarom dit jaar niet nog wat vaker.


Quinten Hermans
Een beetje vreemde aankoop, zo eerlijk moet ik zijn. Na het goede optreden van Wout van Aert en Mathieu van der Poel en recent dus ook Tim Merlier, zagen we onze kans schoon om ook Quinten op te pikken, puur omdat ie een veldrijder is en we geen zin hadden in Corné van Kessel. Liet al mooie dingen zien in Luxemburg bijvoorbeeld, maar of het dit seizoen ook een succes gaat worden is een groot vraagteken.


Timo Roosen
Verkracht door Jumbo, maar bij ons ten volle gewaardeerd. Zou voor eigen kans moeten gaan, want is snel als het een tikje omhoog loopt. Typische klassiekerrenner die zijn piek en potentie nog niet bereikt heeft. Zal dus straks wel weer naar Wanty gaan.


Diego Rosa
Liet in de voorbereiding op het seizoen al zien goed in orde te zijn. Eindelijk verlost van het juk van Sky. Zoals we weten vliegt Arkea dit seizoen ook en Rosa wordt daar uiteraard het perfecte voorbeeld van. Gaat lekker vlammen in Frankrijk en Italië. Precies wat we nog misten dus. Niet zo'n mooie jongen helaas, lijkt wel een Colombiaan. Al hoop ik dat ie die echte Colombiaan in zijn ploeg een beetje kan volgen.


Laurens de Plus
Topidee om ook in te zetten op het klassement in wat kleinere rondjes, zoals de UAE tour, dat kan niet fout gaan. De ketonen spuiten alvast uit zijn oren, dit wordt puur genot. Misschien wel beter dan Roglic, of in ieder geval minstens een keer dit jaar.


Fabian Lienhard
Sterke, Zwitsere jongen. Daar kan je er beter twee van in je team hebben. Zou ook goed uit de voeten moeten kunnen als het wat zwaarder wordt. Denk zelfs ietsjes sneller dan Kung. Hopelijk niet te veel in dienst van Demare en Kung. Zal dus wel.


Max Kanter
Mooie Duitse jongen, misschien wel de opvolger van John Degenkolb. Vorig jaar was helaas waardeloos door blessures, dit jaar wordt alles beter. Mag voorlopig alleen de sprint aantrekken voor Dainese; dat is puur anti-genot. Hopelijk krijgt ie nog wel kansen, want met de conditie is het allemaal dikke prima. Je ziet aan bijvoorbeeld Kamna wat een beetje vertrouwen van je team kan doen.


Jordi Warlop
Wat een enorm talent, zelfs de bidwar om deze jongen gewonnen. Vorig jaar last van blessures tot het najaar. Daarna ging Jordi lekker schroeien naar 13e en 14e plekken. Dat komt dus precies mooi uit in een team van 14. Dit talent toch mooi verkozen boven kanonnen als Sasha Weemaes en Milan Menten. Hij heeft dus nog wel iets te bewijzen.


Alexander Krieger
De laatste plaats in het team is natuurlijk een dure. Gelukkig kon Alexander zich inkopen. Hopelijk krijgt deze jongen zijn kansen als prof, wat eigenlijk een jaartje te laat komt. Met goede begeleiding en voldoende inspiratie gaat deze jongen zich echter volledig herstellen van een matig jaar op CT-niveau. Wellicht een keertje kwartetsprinten met Van der Poel, Merlier en Sbaragli? Zou tof zijn. We doen het met een foto van 10 jaar geleden :D


Op naar De Omloop _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Immerdebestebob op 26-02-2020 15:25:04 ]
  woensdag 26 februari 2020 @ 18:32:17 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191699764
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb zaterdag 3 renners aan de start bij de Omloop...

...die waarschijnlijk al tevreden zijn met een top 50 plek :')
Kopman Wout wordt last minute toegevoegd en begint zijn seizoen dus een week eerder dan gepland *O*
pi_191712930
Zakarin pakt een paar puntjes in de zandbak, Restrepo sprokkelt ook aardig.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 27 februari 2020 @ 16:38:38 #288
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191715622
Kung wordt inmiddels ook gehyped in de reacties op wielerflits. Dit komt goed.
pi_191716896
Altijd tegen mij, na de val van Buchmann in deze speelronde, doet Van der Poel niet mee in de Omloop vanwege de griep.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  donderdag 27 februari 2020 @ 23:17:09 #290
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191725367
Hoe gaan we dit nu doen? Klassement na 5 ritten geldt als eindklassement denk ik?
  donderdag 27 februari 2020 @ 23:19:24 #291
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191725425
Spelletje gaat ook wel een andere wending krijgen met alle koersen die gecancelled gaan worden helaas :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport donderdag 27 februari 2020 @ 23:21:17 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191725463
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Spelletje gaat ook wel een andere wending krijgen met alle koersen die gecancelled gaan worden helaas :{
Erg jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 23:22:01 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191725476
Zolang alle renners en iedereen hier maar gezond blijft :)
  donderdag 27 februari 2020 @ 23:22:47 #294
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191725496
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Erg jammer.
Uiteraard van zeer ondergeschikt belang, en zoals Momo al zegt staat gezondheid van iedereen voorop, maar toch erg jammer inderdaad :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_191726436
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe gaan we dit nu doen? Klassement na 5 ritten geldt als eindklassement denk ik?
Ligt eraan of de UCI een eindklassement opmaakt. Rituitslagen blijven sowieso staan.
pi_191733111
Aan de stand is het nog niet te zien, maar mijn renners zijn lekker bezig. 13 vd 14 so far in de punten gereden, en nr 14 heeft ook zijn seizoen nog niet gestart.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 28 februari 2020 @ 13:42:48 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191733670
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Spelletje gaat ook wel een andere wending krijgen met alle koersen die gecancelled gaan worden helaas :{
Ja dat hele virus heeft wel een grote impact op mijn leven op deze manier.
  Redactie Sport vrijdag 28 februari 2020 @ 14:36:18 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191734450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja dat hele virus heeft wel een grote impact op mijn leven op deze manier.
Zolang ze jou maar niet te pakken krijgen komt het wel goed met de wereld. :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 februari 2020 @ 16:29:43 #299
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191736334
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zolang ze jou maar niet te pakken krijgen komt het wel goed met de wereld. :)
Ik heb niet de illusie dat de wereld zonder mij stopt met draaien.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 19:36:51 #300
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191739372
Krijg ik nog punten voor de BRONZEN PLAK van Roy Eefting op de baan?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')