Is het bij jou al 9/10 maart?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan verlengen bij:
noodgang - Dale__Cooper
Max23 - showtimer
En dat doen we met: 29 februari 2020 Omloop Het Nieuwsblad Elite 1.UWT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het bij jou al 9/10 maart?De data van vorig seizoen staan er nog op (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moet ook maar elke zege vieren. 2 winsten tegen over 5 verliezen doen veel met me.quote:
Oh er klopt wel meer niet:quote:Op maandag 24 februari 2020 19:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
De data van vorig seizoen staan er nog op (lol)
Ik geef maar gewoon toe...ik heb wimderon omgekocht.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh er klopt wel meer niet:
- Bill Hillie pakt 6 punten dankzij Colbrelli
- ik pak er acht punten dankzij Oliveira en Bakelmans
- En toch mag Bill Hillie door! Waar is de VAR om uit te leggen wat er verkeerd is gegaan of wat ik verkeerd zou zien?
Jan zijn punten tellen niet. Heb je die regel niet gezien?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
- En toch mag Bill Hillie door! Waar is de VAR om uit te leggen wat er verkeerd is gegaan of wat ik verkeerd zou zien?
Ik zie jou gewoon in de volgende ronde staan hoor!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dankuquote:Op maandag 24 februari 2020 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie jou gewoon in de volgende ronde staan hoor!
Nope, maar ik kreeg die klap dan ook nietquote:Jan zijn punten tellen niet. Heb je die regel niet gezien?
Kragh Andersen & Fads Pedersen voor Noodgang.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:42 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan verlengen bij:
noodgang - Dale__Cooper
Max23 - showtimer
En dat doen we met: 29 februari 2020 Omloop Het Nieuwsblad Elite 1.UWT
Ik kom meestal wel vrij ver, en elke keer als ik dan denk 'oh even opletten of ik misschien wel kan winnen' ga ik genadeloos onderuit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:04 schreef Chiappucci het volgende:
Voor het eerst in de 1/8 finale van de Croky Cup
Ik zie nergens staan om welke koers het ging, maar als ik de hoogste score van iedereen had zal het Andalucia geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk weer geloot tegen degene met de hoogste score.
Altijd tegen mij.
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Yates you can.
Lord have mercy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |