abonnement Unibet Coolblue
pi_199342925
Mooi nummer! Kunnen ze nog wel eens mee verassen :)
Love is in the air!
  maandag 10 mei 2021 @ 13:09:42 #202
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199356784
Blij dat ze weer meedoet namens Ierland. Leuk lied. Mag van mij door. Ierland maakt er gelukkig weer serieus werk van. En na de laatste berichten ben ik extra benieuwd naar dit optreden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 13:51:24 #203
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199387985


quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 13:50 schreef Cee het volgende:
Ierland 🇮🇪
Na de eerste repetitie op zaterdag, die niet bepaald vlekkeloos liep, is er flink geoefend door Lesley Roy en haar team om de timing en details nog beter op elkaar af te stemmen. Dat is tot op zekere hoogte gelukt maar toch oogt het op bepaalde momenten nog gehaast en rommelig, vooral aan het eind, wanneer cues worden gemist, wat ook de vocalen niet echt ten goede brengt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 mei 2021 @ 14:51:15 #204
39237 crew  H_T
2733
pi_199388709
Op de stream van Matt werd net verteld dat Lesley een opkomstnummer heeft geschreven voor een WWE-worstelaar. Dat had ik niet verwacht! Het gaat om deze song:

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 12 mei 2021 @ 15:22:28 #206
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199389109
Hm, de visuals heel gaaf, maar haar bewegingen zien er nog wat gekunsteld uit. Hoop dat ze er meer in geraakt. Ik moet ook hieraan denken:

== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199389771
Ceeview 2e Rehearsal:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 16:06 schreef Cee het volgende:
Ierland 🇮🇪
Na de eerste repetitie op zaterdag, die niet bepaald vlekkeloos liep, is er flink geoefend door Lesley Roy en haar team om de timing en details nog beter op elkaar af te stemmen. Dat is tot op zekere hoogte gelukt maar toch oogt het op bepaalde momenten nog gehaast en rommelig, vooral aan het eind, wanneer cues worden gemist, wat ook de vocalen niet echt ten goede brengt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199391542
Ik had dit nummer eerlijk gezegd nog niet goed beluisterd, maar fijn nummer zeg. Die uplifting beat vind ik heel lekker om naar te luisteren.

Ik hoop echt dat haar staging haar niet in de weg gaat zitten om dit goed te zingen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 mei 2021 @ 02:31:15 #209
39237 crew  H_T
2733
pi_199479408
Ierland had echt een enorme berg tinnef mee het podium op :D Het gaat ze alleen niet helpen denk ik. Lied was matig gezongen, niet heel interessant en veel van de effecten zien er nep uit, ook al zijn ze in het echt op het podium aanwezig
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199496933
Ze heeft het zichzelf echt te moeilijk gemaakt helaas, het klonk hijgerig. Staging was inventief en mooi, maar ik vond het eigenlijk jammer dat ze vrij lang voor het einde van het nummer uit dat kijkdoosidee stapte.

Zoals iemand al opmerkte: de organisatie zal het prima vinden dat Ierland niet door is :D
pi_199509815
Ai. Ik had Ierland er vooraf wel bij staan, maar na het optreden twijfelde ik daar nogal aan.

Lesley is niet zo'n sterke zangeres en ze mist star-quality. De act op zichzelf is goed bedacht en vond dat ook zeker vermakelijk, maar ze hebben het zichzelf wel behoorlijk moeilijk gemaakt met deze act. Als ze voor een eenvoudiger optreden waren gegaan had Ierland er denk ik ook niet echt uitgesprongen, dus wat dat betreft kan ik het wel waarderen dat ze voor iets heel anders zijn gegaan.
~The present is all there is~
pi_199509924
Ooit het nummer 1 Songfestivalland, nu is er weinig meer van over
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199509963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:06 schreef TLC het volgende:
Ooit het nummer 1 Songfestivalland, nu is er weinig meer van over
En toch lees je elk jaar weer dat Ierland het meest succesvolle Songfestivalland is :P
pi_199510005
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:09 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

En toch lees je elk jaar weer dat Ierland het meest succesvolle Songfestivalland is :P
Zolang ze de meeste wins hebben blijven ze dat ook.

Tot iemand ze inhaalt. Maar laten we nou ook niet op andere landen gaan kakken, we hebben zelf ook jarenlang troep gestuurd.
pi_199515005
In de zaal had ik al het idee dat dit een grote carcrash was en nadat ik nu op TV heb teruggekeken werd dat bevestigd.

Ontzettend slecht, onverstaanbaar en totaal verkrampt gezongen, die staging was veel te ingewikkeld en de graphics ook veel te saai qua kleurgebruik.

Als je dan na 2 minuten worstelen uit dat decor stapt en de illusie voor de kijkers ook nog om zeep helpt doordat alle apparatuur als een soort rokende overblijfselen in beeld blijven staan ben je helemaal weg.

Ik durf er wel wat op te zetten dat dit stijf laatste is geworden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199515649
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:52 schreef TheVulture het volgende:
In de zaal had ik al het idee dat dit een grote carcrash was en nadat ik nu op TV heb teruggekeken werd dat bevestigd.

Ontzettend slecht, onverstaanbaar en totaal verkrampt gezongen, die staging was veel te ingewikkeld en de graphics ook veel te saai qua kleurgebruik.

Als je dan na 2 minuten worstelen uit dat decor stapt en de illusie voor de kijkers ook nog om zeep helpt doordat alle apparatuur als een soort rokende overblijfselen in beeld blijven staan ben je helemaal weg.

Ik durf er wel wat op te zetten dat dit stijf laatste is geworden.
Ik snap het idee wel achter uit het decor stappen, maar dan moet het gedeelte ervoor echt heel goed en strak zijn. Zodat de kijker denkt: wow, dus zó hebben ze dat gedaan! Nu zat je 2 minuten lang naar een zooitje te kijken en zag je vervolgens het zooitje vanuit de lucht. En een ademloze zangeres die overduidelijk moeite had om haar cues te halen.
pi_199521584
Lekkere zelfspot á la Benjamin Ingrosso ^O^
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:08:34 #219
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199521903
Het liedje had echt wel potentie maar de act was te veel en de zangeres te weinig. Het viel niet samen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199621235
Waar Griekenland de choreo van vorig jaar mee heeft genomen naar dit jaar, las ik vanmiddag op een ander forum dat Ierland wel eens hetzelfde gedaan kan hebben. De boekpagina's en die sprookjesomgeving paste veel beter bij de tekst van Story of My Life ipv Maps. Dat verklaart misschien ook wel waarom ze bij dit lied echt 3 minuten buiten adem klonk....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199621638
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Waar Griekenland de choreo van vorig jaar mee heeft genomen naar dit jaar, las ik vanmiddag op een ander forum dat Ierland wel eens hetzelfde gedaan kan hebben. De boekpagina's en die sprookjesomgeving paste veel beter bij de tekst van Story of My Life ipv Maps. Dat verklaart misschien ook wel waarom ze bij dit lied echt 3 minuten buiten adem klonk....
De staging voor Story of My Life zou door een compleet ander team gedaan worden. Maps is gestaged door Fredrik Rydman (bekend van Heroes), terwijl ze voor Story of My Life samen zou werken met een Iers theatergezelschap dat THISISPOPBABY heet.

Lesley heeft ook wel eens in een interview gezegd dat ze eigenlijk nog niet veel hadden voor Story of My Life omdat ze net zouden beginnen met voorbereiden op de dag dat ESC2020 gecanceld werd.
  ESF Reporter zondag 30 mei 2021 @ 14:33:14 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_199683063
Lesley heeft een kijkje achter de schermen van de repetities thuis in Ierland gepost! Leuk om te zien:

https://www.instagram.com/tv/CPfuGfEnSqH/?utm_medium=copy_link
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')