nu al helemaal nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg op Twitter een gesponsorde tweet om te stemmen op dit nummer.
[ afbeelding ]
krijg hem nu ook al tig keer met spelletjes spelen op mijn mobielquote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:03 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n advertentiecampagne doet iig niet erg sympathiek aan.
Dank voor de tip! Zal erover nadenken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg op Twitter een gesponsorde tweet om te stemmen op dit nummer.
[ afbeelding ]
Ik adviseer om 06 te vervangen door 07quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef libranl het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Zal erover nadenken.
Ja die krijgt ook eerder mijn stem.quote:
gunfactor was bij veel mensen weg!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit nog steeds niet uit dat dit kan winnen, maar mijn gunfactor zijn ze wel een beetje kwijt. Vrij onsympathieke delegatie met bijbehorende trucjes...
als ze dan wel aan de Maltese delegatie vraagt geen spam-stem-campagne te starten op alle social media en zelfs in candy-crush op mijn mobiel - dit kon wel eens wat televote-stemmen gekost hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 16:42 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat de teleurstelling bij Destiny niet te groot is. Ze heeft alles gegeven. Meer zat er niet in. Dit lied was blijkbaar toch niet onderscheidend genoeg en heeft het vooral moeten hebben van een goede startplek. Jammer. Als ze later had mogen aantreden had ze denk ik ook niet gewonnen, maar was ze wel hoger geëindigd vermoed ik. Ze heeft wel potentie om een grote artiest te worden. Van mij mag ze het over een paar jaar nogmaals proberen voor Malta.
Dit zag niemand aankomen.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:39 schreef TheVulture het volgende:
De poep is een beetje aan in Malta. Ludwig, ouddeelnemer in 2004 vertelt wat wij allemaal al wisten. Malta legt met gemeenschapsgeld flink in bij bookies en betaald bloggers om zo een hype en goede startpositie af te dwingen. Ik gok dat de producers/EBU ze een koekje van eigen deeg hebben gegeven door ze op plek 6 te zetten ipv de veronderstelde 10-13.
http://lovinmalta.com/new(...)fFXLQIOYZ6Pn9Lv8-yWc
Die arme Michaela was toen ook zo zichtbaar teleurgesteld. Die meiden worden natuurlijk ook meegenomen in de hype, waardoor ze zelf ook (te) hoge verwachtingen krijgen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:08 schreef Momo het volgende:
Zoals ook al eerder in 2019, hype proberen te kopen.
In Malta, maar ook Cyprus en Griekenland is die druk zo hoog dat het gewoon niet gezond is. Was in Azerbeidzjan ook, maar die hebben dat gelukkig wel losgelaten na de winst.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die arme Michaela was toen ook zo zichtbaar teleurgesteld. Die meiden worden natuurlijk ook meegenomen in de hype, waardoor ze zelf ook (te) hoge verwachtingen krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |