SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
[ Bericht 6% gewijzigd door stokj op 09-02-2020 11:50:18 ]
Goed goedquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb gisteren alsnog mijn waggie verkocht voor de vraagprijsIk ben tevreden. Vandaag de overdracht fixen. Storm deert mij niet
p.s. Ik ga nog ff wat TT spoileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de drugs is nu wel uitgewerkt.![]()
![]()
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de drugs is nu wel uitgewerkt.![]()
![]()
![]()
Dusssssssss....
![]()
Wel weer genoeg om voorlopig vooruit te kunnen met TT's ben alleen wat huiverig dat onze aller vrind Haags het weer niks zal vindenquote:
Jammer van de drugsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de drugs is nu wel uitgewerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Voorspelde reactie:quote:Op zondag 9 februari 2020 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel weer genoeg om voorlopig vooruit te kunnen met TT's ben alleen wat huiverig dat onze aller vrind Haags het weer niks zal vinden
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Gelukkig is de drugs maar een grapjequote:Op zondag 9 februari 2020 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer van de drugs![]()
[..]
Voorspelde reactie:
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Er komt gewoon een heuse Probleemwijken Pub Quiz in Groningen![]()
![]()
GVD Hoe mooi is dat ?!
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb gisteren alsnog mijn waggie verkocht voor de vraagprijsIk ben tevreden. Vandaag de overdracht fixen. Storm deert mij niet
p.s. Ik ga nog ff wat TT spoileren
Waaierig van tijd tot tijd stormend maar nog geen regen.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed goedRustig weekendje...vandaag nog een dagje thuis chillen.
Hoe is het daar?
Wiens schuld is het?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Er komt gewoon een heuse Probleemwijken Pub Quiz in Groningen![]()
![]()
GVD Hoe mooi is dat ?!
Die kunnen we wel toevoegen inderdaad. Jammer dat ik geen mod ben om dat te kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de drugs is nu wel uitgewerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen 4 uur. Wel weer een bus vol idioten die de helft boden, iets meer maar toen uiteindelijk 2 gegadigden waarvan 1 precies de VP wilde betalen. Super chill, kommaar door.quote:
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Wiens schuld is het?
- Het UWV
- De politie
- De Rabobank
- ABN AMRO
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Binnen 4 uur. Wel weer een bus vol idioten die de helft boden, iets meer maar toen uiteindelijk 2 gegadigden waarvan 1 precies de VP wilde betalen. Super chill, kommaar door.
Je kan de spoiler kopieren en plakken. Kan je nog op wijzigen klikken in de OP ?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Die kunnen we wel toevoegen inderdaad. Jammer dat ik geen mod ben om dat te kunnen doen
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je kan de spoiler kopieren en plakken. Kan je nog op wijzigen klikken in de OP ?
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Godverdomme wat kinderachtig.
DE RABOBANK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |