Klopt ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er wordt ook veel gewisseld, ga vaak met de leuke users mee en een aantal kom ik vaak terug.
Voelt toch wel als een hechte gemeenschap waar je ook weer nieuwe toffe gasten leert kennen
Tijd voor ander forumpje danquote:
Is dit een bedreiging?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:33 schreef InverHouse het volgende:
Geef die woud nog even een klap in zijn nek.de zuighond.
Waarom doe je het niet danquote:
Is er nog niet van gekomen, veel waarmee de planning er wel voor was zijn vertrokken, met een aantal wel contact maar echte plannen zijn er nog nietquote:
Wel gezellig hoor, soms danquote:Op zondag 9 februari 2020 00:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is er nog niet van gekomen, veel waarmee de planning er wel voor was zijn vertrokken, met een aantal wel contact maar echte plannen zijn er nog niet
Mitkommen nach den DTSquote:Op zondag 9 februari 2020 00:33 schreef InverHouse het volgende:
Geef die woud nog even een klap in zijn nek.de zuighond.
Alles kits achter de rits xDquote:
Jij kwam wel op de TT af hequote:
had ik niet gezienquote:Op zondag 9 februari 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kwam wel op de TT af heouwe snoeperd
@haags_kwartiertje je wordt geroepenquote:
Koekoekquote:Op zondag 9 februari 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje je wordt geroepen
Tijd voor een echte ONZ-TT danquote:
Of misschien probeer je naieve linkse meisjes te lokken.quote:
Maar dan komen ze er achter dat ik geen BBC hebquote:Op zondag 9 februari 2020 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of misschien probeer je naieve linkse meisjes te lokken.
Ze doen het meer om een signaal te geven toch. "Kijk eens hoe progressief ik ben!"quote:Op zondag 9 februari 2020 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan komen ze er achter dat ik geen BBC heb
Taartengevechtquote:Op zondag 9 februari 2020 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zit met 56 taarten hier man...
En nou???
hmm.. bij Fok-It?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen we het gewoon ergens waar het niet ons probleem is.
Succesquote:
Je zal toch moeten. Hopelijk is daarna je constante hoofdpijn ook wegquote:
Ja dat hoop ik ook. 👌🏻quote:Op maandag 10 februari 2020 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zal toch moeten. Hopelijk is daarna je constante hoofdpijn ook weg
Beetje positief blijvenquote:
weet ikquote:Op maandag 10 februari 2020 09:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is niet de reden dat die eruit moet.
Nou nee.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ben je blij om mij te zien vriend
Nee gisteren wel aan begonnen maar mijn brakke hoofd had er geen zin meer in. Maar zag er wel leuk uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Locke and Key gekeken?
Pics als je ze draagt graag hihiquote:Op maandag 10 februari 2020 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister onderbroeken besteld, en gelijk heel FOK! vol met onderbroek reclame.
Ik heb het al besteld, Google. Ik heb nu niks aan deze ads.
Is dat leukquote:Op maandag 10 februari 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond aflevering 1 wel interessant.quote:
Neequote:Op maandag 10 februari 2020 18:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pics als je ze draagt graag hihi
Tijd zat tochquote:Op maandag 10 februari 2020 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik dat maar verder kijken vanavond.
John Lockequote:Op maandag 10 februari 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Wat een kutnummerquote:
Ja lekker man.quote:
Lekker man. Wat voor pakjesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja lekker man.
Bijna al mijn pakjes zijn binnen gekomen. Lekker gewerkt. Lekker gegeten.
Heb mooie boxers gekocht. Paar luxe edities van PS4 games.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker man. Wat voor pakjes
Ik doe trouwens weer een poging tot posten in nws
Fokkie maakt zichzelf belachelijk. Misschien kun je hem bijstaanquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb mooie boxers gekocht. Paar luxe edities van PS4 games.
Wacht nu alleen nog op een boek en een pakket Russisch drinken.
Oh, ik zal je even volgen en bijstaan.
Niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie maakt zichzelf belachelijk. Misschien kun je hem bijstaan
Dan maar hierquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met kaneel ben je in goed gezelschap
Doe niet zo overdreven. Ga je straks ook nog emo-plaatjes posten ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
HOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emo-wat???quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven. Ga je straks ook nog emo-plaatjes posten ofzo
Plaatjes van tienerpolsjes met bloedrandjes eromheenquote:
Die was ook needy jaquote:
Ik vind mijn adapties op jouw naam altijd leuker dan de mijnequote:
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Val je wel eens mensen lastig op dit forum?
Je wilde toch een andere naam?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind mijn adapties op jouw naam altijd leuker dan de mijneMaar laten we het maar niet met fokkie doen want dan komt tokkie wel heel snel om de hoek kijken
zolang het voedsel bevalt, zal het wel goed zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vindt amadepamademissisama hiervan
Ja maar ik vraag me af of ik er 15 euro voor over hebquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je wilde toch een andere naam?
Hmmja, heb ik met het missende tremaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af of ik er 15 euro voor over heb
Lolquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zolang het voedsel bevalt, zal het wel goed zijn
Hehquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, heb ik met het missende trema
Heb nu even niks... maar wel zin in vette troep eigenlijk...quote:
Ach ik eet toch niet zo snel enz op dit moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb nu even niks... maar wel zin in vette troep eigenlijk...
Oh ja. Uiteraardquote:
... de Pama?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Kun je nog steeds nickname laten veranderen? Twijfel nog steeds of ik het moet laten veranderen naar Ama
toch een wortelkanaal?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik eet toch niet zo snel enz op dit moment.
Nee maar wel verstandskies eruit dus moet wel voorzichtig doen eerste dagen.quote:
Duurt nog ff.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nog wortelkanaalbehandeling moet dan mag ik eind april heen.Maar is dus even afwachten of het echt moet.
jij en tanden is geen goede relatiequote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nog wortelkanaalbehandeling moet dan mag ik eind april heen.Maar is dus even afwachten of het echt moet.
Ja hoop maart al.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan begint het wel weer lekker weer te worden.
Nee haha.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij en tanden is geen goede relatie
wortelkanalen vielen bij mij altijd wel mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha.Maar als goed is ben ik nu even klaar met alle gezeik.
Bij mij is al bijna alles weg daar dus zal bij mij ook wel meevallen dan denk ik. Maar ja daarom ook de vraag of dat wel het probleem is of dat de pijn nu weg is nu ik verstandskies eruit heb.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wortelkanalen vielen bij mij altijd wel mee.
??? Alles weg? Hoe dan???quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij is al bijna alles weg daar dus zal bij mij ook wel meevallen dan denk ik. Maar ja daarom ook de vraag of dat wel het probleem is of dat de pijn nu weg is nu ik verstandskies eruit heb.
sowquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind Etto een schatje.
Maar waarom tot april moeten wachten?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al behandeling gehad in een ver verleden daar.
Omdat het duur is? En nu moet ik ook wachten van de tandarts want wellicht niet eens meer nodig. Eerst kijken of ik pijnvrij ben als dit is genezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar waarom tot april moeten wachten?
Ja OK, maar als de pijn hevig is dan wacht je toch geen maanden?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het duur is? En nu moet ik ook wachten van de tandarts want wellicht niet eens meer nodig.
Stockholm syndroom ditquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind Etto een schatje.
Maar dat is het.. ik heb geen heftige pijn. Nooit gehad daar (of verstandskies) het was/is gewoon beetje zeurende pijn af toe.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja OK, maar als de pijn hevig is dan wacht je toch geen maanden?
Het is wel peperduur ja...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
En sowieso als niet nodig is alleen maar beter.
Hoop echt dat ik nooit meer naar de tandarts hoef.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het duur is? En nu moet ik ook wachten van de tandarts want wellicht niet eens meer nodig. Eerst kijken of ik pijnvrij ben als dit is genezen.
Uhm daar zit de kroon toch wel bij hoop ik?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tering.488 euro haha... haha..
![]()
Zo nou anders ik wel weer na gisteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop echt dat ik nooit meer naar de tandarts hoef.
Godverdomme wat haat ik dat.
Ja is wel complete plaatje maar toch veel geld.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm daar zit de kroon toch wel bij hoop ik?
Toch gauw vier antieke ansichten!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo nou anders ik wel weer na gisteren.Wat een hel was die verdoving en dat getrek aan die kies enz. Bah bah.
Voor fucking 500 euro?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toch gauw vier antieke ansichten!!!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, dat gaat mij zelfs te ver...
Van al mijn behandelingen die ik ooit heb gehad, is tandarts wel meest erge.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo nou anders ik wel weer na gisteren.Wat een hel was die verdoving en dat getrek aan die kies enz. Bah bah.
Spoilers pleasequote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van al mijn behandelingen die ik ooit heb gehad, is tandarts wel meest erge.
En ik ben anaal onderzocht door een grote man met handschoentjes, er is met wattenstaafjes in mijn penis geroerd en ze hebben mijn voorhuid los gemaakt.
Die vingers in mijn reet waren erg onplezierig. Ik weet niet hoe mensen die van anaal ontvangen houden het doen hoor.quote:
Kapot geil. Hard geworden!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik ben anaal onderzocht door een grote man met handschoentjes, er is met wattenstaafjes in mijn penis geroerd en ze hebben mijn voorhuid los gemaakt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vingers in mijn reet waren erg onplezierig. Ik weet niet hoe mensen die van anaal ontvangen houden het doen hoor.
Soatest vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
En die soatest was ook alles behalve prettig. Brrrr.
Gelukkig kun je tegenwoordig in een potje plassen ipv roeren.
Heb je trouwens Ready Player One gezien? Staat op Netflix.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik word daar ook niet warm van nee
Leuke assistente die roerde?quote:
Ja, erg toffe filmquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je trouwens Ready Player One gezien? Staat op Netflix.
[..]
Leuke assistente die roerde?
Had het boek gelezen vorig jaar, vond ik wel grappig. Film nu ook wel leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, erg toffe filmMaar ga hem nog wel opnieuw kijken nu hij op Netflix staat denk ik
Zou echt wel awesome zijn als ze zo'n vorm vna VR weten te creëren in de toekomst
Klinkt ook allemaal niet plezierig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in een potje plassen en in een kastje zettenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je trouwens Ready Player One gezien? Staat op Netflix.
[..]
Leuke assistente die roerde?
In het boek is het meer dagelijks leven. Gaat ook gewoon in VR naar school enzo lol.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het boek gelezen vorig jaar, vond ik wel grappig. Film nu ook wel leuk.
Al is het wel erg anders. Sfeer is redelijk hetzelfde.
Zou het niet willen. Ben te verslavingsgevoelig daarvoor.
Ah mazzelpik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon in een potje plassen en in een kastje zetten
Wel bijzonder al die verschillende mensen in de wachtkamer. En de receptioniste die tegen iedereen fluisterde
Hopelijk maak ik dat niet meer mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het boek is het meer dagelijks leven. Gaat ook gewoon in VR naar school enzo lol.
Maar dat is wel een dingetje ja, mensen die straks niet meer leven in de echte wereld
Geen stress. Ik zal nooit meer lang wegblijvenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah mazzelpik.
[..]
Hopelijk maak ik dat niet meer mee.
Wat een deprimerende gedachtequote:
Mwah, valt wel mee toch? Elke dag thuis zitten is ook deprimerend.quote:
Daar heb ik geen ervaring mee. Lijkt mij wel fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch? Elke dag thuis zitten is ook deprimerend.
Uiteindelijk maakt het echt geen reet uit wat je doet vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is juist heerlijk
Ben je eindelijk nuttig
Voor tijdje. Daarna komen de muren op je af hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Lijkt mij wel fijn eigenlijk
Zou sowieso veel meer gaan sportenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat ik wel meer dingen wil ondernemen als ik werkloos ben.
Heb er dan iig tijd en energie voor.
Dan nog geld. Lol.
Haha.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het echt geen reet uit wat je doet vriend
Dat is fijn vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha.
Vind doordeweekse dagen soms nog leuker dan het weekend door mijn werk (niet altijd maar regelmatig)
500 euro aan chocoladekoeken??quote:
Je mag wel wat kilo's van mij lenenquote:
Jabba the Hut kilo's?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag wel wat kilo's van mij lenen
Zo erg is het hopelijk nog nietquote:
sluit het ook maar weer af danquote:
ik ook niet. ik heb een banaanquote:
En ontbijt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sws dom om nu al te eten. Eten doe je pas vanaf 12 uur
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sws dom om nu al te eten. Eten doe je pas vanaf 12 uur
hele dag gewoon hé maatquote:
Brunchquote:
quote:
voor jou misschien, 0545 begon het voor mijquote:
Zoek nog welquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:32 schreef Filosoofert het volgende:
Ik zoek 's ochtends over het algemeen niet te ontbijten, heb ook geen honger. Maar soms doe ik het wel en dat merk ik wel degelijk aan mezelf, veel actiever/wakkerder dan...
Véél en véél te vroeg. Slecht voor je, foeiquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
voor jou misschien, 0545 begon het voor mij
dat bepaal jij niet. ik word wakker met honger, ik ga niet zes uur lang honger lijden gekquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Véél en véél te vroeg. Slecht voor je, foei
HONGERRquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet. ik word wakker met honger, ik ga niet zes uur lang honger lijden gek
Lunchgenot? Kipfilet?quote:
Waarom word je dan ook zo vroeg wakker gekkiequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet. ik word wakker met honger, ik ga niet zes uur lang honger lijden gek
Omdat ik gewoon moet werken. Duh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom word je dan ook zo vroeg wakker gekkie
Of ik eet gewoon de hele dag zoals ik nu doequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:35 schreef Kiid het volgende:
Overigens went je lichaam heel snel aan een nieuw patroon. Dus net zoals je jezelf een hongergevoel hebt aangeleerd in de ochtend kan je het ook afleren
eten <3quote:
ik had een luxe broodje filet americianquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:25 schreef Filosoofert het volgende:
Net mexicano gehaald in de kantine#viesdik
Met uitjes dusquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had een luxe broodje filet americian
nog anderhalve week, kan je weer normaal etenquote:
Het probleem is dat Ama nu normaler eet dan normaalquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog anderhalve week, kan je weer normaal eten
niks mis met wat ama naar binnen werktquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het probleem is dat Ama nu normaler eet dan normaal
Hahaatjes
Kan ook lekker zijn tochquote:
Hoop eerder wel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou...quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks mis met wat ama naar binnen werkt
ik hoop met je meequote:
oke oke somsquote:
Yoghurt is life broerquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een halve liter magere yoghurt icm suikervrije siroop en twee bruine bolletjes met vleeswaren (2 plakjes). Daarnaast at ik nog een banaan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had een luxe broodje filet americian
en dat is alles wat je eet tot aan het avondeten of tot morgenmiddag 12 uur?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had een halve liter magere yoghurt icm suikervrije siroop en twee bruine bolletjes met vleeswaren (2 plakjes). Daarnaast at ik nog een banaan.
Overigens is dit wel alweer 2 uur geleden
De woensdag eet ik wel in de avond. Daarom is het nu iets minder. Maandag/dinsdag/donderdag/vrijdag eet ik alleen om 12 uur jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat is alles wat je eet tot aan het avondeten of tot morgenmiddag 12 uur?
volgende keer dat ik haar aan kom duwen zal ik haar ook wel even voeren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:45 schreef Kiid het volgende:
Dat doe ik overigens voor mijn vriendin aangezien die het niet leuk vond altijd alleen te moeten eten
Moet je snel zijn want ze wordt binnenkort ongesteld geloof ikquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgende keer dat ik haar aan kom duwen zal ik haar ook wel even voeren.
Je kan het gewoon in de trog laten liggen, ze eet wel als ze honger heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgende keer dat ik haar aan kom duwen zal ik haar ook wel even voeren.
godverquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Je kan het gewoon in de trog laten liggen, ze eet wel als ze honger heeft.
Maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je snel zijn want ze wordt binnenkort ongesteld geloof ik
Corona?quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel me echt helemaal de graftyfus. Wat is ziek zijn vreselijk saai zeg.
Ik lig dan altijd alleen maar beetje youtube te kijken en beetje netflixquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel me echt helemaal de graftyfus. Wat is ziek zijn vreselijk saai zeg.
je had gelijk over ready player one prima filmpje.quote:
Zeker. Had hem gister ook weer opgezet. Leuke jaren 80 muziek erbij. En Olivia Cooke is een schatjequote:Op woensdag 12 februari 2020 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je had gelijk over ready player one prima filmpje.
ik zie allemaal toffe dingen voorbij komen zo als Harley Quinn en Goro uit Mortal Kombat enzo.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Had hem gister ook weer opgezet. Leuke jaren 80 muziek erbij. En Olivia Cooke is een schatje
Ach je gaat toch liever gamen dan je chick verwennen dus het verbaast me nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk voor jullie, mijn vrienden
Die ken ik niet denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zie allemaal toffe dingen voorbij komen zo als Harley Quinn en Goro uit Mortal Kombat enzo.
Ja klopt al heb ik inmiddels twee dagen niet meer gespeeldquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach je gaat toch liever gamen dan je chick verwennen dus het verbaast me niet
JA?!quote:
dolfiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |