Ik vond Nathan gister zo opzichtig bezig dat ik bijna ga twijfelen.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat op Nathan en Johan en ondanks dat het me punten heeft gekost in de app ben ik blij dat Johan naar huis is, best een irritante kandidaat
Nathan heeft me weer aan het twijfelen gebracht met die 250 euro bij de waaiers, maar misschien wilde hij de schijn wegnemen omdat hij bij die letteropdracht zo opvallend bezig was
https://gathering.tweaker(...)ge/61391274#61391274quote:Op zondag 9 februari 2020 12:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga me maar de moeite besparen om al die waaiertjes frame voor frame bij langs te gaan, 0% kans dat daar op staat wie de mol is.
en je hebt er idd dus helemaal niets aan dankzij de edittingquote:Op zondag 9 februari 2020 12:48 schreef zoem het volgende:
[..]
https://gathering.tweaker(...)ge/61391274#61391274
Iemand anders heeft dat al gedaan
Probeer Rob eens!quote:Op zondag 9 februari 2020 13:18 schreef ok01 het volgende:
Ik zat zo erg in de Johantunnel dat ik geen idee heb wie ik nu moet verdenken
Ja vind de opdrachten ook niet speculairquote:Op zondag 9 februari 2020 16:41 schreef tompsv18 het volgende:
Vind het maar een zeer matig seizoen eigenlijk. Ook weinig spectaculaire opdrachten..
Ja en de opdrachten worden ook zeer slecht uitgelegd/in beeld gebracht. Jammer hoor, ze hadden er tot nu toe veel meer uit kunnen halen.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:41 schreef tompsv18 het volgende:
Vind het maar een zeer matig seizoen eigenlijk. Ook weinig spectaculaire opdrachten..
Dan blijft er niet veel over hè.....zou dan toch Ron de mol zijn?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:36 schreef Legoblokje het volgende:
Ben ik de enige die echt totaal geen idee heeft wie de mol is?
Ik dacht eerst altijd Buddy, maar die wordt te verdacht gemaakt door de montage. Net als Leonie en Miljuschka.
Claes is het gewoon niet en ook bij Nathan en Rob zie ik het niet...
Heb zelf ook geen idee en ben voorlopig maar voor Rob gegaan zonder specifieke reden.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:36 schreef Legoblokje het volgende:
Ben ik de enige die echt totaal geen idee heeft wie de mol is?
Ik dacht eerst altijd Buddy, maar die wordt te verdacht gemaakt door de montage. Net als Leonie en Miljuschka.
Claes is het gewoon niet en ook bij Nathan en Rob zie ik het niet...
De "hoogte" opdracht is nog niet geweest, toch?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:41 schreef tompsv18 het volgende:
owja......hoogtevreesgenotquote:Op maandag 10 februari 2020 09:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
De "hoogte" opdracht is nog niet geweest, toch?
Als het niet Claes is wordt het een schokkende exit, als ik naar de eensgezindheid in de prono kijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |