Roberto Moreno is een Braziliaan!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, het gaat natuurlijk om niet-Italianen. Even abuis.
Uhm.. Moreno reed die laatste race toen Morbidelli prost verving, maar da's ook een Italiaan.
Wie blijft er dan over? Ik kom echt al bij de Pedro Chavessen van deze wereld. Alliot misschien?
Oh, dan is die goed.quote:
Punt is natuurlijk voor jou. Jij kwam met die naamquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan is die goed.Gefeliciteerd met je punt.
Moreno was inderdaad goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, het gaat natuurlijk om niet-Italianen. Even abuis.
Uhm.. Moreno reed die laatste race toen Morbidelli prost verving, maar da's ook een Italiaan.
Wie blijft er dan over? Ik kom echt al bij de Pedro Chavessen van deze wereld. Alliot misschien?
+ Lotus, AGS en dus Minardiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef Doevelaer het volgende:
Coloni, Eurobrun, Benetton, Jordan, Andrea Moda, Forti
Gaston Mazzacanequote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
Luciano Burti ging in '01 van Jaguar naar Prost, wie verving hij daar?
quote:
Klopt helemaal!quote:
Ik vind dit goed. BMW Sauber was een andere licentie. Dus Sauber heeft officieel meer GPs zonder overwinning dan Minardi en Arrowsquote:Op maandag 9 maart 2020 12:11 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wacht. De overwinning van BMW Sauber in Canada 2008 telt vast niet mee bij Sauber.
Sauber dan.
Tussenstand:quote:
Ford DFV?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:16 schreef Starflyer het volgende:
Nu we het toch over F1 motoren hebben, welke leverancier heeft de meeste opeenvolgende overwinningen op zijn naam staan en in welke jaren was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |