Roberto Moreno is een Braziliaan!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, het gaat natuurlijk om niet-Italianen. Even abuis.
Uhm.. Moreno reed die laatste race toen Morbidelli prost verving, maar da's ook een Italiaan.
Wie blijft er dan over? Ik kom echt al bij de Pedro Chavessen van deze wereld. Alliot misschien?
Oh, dan is die goed.quote:
Punt is natuurlijk voor jou. Jij kwam met die naamquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan is die goed.Gefeliciteerd met je punt.
Moreno was inderdaad goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, het gaat natuurlijk om niet-Italianen. Even abuis.
Uhm.. Moreno reed die laatste race toen Morbidelli prost verving, maar da's ook een Italiaan.
Wie blijft er dan over? Ik kom echt al bij de Pedro Chavessen van deze wereld. Alliot misschien?
+ Lotus, AGS en dus Minardiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef Doevelaer het volgende:
Coloni, Eurobrun, Benetton, Jordan, Andrea Moda, Forti
Gaston Mazzacanequote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
Luciano Burti ging in '01 van Jaguar naar Prost, wie verving hij daar?
quote:
Klopt helemaal!quote:
Ik vind dit goed. BMW Sauber was een andere licentie. Dus Sauber heeft officieel meer GPs zonder overwinning dan Minardi en Arrowsquote:Op maandag 9 maart 2020 12:11 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wacht. De overwinning van BMW Sauber in Canada 2008 telt vast niet mee bij Sauber.
Sauber dan.
Tussenstand:quote:
Ford DFV?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:16 schreef Starflyer het volgende:
Nu we het toch over F1 motoren hebben, welke leverancier heeft de meeste opeenvolgende overwinningen op zijn naam staan en in welke jaren was dat?
Ford is goed. Nu nog de jaren wanneer deze reeks behaald werd.quote:
Het gaat om opeenvolgende overwinningen, niet alle overwinningen van Ford.quote:
Zelfs tot en met de derde race in 1974, maar ik vind dit close genoeg voor het punt.quote:
Bernd Schneider is goed.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schneider, Frentzen en... wie reed er nog meer DTM. Pirro wellicht?
Nannini zou pas in 1993 zijn eerste DTM-race rijden.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, reed Nannini toen nog? De rest laat ik even aan anderen, ik ben geen DTM kenner.
Rosberg is goed. Stuck en Winkelhock niet. Zij werden respectievelijk 18e en 8e in het kampioenschap.quote:
Nee, want hij werd 4e in het kampioenschap. Maar hij was wel de coureur die ik nog zocht. Dus jij krijgt het puntje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:14 schreef Doevelaer het volgende:
Was dat het jaar dat Cecotto 2e werd?
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inhalen achter de SC, waarna Hamilton niet geheel de waarheid sprak tegenover de stewards, bleek uit de beelden.
Voldoet dit antwoord?
Tussenstand:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:21 schreef Lionheaad het volgende:
Iets met FISA en FOCA en een non-championship race
Nieuwe vraag graag @Lionheaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:21 schreef Lionheaad het volgende:
Iets met FISA en FOCA en een non-championship race
Was dat Bahrein 2011 vanwege protesten rondom de arabische lente?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:55 schreef Lionheaad het volgende:
Melbourne is dus officieel afgelast/uitgesteld
Maar wat was de vorige Openingsrace die werd afgelast en waarom?
Helemaal goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat Bahrein 2011 vanwege protesten rondom de arabische lente?
Tussenstand:quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:09 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
2006 dan de Amerikaan is dan Scott Speed.
Super Aguri deed toen ook voor het eerste mee, met Ide en dan Rosberg nog?
Helemaal goed!quote:
Correct. Zowel Morbidelli als Pirro hebben in de touringcars gereden, maar Morbidelli koos voor Engeland. Pirro reed in de jaren 80 in Duitsland voor BMW, waar hij zelfs meteen zijn eerste DTM race won. JJ Lehto kwam na zijn F1 carrière meedoen voor Opel en Alboreto reed een seizoen voor Alfaquote:
Ricciardo volgens mij. Omdat hij nog vers setje banden moest halen op het eindquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:50 schreef JayHovah het volgende:
We weten allemaal wie de GP van Spanje in 2016 won maar wie noteerde de snelste ronde in de race?
En jouw antwoord klopt dan ook...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:50 schreef McLaren_Fan het volgende:
Door de switch van Max en Daniil pakte Max zijn eerste overwinning en Daniil zijn eerste (en enige) snelste ronde.
Dus Daniil Kvyat is mijn antwoord
Correctquote:Op zondag 22 maart 2020 19:53 schreef 4-elements het volgende:
Zijn naam staat er nog op. Philip Streiff.
Alliot reed nooit voor AGS. Dalmas scoorde geen punten.quote:
Dat is nummer één. Laffite en Johansson zijn fout. Laffite reed nooit voor AGS, Johansson wel. Twee mislukte kwalificaties.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |