abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193548024
Hoi. Ik heb hier niet meer gereageerd verder, sorry daarvoor. Ik merkte dat ik even niet de headspace had om hier verder op in te gaan. Ik keek nogal op tegen hier inloggen en heb het om die reden even links laten liggen.

Maar om even een update te geven: het gaat gelukkig heel goed met zowel mij als de kinderen. De afgelopen tijd is wel zwaar geweest - thuiswerken met 2 kinderen - maar voor de kinderen was de extra aandacht natuurlijk wel prettig.

Inmiddels is het sterke vermoeden dat mijn ex een borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Daarmee vallen voor mij wel veel dingen op zijn plek. O.a. het niet kunnen houden van een baan en telkens alle banden met mensen verbreken door extreme reacties en zwart-wit denken. Jammer is alleen dat hij dat nooit zelf zal erkennen of daar hulp voor zou zoeken. Voor de crisis heeft hij wel een paar keer een psycholoog bezocht maar nu niet meer. Ook vanwege de kosten, hij heeft nu 2 maanden geen werk meer. Omdat hij met zijn verhuizing al geld uitgegeven had dat hij eigenlijk schuldig was aan de Belastingdienst heeft hij inmiddels een schuld van zo'n 30.000 euro. Ik ben blij dat dit niet meer mijn verantwoordelijkheid is - al betekent het wel dat ik ook het leeuwendeel van de kosten van de kinderen zal moeten dragen.

Ik ben verder eigenlijk alleen maar bezig met werken, solliciteren en de kinderen, haha. Eind augustus loopt mijn contract af en het is moeilijk een baan te vinden in deze tijd, dus dat is wel stressvol.

Maar goed, alles is dus goed hier! Ik ben af en toe ook bezig met het huis nog opknappen en inrichten en dat komt steeds een beetje meer bij elkaar. Komend weekend met wat vrienden de kamer van Bliksem schilderen zodat hij kan verhuizen van babykamer naar kleine jongenskamer. O+

Ik heb echt zoveel gehad aan de hulp die ik hier gekregen heb. Dat heeft me net even over de moeilijke periode heengetild. Bedankt daarvoor - nog steeds. O+
pi_193548043
Aah, ik vroeg me van de week nog af hoe het nu met je ging! Bedankt voor de update en fijn dat het nu goed gaat. O+
pi_193548318
Wat fijn om te horen :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_193550144
Heel fijn dat het zoveel beter gaat! Contractverlenging zit er niet in? Ben je ook echt klaar als je contract loopt of moet je het in je eigen tijd afmaken?
Ik hoop op een leuke vervolgbaan voor je, waar ben je naar op zoek?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 12:21:53 #130
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_193550361
Fijn om van je te horen Roxy! Je doet het goed allemaal :).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 9 juni 2020 @ 12:41:57 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193550750
Wat fijn om te horen Roxy! Als we nog ergens mee kunnen helpen, laat dat dan vooral weten. Je bent supergoed bezig :* :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193551597
Fijn om te lezen dat het beter staat.
Mocht je ooit in de buurt zijn de deur staat open voor je.
pi_193552500
Roxy, fijne update! Goed om te lezen dat het beter met je gaat ^O^
Fake it till you make it...
pi_193559555
Bedankt voor jullie reacties, lief!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Heel fijn dat het zoveel beter gaat! Contractverlenging zit er niet in? Ben je ook echt klaar als je contract loopt of moet je het in je eigen tijd afmaken?
Ik hoop op een leuke vervolgbaan voor je, waar ben je naar op zoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:30:10 #135
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_193559741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 09:31 schreef lunapuella het volgende:
Aah, ik vroeg me van de week nog af hoe het nu met je ging! Bedankt voor de update en fijn dat het nu goed gaat. O+
Precies dit!
Fijn dit te horen R-M O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_193559960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:23 schreef Roxy_Monke het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, lief!
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door vlindertje89 op 10-06-2020 12:26:57 ]
pi_193565374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

SPOILER
Niet quoten, haal straks een deel weer weg:

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Roxy_Monke op 10-06-2020 13:51:41 ]
pi_193566256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:31 schreef Roxy_Monke het volgende:

[..]

Niet quoten, haal straks een deel weer weg:
SPOILER
Ik heb de spoiler die ik in m'n vorige bericht van je had gequote ook leeggehaald overigens, en als ik straks mijn spoiler(s) ook leeg moet halen stuur dan even een berichtje, dan doe ik dat!
pi_193567350
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb de spoiler die ik in m'n vorige bericht van je had gequote ook leeggehaald overigens, en als ik straks mijn spoiler(s) ook leeg moet halen stuur dan even een berichtje, dan doe ik dat!
Oh lief, maar hoeft niet hoor! Ik haal alleen dat gedeelte over mijn werk voor de zekerheid even weg.

SPOILER
pi_193618389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:51 schreef Roxy_Monke het volgende:

[..]

Oh lief, maar hoeft niet hoor! Ik haal alleen dat gedeelte over mijn werk voor de zekerheid even weg.

SPOILER
SPOILER
pi_193686598
Yay, ik had vrijdag gesprek en kreeg maandag bericht dat ik de baan heb. :D *O* Gelukkig. Wel onder de voorwaarde dat ik eerst zover ben dat ik mijn PhD aanvraag... Dus nog even hard doorbikkelen. Wel een goede stok achter de deur.
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 18 juni 2020 @ 17:06:43 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193686607
Gefeliciteerd!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193686999
Gefeliciteerd!!! *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_193687655
Wat ontzettend fijn!! *O* gefeliciteerd! En inderdaad een goede stok achter de deur zo. Zal vast ook een hele opluchting voor je zijn! En je nieuwe groep klinkt als een fijne groep, dat heb je wel verdiend! O+
  donderdag 18 juni 2020 @ 19:23:27 #145
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193688332
Gefeliciteerd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193688360
Gefeliciteerd
pi_193697785
Oh Roxy wat een fantastisch nieuws! *O* *O* Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_193699112
Gefeliciteerd Roxy!
pi_193700989
Super, Roxy!
Fake it till you make it...
pi_195228850
@Roxy_Monke ik moest aan je denken, en vroeg me af hoe het nu met je gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')