quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
Voor jou een ander plaatje dan
[ afbeelding ]
Je eigen piemel niet kunnen zienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:13 schreef Karzai het volgende:
gewoon je sokken aanhouden op het strand
Is dit een foto van Buda op het Engelse strand?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
Voor jou een ander plaatje dan
[ afbeelding ]
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Doen ze morgen ook het NK tegenwindfietsen?
Eigenlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:33 schreef Karzai het volgende:
vegetarische kipcorns, wat is dat nou weer
Gefrituurde plant?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:33 schreef Karzai het volgende:
vegetarische kipcorns, wat is dat nou weer
Als het echt zo hard gaat waaien zal zelfs die afgelast gaan worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Doen ze morgen ook het NK tegenwindfietsen?
Kon je het weer niet laten om door het slotje heen te posten?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Haddock & chips op *burp*
Flink visje
Ja zoiets had ik al in Norwich ook eind november. Ik wist niet dat Haddock "Kettingkast" betekende.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Haddock & chips op *burp*
Flink visje
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kon je het weer niet laten om door het slotje heen te posten?
O, dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al in Norwich ook eind november. Ik wist niet dat Haddock "Kettingkast" betekende.
Ik zag toevallig in MyAT dat jij de laatste poster was in het vorige topic en karzia de OP hier heeft. Ik kon het niet laten om te kijken of jij erdoorhen had gepost.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat zat jij nog in het vorige topic te doen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in MyAT dat jij de laatste poster was in het vorige topic en karzia de OP hier heeft. Ik kon het niet laten om te kijken of jij erdoorhen had gepost.
Als Reacties op 301 staat weet je ook wel genoeg hequote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in MyAT dat jij de laatste poster was in het vorige topic en karzia de OP hier heeft. Ik kon het niet laten om te kijken of jij erdoorhen had gepost.
Dan is er een vulling uit gevallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Er zat een groot stuk iets tussen mijn tanden en ik heb nog niets op vandaag![]()
Vannacht een dikke spin naar binnen gewandeldquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Er zat een groot stuk iets tussen mijn tanden en ik heb nog niets op vandaag![]()
Carrièreswitch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:07 schreef Karzai het volgende:
Even wat zakkies aarde halen voor het nieuwe wietkweek seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |