Ik ben voor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:42 schreef wimderon het volgende:
Boubou zou hiervoor teruggezet worden.
De halve meter naar rechts sturen en de benen stil neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sieberg vind ik sowieso veel kwalijker. Echt een malloot.
Ja, zo doet die dat altijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
De halve meter naar rechts sturen en de benen stil neem ik aan?
Eerder gekkenwerk, hij loopt persoonlijk toch nog veel meer risico dan dat zijn ploeg er iets mee opschiet?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, zo doet die dat altijd.
En in de tweede etappe op een rotonde in de remmen gaan en mensen afsnijden
Dat niemand hem een keer volledig om ver beukt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
De halve meter naar rechts sturen en de benen stil neem ik aan?
Is het ooit fout gegaan met hem zelf? Kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerder gekkenwerk, hij loopt persoonlijk toch nog veel meer risico dan dat zijn ploeg er iets mee opschiet?
Groot zijn heeft zijn voordelen zeker?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het ooit fout gegaan met hem zelf? Kan het me niet herinneren.
twitter:VueltaCV twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 14:39:3586 KMRecordamos los cabeza de carrera23 DECLERCQ (DQT)61 VAN AVERMAET (CCC)67 VAN HOOYDONCK (CCC)115 BILBAO (TBM)126 SERRANO (CJR)172 CARBONI (BCF)Diferencia del pelotón con la escapada 1’ 50’#VCV2020 GP @BancoSabadell https://t.co/2hsnsoHFiP reageer retweet
Opa Steef is het voor de volle 87 kilo oneens met joun.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekkere rit vandaag in Valencia
Morgen kun je lekker buiten rijden als je eigen mongolenwaaierquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:24 schreef Mykonos het volgende:
Volgend jaar ook maar in februari rond Valencia gaan fietsen. Lekker nat net buiten met m'n rondje
Paar kommetjes pakken. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen kun je lekker buiten rijden als je eigen mongolenwaaier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |