quote:
Nee. Maar ik moest vloeken toen ik zag dat ik m dichtgooide dus vandaar. Ik Ben wel in een ultiem goede bui want goed geslapenquote:
Die uitwerking hebben we wel vaker op vrouwen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Maar ik moest vloeken toen ik zag dat ik m dichtgooide dus vandaar. Ik Ben wel in een ultiem goede bui want goed geslapen
Dat ze in slaap vallen van je?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Die uitwerking hebben we wel vaker op vrouwen.
En dat met een paar uur slaap na enkele uren woeste arbeid? In mijn herinnering werkte dat anders 😅.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een goede en uitgeruste slaap.
De wereld is gek geworden, is ook niet dat je een bijna zekere dood sterft als je het krijgt. Maar die ‘aanbeveling’ kwam zeker vanuit de hoek die je in eerste instantie juist naar dat congres wilde hebben of niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen vanmorgen een mail met aanbeveling om niet naar een bepaald congress te gaan vanwege risico op coronavirus. Congres is in Barcelona en dat lijkt me niet bepaald het epicentrum op dit moment.
Nee, van mijn baas mag ik zelf de afweging maken. Als ik me er niet gerust bij voel bepaal ik zelf wat ik doe.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
De wereld is gek geworden, is ook niet dat je een bijna zekere dood sterft als je het krijgt. Maar die ‘aanbeveling’ kwam zeker vanuit de hoek die je in eerste instantie juist naar dat congres wilde hebben of niet?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen vanmorgen een mail met aanbeveling om niet naar een bepaald congress te gaan vanwege risico op coronavirus. Congres is in Barcelona en dat lijkt me niet bepaald het epicentrum op dit moment.
Komen zeker veel Chinezen naar dat congres?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik lag echt helemaal in een deukquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik keek 'm eerst zonder geluid, maar met is![]()
![]()
Eerst week beetje hoesten op kantoor. Tweede week ziek.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:29 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon gaan. En vergeet niet jezelf ziek te melden 2 dagen nadat je terug bent.
Veel Aziaten. Maar een heel deel daarvan woont gewoon in Europa.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Komen zeker veel Chinezen naar dat congres?
Precies. Beetje paniekzaaien af en toe moet kunnenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst week beetje hoesten op kantoor. Tweede week ziek.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Beetje paniekzaaien af en toe moet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |