quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is echt belachelijk, laten we die leasemaatschappij zwart maken als de naam bekend is want dit mag echt niet kunnen in dit land!!
Misschien hij wel heel erg rijk, en kan hij dat allemaal zelf betalen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:23 schreef Bokito81 het volgende:
WA is verplicht, en volgens de dame van de rdw heeft meneer al een boete a ¤400 ontvangen.
Ik wil niemand zwart maken, of vals beschuldigen.
Mij gaat het om m'n kids, stel ze rijdt tegen een boom, wie gaat de ziektekosten betalen?
De zorgverzekering hoop ik?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:23 schreef Bokito81 het volgende:
Mij gaat het om m'n kids, stel ze rijdt tegen een boom, wie gaat de ziektekosten betalen?
Of aan inzittenden als jij schuld bent en geen inzittendenverzekering hebt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:26 schreef Pendora het volgende:
Volgens mij moet je je eens gaan verdiepen in wat een WA uitkeert.
Als je ex met kinderen tegen een boom aanrijd komt daar geen WA aan te pas.
De WA betaald de schade aan een ander voertuig uit als je ex daar tegen klapt. En als die ander ook nog eens levenslang invalide raakt betaald de WA daar ook voor. Als jouw kinderen invalide raken dan betaald de WA niks aan jouw.
De WA is volledig voor eventuele kosten van de tegenpartij te betalen. En nooit iets aan jezelf
Maar wat dacht je van aanpassing woning, werk dat je niet meer kunt doen dus inkomen mist.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar de autoverzekering is met name WA die verplicht is, de rest (zoals inzittendenverzekering) zijn opties. In hoeverre maakt het voor de passagiers (in dit geval je kinderen) dan verder uit? Het wordt pas een probleem als iemand anders de SUV ramt en je kinderen invalide rijdt en die geen WA verzekering heeft, maar dan nog wordt het meeste gewoon gedekt door de zorgverzekering.
Volgens mij kunnen sommige aanpassingen woning gewoon geclaimed worden op de aansprakelijke partij. En voor de rest zijn het kinderen. Zo kan je wel heel ver vooruit gaan kijken. Maar dit zou sowieso een probleem zijn geweest, ook als hij wel de auto gewoon WA verzekerd had.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:45 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Maar wat dacht je van aanpassing woning, werk dat je niet meer kunt doen dus inkomen mist.
Ohja das waar ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij slingerde hier ook een kastanova rond die dat ook dacht, wie kan de topics vinden.
Ze komen er wel achter, de rdw kan zien wie die gegevens opvraagt als ze een specifieke controle uitvoeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij slingerde hier ook een kastanova rond die dat ook dacht, wie kan de topics vinden.
Je kan de bestuurder aansprakelijk stellen, maar als daar geen vermogen is en hij ook geen vermogen meer kan genereren vanwege zijn letsel na de crash dan houdt het ver op he ?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen sommige aanpassingen woning gewoon geclaimed worden op de aansprakelijke partij. En voor de rest zijn het kinderen. Zo kan je wel heel ver vooruit gaan kijken. Maar dit zou sowieso een probleem zijn geweest, ook als hij wel de auto gewoon WA verzekerd had.
Dat betaalt de zorgverzekering. Of wil je inkomstenverlies oid claimen bij de veroorzaker?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:23 schreef Bokito81 het volgende:
WA is verplicht, en volgens de dame van de rdw heeft meneer al een boete a ¤400 ontvangen.
Ik wil niemand zwart maken, of vals beschuldigen.
Ja, er is altijd een waarborgfonds... Maar ik wil het niet hebben op deze manier.
Verzekeren zoals ieder ander, of er niet in rijden (auto mag nu überhaupt niet op de weg staan, niet in een garage, tenzij deze afgemeld wordt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |