Wat wint er precies wat?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vaginale hormonen winnen het van je weerstand en je principes, makkelijk.
Ik log nooit in daar, en hier doe ik het ook maar 1 keer per 3 weken, niet overdrijven , en altijd maar voor evenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar ga je me nou ook op YT lastigvallen?
Heerlijk, love itquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingeslapen meisje jij, leef tutje.
Wat je zelf wil, dat klopt maar ik denk wel dat een Willem je nog uit net moeras van ouderdom en ingeslapenheid kan wippenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Heerlijk, love itHappiest that way.
Ingeslapen meisje, das meer iets voor StrayCat, das Disney toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingeslapen meisje jij, leef tutje.
Ja dat denken jullie inderdaad, ik denk van nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je zelf wil, dat klopt maar ik denk wel dat een Willem je nog uit net moeras van ouderdom en ingeslapenheid kan wippen
Vraag het haar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ingeslapen meisje, das meer iets voor StrayCat, das Disney toch?
Dat heb ik gezien!quote:
Huhquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ingeslapen meisje, das meer iets voor StrayCat, das Disney toch?
Wat had ik die graag live gezien!quote:
Lekker aan de lsd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat had ik die graag live gezien!![]()
Wat een spektakel moet dat zijn geweest
geeft?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
Beetje vreemd, hou veel van lezen, rare papa, gewoon een beetje apart.![]()
IC geeft gelijk
Rare papa?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
Beetje vreemd, hou veel van lezen, rare papa, gewoon een beetje apart.![]()
IC geeft gelijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
iig lekker muziek maken en freaken
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:46 schreef UitStraling het volgende:
Rare pappa's zijn er meer als normale pappa's.
Nopes.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die weet je niet?
Daar ben ik niet geheimzinnig over geweest
Ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die weet je niet?
Daar ben ik niet geheimzinnig over geweest
Het boeit me nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jullie lezen dus duidelijk te weinig terug
Boeit ook eigenlijk geen zak.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jullie lezen dus duidelijk te weinig terug
Soms welquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit ook eigenlijk geen zak.
Wat is je echte naam?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
Ik communiceer voornamelijk via muziek, daarom zit ik hier
Irl toch niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
Ik communiceer voornamelijk via muziek, daarom zit ik hier
Been there.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je wil een Hannie of een Nicole
Niks, maar is wel streekgebonden vaakquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met Limburg te maken?
Dat zijn van die dingen die je dan weer niet verteld, al maakt het eigenlijk geen zak uitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:02 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn je cupmaten Anouk en je haarkleur?
Ja zeker wel, wil je nu aandacht of niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die je dan weer niet verteld, al maakt het eigenlijk geen zak uit
Mijn naam in die tijd was er niet of amper.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks, maar is wel streekgebonden vaak
Dat kreeg ik al zodra ik in dit topic kwam. Zoals elke weekquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zeker wel, wil je nu aandacht of niet?
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat kreeg ik al zodra ik in dit topic kwam. Zoals elke week
Ik postte net een nummer!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wat een leuk WAT LUISTER JE NU toipic
quote:
Nee hoor, dat zijn de vaste mensen/kliek die de aandacht erop richten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:07 schreef UitStraling het volgende:
Je maakt jezelf graag heeeeeel erg belangrijk.
Nee hoor je hebt aandacht nodig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn de vaste mensen/kliek die de aandacht erop richten.
Die maken de focus richting bepaalde personen.
Zie je op elk forum.
Die personen zijn ook altijd de lul, maar onmisbaar ergens ook.
Geen idee waar je het over hebt, ik heb niks met kliekjes, zeg wat ik wil.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn de vaste mensen/kliek die de aandacht erop richten.
Die maken de focus richting bepaalde personen.
Zie je op elk forum.
Die personen zijn ook altijd de lul, maar onmisbaar ergens ook.
Waar is die nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:13 schreef IxCalypso het volgende:
Ergens ook best hmmm, als mijn vriend al 20 jaar dag in dag uit op een forum zo sterk aanwezig zou zijn....
Iedereen hier snapt je hoor, jij bent degene die maar blijft vragen om aandacht. leven is kut en dan ga je dood, we get itquote:
Tja, dat weet je niet hè, en ik hou niet zo van bierquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:18 schreef UitStraling het volgende:
Of zegt hij, hier heb je een kratje bier want het is vrijdag, kun je lekker muziekjes draaien en ik zie je tegen zaterdagavond wel een keer verschijnen zoals altijd.
Dit is MUZquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Tja, dat weet je niet hè, en ik hou niet zo van bier
Maar goed nieuwsgierige mensjes die zelf niks vertellen, hoe ziet jullie vrijdagavond eruit?
Je bent onbelangrijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:26 schreef IxCalypso het volgende:
Iedereen hier heeft een bepaalde inbreng, niet doen alsof ik alleen dat doe. Ik ben er maar 1 keer per week.
Ik heb dit met tientallen vrouwen gedanst en geschreeuwd maar het zou me een eer zijnquote:
Hmmquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit met tientallen vrouwen gedanst en geschreeuwd maar het zou me een eer zijn
Qua muziek ben je me de baas, somsquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn eerlijkheid belangrijker ben dan jij met je verzonnen verhaaltjes.
De baasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua muziek ben je me de baas, soms
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn eerlijkheid belangrijker ben dan jij met je verzonnen verhaaltjes.
Wat is er fake aan mij Killem?quote:
Je zou haar echt wel oplaaien ook al is ze saai oude Rotterdammer.quote:
Nou is Killem ook al saai?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou haar echt wel oplaaien ook al is ze saai oude Rotterdammer.
Neuk je eigen man danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:47 schreef IxCalypso het volgende:
Met niemand hier eigenlijk niet, niet echt
Ehj, dat is mijn broertjequote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met US, patser met z'n ongelofelijke verhaaltjes.
Go your gang
Ja, dus ga je reagerenquote:
Klinkt idd behoorlijk narcistisch ,quote:
Ha daar is Puzzie die me elke keer weer doorziet en me ook elke keer een soort aanbeveling of niet geeft. Meestal nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt idd behoorlijk narcistisch ,
het zal de onzeker/onwetendheid wel zijn
Best wel grappig .dat soort mensen zijn best wel doorzichtig![]()
Nah ..ik zat net naar een nummer van haar te luisterenquote:
Deze keer nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Zeg IC, ga je nog voor me zingen?
Ik denk dat ze zelf een limburgs dansje doet en handstand met een drakendildo maar goed dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Zeg IC, ga je nog voor me zingen?
Soulmates?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah ..ik zat net naar een nummer van haar te luisteren
Je post geen ruk, mensen die jou zouden willen leren kennen, ze lezen niksquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik post wat ik wil![]()
Altijd gedaan en zal ik altijd doen
Zelfs jij bent geiler dan IC....quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Puzzie is zoveel leuker en geiler dan Calypso hè?
Wil jij mij leren kennen dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je post geen ruk, mensen die jou zouden willen leren kennen, ze lezen niks
Bij sletmuziek denk ik aan geile muziek, dit is dan een beetje een teleurstellingquote:
Je bent jarig?quote:
Gofferquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfs jij bent geiler dan IC....
Puzzie wil dat ook. Dus das goedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je bent jarig?
Dat vroeg ik vorig jaar ook, hahaha, dat weet ik nog, maar was dat ook in februari?
Have you ever been mellow postte ik toen voor je geloof ik
Dat is een feitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij sletmuziek denk ik aan geile muziek, dit is dan een beetje een teleurstelling![]()
Hoi btw
Mij, je maakt het persoonlijk, wil je dat? Ik niet trouwensquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van iedereen hier in dit topic?
Je bent toch niet echt jarig?quote:
Nice!! Messing with the kid is ook zo'n lekker nummerquote:
Ja dat, niemand hier wil je toch in het echie leren kennen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mij, je maakt het persoonlijk, wil je dat? Ik niet trouwens
Ja ik ben jarig. Alles wat ik post is waar. Mensen geloven dat niet, maar het is echt zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt jarig?
Mijn moeder was de 7e jarig
Dit komt zo wel heel erg dichtbij
Dat is voor iedereen anders, maar jij maakt er een heel ding van. Ik heb er geen behoefte aan maar jij misschien wel?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat, niemand hier wil je toch in het echie leren kennen?
Oww de gevoelige snaar bedoel jequote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Haha, nou met sletmuziek bedoel ik vooral muziek die bij mij een snaar raakt. Zoals deze:
Ik vond die YT naam wel leukquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja ik ben jarig. Alles wat ik post is waar. Mensen geloven dat niet, maar het is echt zo.
Dankjewel! 43 al weer.quote:
Dat denk jequote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik know, met een stier is ook niet ideaal. Win ik altijd.
Kan je eigenlijk koken? Ik bedoel, je rookt, drinkt, hebt kinderen uitgepoept en nooit gesport. Van je innerlijk moet je het ook niet hebben dus wat blijft er dan eigenlijk nog over als je niet eens kunt koken?quote:
Nooit gesport, hoe kom je daar dan bij?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk koken? Ik bedoel, je rookt, drinkt, hebt kinderen uitgepoept en nooit gesport. Van je innerlijk moet je het ook niet hebben dus wat blijft er dan eigenlijk nog over als je niet eens kunt koken?
Zien maar eens te winnen van een leeuw, zou ook goed voor mezelf zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik know, met een stier is ook niet ideaal. Win ik altijd.
Jouw woorden. Toen je vertelde dat je vriend naar de sportschool ging. En nee, gym op school telt niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nooit gesport, hoe kom je daar dan bij?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk koken? Ik bedoel, je rookt, drinkt, hebt kinderen uitgepoept en nooit gesport. Van je innerlijk moet je het ook niet hebben dus wat blijft er dan eigenlijk nog over als je niet eens kunt koken?
Mijn vriend ging naar de sportschool wanneer precies?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jouw woorden. Toen je vertelde dat je vriend naar de sportschool ging. En nee, gym op school telt niet.
Kom danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zien maar eens te winnen van een leeuw, zou ook goed voor mezelf zijn.
Gaan we weer...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn vriend ging naar de sportschool wanneer precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |