Even crosspost uit TS zijn condoom topic. Het lijkt erop alsof het niet om zijn nichtje gaat, maar dat het nog dichterbij komt. Ik verwacht eigenlijk dat TS zijn zusje gaat neuken, iets anders kan ik eigenlijk niet uit zijn reactie afleiden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
Heb verder nergens in dit topic gezegd dat ik daadwerkelijk inga op wat in het andere topic staat. En ter informatie: ik heb inderdaad verzonnen dat het om m'n nichtje ging in dat andere topic omdat empathieloze mensen zoals jij bij de waarheid nog feller van leer trekken.
What has been seen cannot be unseenquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:44 schreef Silven het volgende:
[..]
Valt me ineens op hoeveel deze gast op die grote Indiaasche liefde van Kluun lijkt.
hier stopte ik maar met lezen, dat is je probleem?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:00 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
Vreemd verhaal, believe me I know.
Door omstandigheden ben ik inmiddels in de twintig en maagd.
Je doet allemaal aannames, los van of het m'n zusje betreft heb ik niet gezegd erop in te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Even crosspost uit TS zijn condoom topic. Het lijkt erop alsof het niet om zijn nichtje gaat, maar dat het nog dichterbij komt. Ik verwacht eigenlijk dat TS zijn zusje gaat neuken, iets anders kan ik eigenlijk niet uit zijn reactie afleiden.
24-jarige maagd die niet eens heeft gezoend is volgens jou normaal?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hier stopte ik maar met lezen, dat is je probleem?
kom over 10-15 jaar eens terug om het dan eens over dit "probleem" te hebben (als het er nog is dan)![]()
die is gewoon wat later dan het gemiddelde, dat kan en is gewoon normaal jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
24-jarige maagd die niet eens heeft gezoend is volgens jou normaal?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
die is gewoon wat later dan het gemiddelde, dat kan en is gewoon normaal ja
Antwoord nou heb je haar gepompt of nietquote:Op donderdag 13cm februari 2020 17:41 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
gemiddelde brugklasser heeft meer gedaan dan ik op dat vlak. Op je 20cm is vrijwel iedereen al ontmaagd en velen al daarvoor.
De toenmalige dochterquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:57 schreef Guapoo het volgende:
Ik heb ooit een soort van hetzelfde meegemaakt. De toenmalige dochter van de vriendin van m'n vader heb ik ooit in een dronken toestand uit elkaar getrokken. Met wijderzijdse toestemming. Zij blij, ik blij.
Die is keihard ontdochterdquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De toenmalige dochter
Is ze dat nu niet meer dan??
het is morgen valentijn, dat is alles dat ik erover ga zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Antwoord nou heb je haar gepompt of niet
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:09 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
het is morgen valentijn, dat is alles dat ik erover ga zeggen.
Oké je maakt het hier alleen maar fouter mee, dat snap je wel tochquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:09 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Hoezo. Is het geen valentijnsdag morgen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké je maakt het hier alleen maar fouter mee, dat snap je wel toch
Haaa ligt ie daar op zn bed friemelend aan het ondergoed van zn nicht. Held!. Laat weten hoe het gegaan is en neem je tijdquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:09 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Geen idee, als single hou ik me daar niet mee bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoezo. Is het geen valentijnsdag morgen dan?
Zijn hier al foto's van in omloop?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
Inmiddels weten we dat het over zijn zusje gaat, niet zijn nichtje.
Het is vooral minder abnormaal dan je denkt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
24-jarige maagd die niet eens heeft gezoend is volgens jou normaal?
wantquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké je maakt het hier alleen maar fouter mee, dat snap je wel toch
Oh je hebt al een verlovingsring uitgezocht begrijp ik hieruit?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:54 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
want? je denkt dat na wat ze voor me doet ik d'r af ga danken als een of andere troela?
Voor incels wellicht, niet voor normale personen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het is vooral minder abnormaal dan je denkt.
kun je je punt niet maken zonder mijn standpunt te vertekenen door te overdrijve?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh je hebt al een verlovingsring uitgezocht begrijp ik hieruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |