Je hoeft niet meteen een kind te verwekken he.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:04 schreef Geerd het volgende:
Zou niet doen klinkt leuk nu maar over 20 jaar
Ook weer zo maar tochquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen een kind te verwekken he.
Serieus? Tuurlijk volwasse dochter tante.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Nichtje als in volwassen vrouw? Veel plezier, gebruik rubbers
Nichtje als in het 15 jarige dochtertje van je broer? Wat denk je zelf?
Dat kan je zelf ook wel verzinnen toch? Of kom je uit Urk of Volendam?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwoah gebeurd in de beste families. Maar doe een rubber om.
Trollfactor is hoog in deze trouwens.
dude, waarom denk je dat ik dit niet met m'n hoofdaccount doe?quote:
Ze bied het zelf aan dus dat zou dan van mij moet komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mogelijke complicaties zoals verstoorde familieverbanden.
Ja vandaar dat ik eerst dacht dat ze grapte maar toen ging ik er rationeel over nadenken en vooroordelen opzij zetten. Wat is er rationeel op tegen. In deze situatie welteverstaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel verzinnen toch? Of kom je uit Urk of Volendam?
Is je stamboom een cirkel?
Etc.
Want van iets dat je aanbied kan je zelf geen spijt krijgen? En wat als het toch uitlekt / doorlekt?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:13 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Ze bied het zelf aan dus dat zou dan van mij moet komen.
gaat het me niet om, je zult begrijpen dat sex me sowieso als musiek in de oren klinkt gezien de situatie.quote:
Ik denk ik vraag het maar even voor alle zekerheid. Je ziet hier de vreemdste wezensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:09 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Serieus? Tuurlijk volwasse dochter tante.
Alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:14 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik eerst dacht dat ze grapte maar toen ging ik er rationeel over nadenken en vooroordelen opzij zetten. Wat is er rationeel op tegen. In deze situatie welteverstaan.
dan kan ze me niets verwijten en doorlekken kan alleen als we het zelf doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want van iets dat je aanbied kan je zelf geen spijt krijgen? En wat als het toch uitlekt / doorlekt?
Verwacht je dat het een groot succes wordt? En niet dat je nog jaren beschaamd aan de andere kant van de kamer gaat zitten bij familiebezoek?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:15 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
gaat het me niet om, je zult begrijpen dat sex me sowieso als musiek in de oren klinkt gezien de situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |