In het begin, wat doet die kerel met dat zwarte jasje?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:21 schreef Markesh het volgende:
Wtftwitter:russian_market twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 18:38:27You are not allowed to leave the city. The government loves you and takes care of you in a special hospital where our research team will try a new drug on you. https://t.co/QPUkh8TwPU reageer retweet
Appen naar zijn moeder dat hij gescoord heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
In het begin, wat doet die kerel met dat zwarte jasje?
Foto nemen voor op instagram.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn handschoen weer aantrekken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze zich eraan houden. Ik had serieus hoop in een daling, maar als je dit leest is echt niet alles bekend en het nog lang niet ten einde...quote:Mevrouw Zhang zit met een wollen muts, dikke sjaal en winterjas op de passagiersstoel van haar auto. Ze heeft een longontsteking, zo heeft ze net vernomen, maar heeft geen idee of ze met het coronavirus is besmet. Ze wil getest worden, maar de wachttijd bedraagt tien dagen. ‘De dokters hebben me gevraagd mezelf thuis in quarantaine te plaatsen’, zegt Zhang. ‘Als er een test beschikbaar is, zullen ze me bellen.’
Is maar een griepje joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:36 schreef greatgonzo het volgende:
Lees net dit artikel
https://www.volkskrant.nl(...)uisblijven~bfecd45f/
[..]
En dan maar hopen dat ze zich eraan houden. Ik had serieus hoop in een daling, maar als je dit leest is echt niet alles bekend en het nog lang niet ten einde...
beetje biowapen syndroomquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:46 schreef Djnormandy het volgende:
Het is ook maar een griepje BUITEN china, In China is het blijkbaar toch mee gesjoemeld. Aziaten hebben ook 5x zoveel receptoren in hun longen zitten voor dit bepaalde virus, Toevallig he?
Geniet?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:51 schreef funnywell het volgende:
https://twitter.com/ataBangsa/status/1225866050014572544
Geniet en huiver
Geen kans om te deugen wordt onbenut gelaten!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
Hebben we deze al gezien ?
Helaas heb ik de afgelopen dagen soortgelijke berichten gezien , waar racisme veel gevaarlijker zou zijn dan het virus zelf
Maar waarom zouden de Chinezen een biowapen ontwikkelen waar ze zelf het meest gevoelig voor zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:46 schreef Djnormandy het volgende:
Het is ook maar een griepje BUITEN china, In China is het blijkbaar toch mee gesjoemeld. Aziaten hebben ook 5x zoveel receptoren in hun longen zitten voor dit bepaalde virus, Toevallig he?
Je zit t hier ook, Chinese restaurants die minder draaien. Misschien dat je zelf stiekem toch net een ander gangpad in liep in de supermarkt toen je daar Chinezen zag staan. Noem maar wat dingen, geen idee. Maar ik weet zeker dat t gebeurt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
Hebben we deze al gezien ?
Helaas heb ik de afgelopen dagen soortgelijke berichten gezien , waar racisme veel gevaarlijker zou zijn dan het virus zelf
Gewoon een chinees die last heeft van epilepsie. Heb je geen virus voor nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:51 schreef funnywell het volgende:
https://twitter.com/ataBangsa/status/1225866050014572544
Geniet en huiver
Beurzen? Geld?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom zouden de Chinezen een biowapen ontwikkelen waar ze zelf het meest gevoelig voor zijn?
Zelfde filmpje elke keer opnieuw posten daar op twitter. Wat een rommel is dat Twitter toch ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Gewoon een chinees die last heeft van epilepsie. Heb je geen virus voor nodig.
Eigenlijk is het oneerlijk. Waar de Marokkanen generaties hard voor gewerkt hebben, hebben Chinezen in 2 weken voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:55 schreef funnywell het volgende:
[..]
Je zit t hier ook, Chinese restaurants die minder draaien. Misschien dat je zelf stiekem toch net een ander gangpad in liep in de supermarkt toen je daar Chinezen zag staan. Noem maar wat dingen, geen idee. Maar ik weet zeker dat t gebeurt.
Groen links zal binnenkort een nieuw campagne starten: We gaan ze halenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen kans om te deugen wordt onbenut gelaten!
nee zijn al legio video's van, dit is geen epilepsie.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Gewoon een chinees die last heeft van epilepsie. Heb je geen virus voor nodig.
Maar ga maar lekker verder met je deugdheidquote:Septic shock, seizures, organ failure (brain damage, lung collapse, heart collapse, seizures) all listed above are just various complications of viral Pneumonia. Viral pneumonia if you’ve ever dealt with it- is not just the flu. Bad stuff, and hard to diagnose.
Terwijl de cijfers pas over een uur komen, maar nu kan hij alvast een uur lang dezelfde tweets herhalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |