abonnement Unibet Coolblue
pi_191399485
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef funnywell het volgende:

[..]

Dat laatste. Net als dat ik groepen marokkanen ook vermijd. Of ik ga langzamer lopen, of ik ga er sneller voorbij of als het verdacht is vermijd ik t al helemaal. Dus boeren verstand. Maar volgens de deugdheid is het racisme.
Deugdheid is een leuke term voor de FvD topics. of de moorkoppen/pieten etc. Niet echt voor hier.

Sommigen ontlopen Chinezen, sommigen niet. Klaar.
pi_191399542
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef banaantjeEE het volgende:
In Belgie dus 2 gevallen... In Nederland al iets gekend?
Er is in België enkel 1 geval, het ander was een loos alarm.
pi_191399543
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:07 schreef funnywell het volgende:

[..]

Alle experts van de WHO en nationale organisaties in opdracht van hun overheden. Want totale paniek kunnen ze niet gebruiken.

Ook bij de RIVM heerst onkunde

Moeten mensen die terugkeren uit China tijdelijk van hun werk worden geweerd?

Nee, dit is niet nodig. Als zij geen gezondheidsklachten hebben, kunnen zij gewoon naar hun werk. Dit geldt ook voor kinderen op scholen en kindercentra. Als iemand in de eerste twee weken na terugkeer uit China echter gezondheidsklachten krijgt (koorts in combinatie met luchtwegklachten zoals hoesten) moet hij/zij thuisblijven en telefonisch contact opnemen met de huisarts.

Ze snappen nog steeds niet dat je geen symptomen nodig hebt om t over te kunnen dragen.
Er is voor zover ik weet nog geen geval bevestigd waar iemand besmet werd door een drager zonder symptomen. Dat werd over de besmettingen in Duitsland gezegd, maar klopte niet.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191399578
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef funnywell het volgende:

[..]

Dat laatste. Net als dat ik groepen marokkanen ook vermijd. Of ik ga langzamer lopen, of ik ga er sneller voorbij of als het verdacht is vermijd ik t al helemaal. Dus boeren verstand. Maar volgens de deugdheid is het racisme.
Liever dood dan een racist :(

Ik lach er nu wel om maar dit kan heel snel hele enge vormen aannemen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:36:47 #158
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_191399587
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik was gisteren bij de Chinees, hadden ze na tig jaar opeens de bak met kroepoek die op de balie staat vervangen, komt wel dichtbij zo.
Opeens ook minder klanten bij de Chinees zeker? heb je wel eerder je bestelling ^O^
pi_191399632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:35 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Er is voor zover ik weet nog geen geval bevestigd waar iemand besmet werd door een drager zonder symptomen. Dat werd over de besmettingen in Duitsland gezegd, maar klopte niet.
Is dat echt zo?
pi_191399697
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:39 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Is dat echt zo?
nee, want die ene was niet ziek toen die t doorgaf.

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2001468
pi_191399701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:39 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Is dat echt zo?
Nou, Steve zei net ( van het filmpje) dat je wel besmet kans worden door iemand zonder symptomen, maar dat de kan om besmet te worden dan klein is.

Dat zei Steve dus.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191399758
Virologen aan t woord

https://nos.nl/artikel/23(...)at-is-zorgelijk.html

dus die zullen het wel weten denk ik zo
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191399821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:45 schreef TLC het volgende:
Virologen aan t woord

https://nos.nl/artikel/23(...)at-is-zorgelijk.html

dus die zullen het wel weten denk ik zo
Net zoals als gisteravond op npo1 die viroloog, die wist helemaal niks, overal waar ze op tv komen weten ze nergens een duidelijk antwoord op
pi_191399837
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:48 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Net zoals als gisteravond op npo1 die viroloog, die wist helemaal niks, overal waar ze op tv komen weten ze nergens een duidelijk antwoord op
Nee, maar niemand weet ook eigenlijk iets, dus je weet ook niet welke bronnen betrouwbaar zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191399863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, maar niemand weet ook eigenlijk iets, dus je weet ook niet welke bronnen betrouwbaar zijn.
Dus die aannames die wij maken zullen ook niet helemaal kloppen.
pi_191399886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Dus die aannames die wij maken zullen ook niet helemaal kloppen.
Nee. Je weet niks. Je weet niet of die filmpjes kloppen. Misschien kloppen ze wel.

Kan je onmogelijk weten.

Nou, laat ik het bij mezelf houden " ik weet het niet."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191399892
Tekort aan bestrijdingsmiddelen? Vindt je het gek met die achterlijk grote wagen met 'disinfectiemiddelen' die door die straten heen gaan daar, laat ze het zelf maar oplossen nu met al het geld en dingen die ze hebben gehad, Volgens mij doet die dikke chinees niet zo heel veel tegen dat virus voor zijn volk, Hij verbrand ze gewoon zodra er longontsteking is en boven de 70-80 is
pi_191400115
Het boek over een moeilijk te beteugelen virus op een cruiseship is al geschreven.
VORIG JAAR!
"„Is dit nou niet bizar? Het is net of ik in mijn eigen boek terecht ben gekomen.’’ Vorig jaar publiceerde de Amerikaanse bestsellerauteur Gay Courter The girl in the box, over een schrijfster op een cruise waar zich een medisch mysterie afspeelt. „We hebben te maken met een moeilijk te beteugelen virus”, zegt de scheepsarts op een derde van het boek. Nu is Courter met haar man Philip een van de 3.700 passagiers die op een cruiseschip bij Japan in quarantaine worden gehouden omdat inmiddels 61 opvarenden het coronavirus hebben opgelopen. Als kers op de taart nog een saillant detail: het cruiseschip waarop Courter de research voor haar boek heeft gedaan, is de Diamond Princess, hetzelfde dat nu voor de kust van Yokohama ligt."
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ek-belandde-a3989695
uiteindelijk lukt altijd alles
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:03:20 #169
489693 Markesh
Antispecisist
pi_191400152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee. Je weet niks. Je weet niet of die filmpjes kloppen. Misschien kloppen ze wel.

Kan je onmogelijk weten.

Nou, laat ik het bij mezelf houden " ik weet het niet."
Er staat ongetwijfeld veel shit op Twitter, fb ect. Maar door al die shit heen krijg je wel een plaatje te zien wat daar gaande is, en daaruit kan ieder gezond mens opmaken dat er meer aan de hand is dan ons verteld wordt
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:04:05 #170
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191400167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:01 schreef eigendeegcookie het volgende:
Het boek over een moeilijk te beteugelen virus op een cruiseship is al geschreven.
VORIG JAAR!
"„Is dit nou niet bizar? Het is net of ik in mijn eigen boek terecht ben gekomen.’’ Vorig jaar publiceerde de Amerikaanse bestsellerauteur Gay Courter The girl in the box, over een schrijfster op een cruise waar zich een medisch mysterie afspeelt. „We hebben te maken met een moeilijk te beteugelen virus”, zegt de scheepsarts op een derde van het boek. Nu is Courter met haar man Philip een van de 3.700 passagiers die op een cruiseschip bij Japan in quarantaine worden gehouden omdat inmiddels 61 opvarenden het coronavirus hebben opgelopen. Als kers op de taart nog een saillant detail: het cruiseschip waarop Courter de research voor haar boek heeft gedaan, is de Diamond Princess, hetzelfde dat nu voor de kust van Yokohama ligt."
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ek-belandde-a3989695
Wat maakt de geaardheid precies uit?
AZ
ALKMAAR
pi_191400169
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef funnywell het volgende:

[..]

nee, want die ene was niet ziek toen die t doorgaf.

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2001468
Dat artikel is weer ingetrokken, ze hadden aan vier besmette Duitsers gevraagd of de vrouw symptomen had, en die zeiden nee. Maar de vrouw zelf heeft daarna tegen andere artsen gezegd dat ze die dag spierpijn had, zich moe/zwak voelde en pijnstillers genomen had.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191400179
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:03 schreef Markesh het volgende:

[..]

Er staat ongetwijfeld veel shit op Twitter, fb ect. Maar door al die shit heen krijg je wel een plaatje te zien wat daar gaande is, en daaruit kan ieder gezond mens opmaken dat er meer aan de hand is dan ons verteld wordt
Je weet ook niet zeker of alles echt shit is, he?

Ik denk niet dat je daar in Wuhan op je gemak met je mobiele telefoon alles kan gaan lopen filmen. Tot in detail.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191400185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Niet meer dan logisch.

Je moet wat nu in het buitenland zit qua infecties vergelijken met de eerste 2/3 weken van toen de uitbraak in China was. Toen was het niet eens nieuws hier. Over een paar weken kan je het beter met elkaar vergelijken om te kunnen zeggen dat het buiten China veel minder erg is dan in China.
precies, hier is het nu 10 december. Benieuwd wat 21 maart gaat doen.
pi_191400216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:04 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat artikel is weer ingetrokken, ze hadden aan vier besmette Duitsers gevraagd of de vrouw symptomen had, en die zeiden nee. Maar de vrouw zelf heeft daarna tegen andere artsen gezegd dat ze die dag spierpijn had, zich moe/zwak voelde en pijnstillers genomen had.
Bron dat t artikel is ingetrokken, geloof alles. Hoef van heel veel geen bron te hebben, ik hou van twitter filmpjes en weet ik t. Maar hier ben ik gewoon benieuwd naar.
pi_191400222
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 19:13 schreef BlaZ het volgende:
Hier in Mexico gaat een collega van mijn vriendin vandaag gewoon op vakantie naar China. Zo heeft het stopleggen van vluchten door veel landen geen enkele zin.
Morgen komen op Schiphol bijvoorbeeld nog twee vluchten uit Sjanghai (van KLM partner China Eastern Airlines) en een uit Kanton (van KLM partner China Southern Airlines). :s)
Er komen momenteel veel Chinese koks weer terug van vakantie in Nederland.
pi_191400269
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:01 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ik zou het ook liever zelf maken dan het risico lopen dat de kok die net terug is van familiebezoek in China boven mijn babi pangang staat te hoesten.
Nou ik zou t uberhaupt mijden, waarom hebben ze in die tenten altijd een schuifluik, je kunt nooit in de keuken kijken. En al die tenten hebben een interieur uit 1970
pi_191400289
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:06 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Morgen komen op Schiphol bijvoorbeeld nog twee vluchten uit Sjanghai (van KLM partner China Eastern Airlines) en een uit Kanton (van KLM partner China Southern Airlines). :s)
Er komen momenteel veel Chinese koks weer terug van vakantie in Nederland.
Hoe komen Chinese koks Sjanghai weer terug van een vakantie in nederland. Help me ajb.
pi_191400318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:09 schreef funnywell het volgende:

[..]

Hoe komen Chinese koks Sjanghai weer terug van een vakantie in nederland. Help me ajb.
Tijdens de Chinees-nieuwjaarsvakantie zijn de hier werkende koks terug geweest in hun moederland bij hun familie.
pi_191400334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:09 schreef funnywell het volgende:

[..]

Hoe komen Chinese koks Sjanghai weer terug van een vakantie in nederland. Help me ajb.
Ze komen van vakantie in Shanghai terug naar Nederland.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191400347
2841
81
pi_191400351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ze komen van vakantie in Shanghai terug naar Nederland.
Ok maar nu lijkt t dat ze terug komen van vakantie in Nederland via Shanghai
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 februari 2020 @ 23:12:39 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191400352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
2841
81
Gok of reported?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191400362
2841 new cases 81 new deaths Hubei Provence.

Reported.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191400365
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gok of reported?
Reported.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 februari 2020 @ 23:13:45 #185
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191400372
Nou, tot zover de daling dus.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:14:21 #186
489693 Markesh
Antispecisist
pi_191400387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:04 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je weet ook niet zeker of alles echt shit is, he?

Ik denk niet dat je daar in Wuhan op je gemak met je mobiele telefoon alles kan gaan lopen filmen. Tot in detail.
Daar heb je hele mooie speciale cameraatjes voor en niemand ziet dat je filmt.

Ik geloof zeer zeker niet dat er veel shit tussen zit. Ik bedoel meer in het algemeen. Waarom? Wie zou dit in scene gaan zetten? De mensen daar hebben wel belangerijkere zaken aan hun hoofd.
quarantaine, zieke familieleden ect. De filmpjes over de ziekenhuizen, wachtrijen overal en chaos in de veldhospitaals zouden wel echt zijn want die komen immers in het nieuws en de rest zou dan fake zijn ..?
Mensen willen graag hun ogen hiervoor sluiten omdat ze bang zijn dat dit echt is en het weleens onze kant op kan komen..
pi_191400421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Markesh het volgende:

[..]

Daar heb je hele mooie speciale cameraatjes voor en niemand ziet dat je filmt.

Ik geloof zeer zeker niet dat er veel shit tussen zit. Ik bedoel meer in het algemeen. Waarom? Wie zou dit in scene gaan zetten? De mensen daar hebben wel belangerijkere zaken aan hun hoofd.
quarantaine, zieke familieleden ect. De filmpjes over de ziekenhuizen, wachtrijen overal en chaos in de veldhospitaals zouden wel echt zijn want die komen immers in het nieuws en de rest zou dan fake zijn ..?
Mensen willen graag hun ogen hiervoor sluiten omdat ze bang zijn dat dit echt is en het weleens onze kant op kan komen..
Nou, ik denk dat een aantal het wel doet voor de sensatie en de clicks.

Maar ik denk dat er ook mensen zijn die hulp vragen, en daarom die filmpjes plaatsen.

Alleen, probeer maar eens uit te vinden welke de echte zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:16:42 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191400439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Reported.
en aardappelhoofd heeft nog niks....
pi_191400455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en aardappelhoofd heeft nog niks....
Ik heb ze van aardappelhoofd.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:17:30 #190
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191400460
Hubei province reports 2841 new virus cases (up from 2447 yesterday), 81 new deaths (up from 69 yesterday), and 1985 new cases in Wuhan (up from 1501 yesterday)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191400472
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:06 schreef funnywell het volgende:

[..]

Bron dat t artikel is ingetrokken, geloof alles. Hoef van heel veel geen bron te hebben, ik hou van twitter filmpjes en weet ik t. Maar hier ben ik gewoon benieuwd naar.
Mijn fout, niet ingetrokken, maar tegengesproken door het ministerie.
quote:
Germany: 'Flawed' coronavirus study spread misinformation

Munich University researchers had claimed that the disease was spread in Germany by a completely symptom-free individual. Scientists have been criticized for publishing erroneous information under pressure.

The Robert Koch Institute (RKI), a branch of Germany's federal health ministry, told DW on Wednesday that the German study was highly misleading.

"In contrast to first reports according to which the index case... seemed to have been asymptomatic during the time of likely transmission here, recent interviews by the Bavarian health authorities...revealed that she might have had mild unspecific symptoms."

The Public Health Agency of Sweden was more forceful in its condemnation of the study in a statement, saying that the LMU doctors "lack scientific support" for the argument and that their findings "contain major flaws and errors.”

RKI added the caveat, however, that "the possibility that there might be asymptomatic transmission in single cases can't still be fully ruled out at the moment."

Science magazine first reported that researchers at LMU did not speak to the woman who brought the virus to Germany before publishing their findings — instead, relying on information from four other patients. "They told us that the patient from China did not appear to have any symptoms,” Michael Hoelscher of the Ludwig Maximilian University of Munich Medical Center said, according to Science.

“If I was writing this today, I would phrase that differently,” he added.

LMU told DW that the university did not have an immediate response to the criticism at this time.

Scientists spreading erroneous information about coronavirus have been taken to task around the world, including a researcher with ties to Harvard University in the US who tweeted that the spread of the disease was "thermonuclear pandemic level bad."

So far, the virus that began in the Chinese city of Wuhan has killed some 490 people and infected at least 24,500 more.
https://www.dw.com/en/ger(...)formation/a-52265727

En:
quote:
Without direct communication with her prior to the publication, the NEJM article’s authors relied on the accounts of her four sickened colleagues in Germany, who said she didn’t seem sick during her visit.

But government health officials in Germany were later able to reach the Shanghai woman by telephone. People privy to details of the call told Science that she said she felt tired, had muscle pains, and took a fever-reducer during her visit.

Officials at the Robert Koch Institute (RKI), the German government’s public health agency, have sent a letter to NEJM informing them of the error in the article, according to an RKI spokesperson who spoke with Science.
https://arstechnica.com/s(...)-outbreak-mushrooms/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:17:56 #192
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191400473
Wuhan gaat weer omhoog. Kan natuurlijk ook door meer positieve testen zijn...maar toch
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191400479
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tot zover de daling dus.
Het aantal doden was nog nooit echt gedaald. Vorige week zat dat op zo'n dik 40, nu is het al verdubbeld.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 februari 2020 @ 23:18:48 #194
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191400495
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wuhan gaat weer omhoog. Kan natuurlijk ook door meer positieve testen zijn...maar toch
Nou ja, sowieso meer positieve tests :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191400502
5195 severe en kritiek in Hubei.

Niet goed.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:19:42 #196
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191400512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, sowieso meer positieve tests :P
Was niet helemaal duidelijk. Ik bedoel dat ze evenveel getest hebben als gister maar dat er vandaag weer net iets meer positieve uitslagen tussen zaten
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191400532
Ze testen alleen mensen met zware verschijnselen van longontsteking. Aantal nieuwe besmettingen ligt veeel hoger.
pi_191400584
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef zoost het volgende:
Ze testen alleen mensen met zware verschijnselen van longontsteking. Aantal nieuwe besmettingen ligt veeel hoger.
Op Wallstreet is het ook doorgedrongen, de economische schade moet nog beginnen, de Dow ging bijna 1% achteruit
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 23:25:10 #199
489693 Markesh
Antispecisist
pi_191400621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:15 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat een aantal het wel doet voor de sensatie en de clicks.

Maar ik denk dat er ook mensen zijn die hulp vragen, en daarom die filmpjes plaatsen.

Alleen, probeer maar eens uit te vinden welke de echte zijn.
Al die filmpjes zijn geen wereldnieuws dus wat iemand er aan heeft om dit te faken.. nogal geen moeite. Mensen nodig, beschermende pakken aan, politiemensen...
Ik kan mij dit slecht voorstellen.

Daarbij krijg ik veel info uit eerste hand van een Chinese kennis die 100 km bij Wuhan vandaan woont. Ook hij stuurt mij foto's en video's die volledig overeen komen met wat ik op Twitter zie.
pi_191400663
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:25 schreef Markesh het volgende:

[..]

Al die filmpjes zijn geen wereldnieuws dus wat iemand er aan heeft om dit te faken.. nogal geen moeite. Mensen nodig, beschermende pakken aan, politiemensen...
Ik kan mij dit slecht voorstellen.

Daarbij krijg ik veel info uit eerste hand van een Chinese kennis die 100 km bij Wuhan vandaan woont. Ook hij stuurt mij foto's en video's die volledig overeen komen met wat ik op Twitter zie.
Sommige filmpjes zie je ook echt de naam van het ziekenhuis waar gefilmd wordt en dat kan je gewoon googelen. Of het echt daar is.

Ik denk nog steeds dat dat filmpje met die bodybags in dat busje echt is.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191400669
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer slechts nieuws

russian_market twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 16:52:39 CORONAVIRUS CAN SURVIVE ON SURFACES UP TO 9 DAYS - GERMAN SCIENTISTS - bad for airlines, casinos, restaurants, hotels and cruise ships.https://t.co/FtyaLatyrm https://t.co/pvBWqk0bER reageer retweet
Deze Duitse onderzoekers hebben deze specifieke variant nog maar net in bezit.

Ze zeggen nu tot 9 dagen, maar of deze ook tot 28 dagen actief blijft weten ze pas eind van de maand. IMO
pi_191400696
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:27 schreef Za het volgende:

[..]

Deze Duitse onderzoekers hebben deze specifieke variant nog maar net in bezit.

Ze zeggen nu tot 9 dagen, maar of deze ook tot 28 dagen actief blijft weten ze pas eind van de maand. IMO
Op stalen oppervlaktes?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 februari 2020 @ 23:30:24 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191400717
Vorige week rond deze tijd waren er 11.000 besmettingen, nu ruim 34.000, gaat best hard zo.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191400786
Steve heeft er ook een hard hoofd in (aardappelhoofd)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')