Altijd lekker en goeie dag uitgekozen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Geen pensioen, dagje geld uitgeven en bijtanken.
👊quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Geen pensioen, dagje geld uitgeven en bijtanken.
Ja man, heerlijk weer, lekker rustig en relaxed overalquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd lekker en goeie dag uitgekozen.
Lekker naar Christmas Island en een Corona drinkenquote:
Zeker..heerlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk weer, lekker rustig en relaxed overal
Cupholder eraan en gaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker..heerlijk.
Vooral als je met een rollator loopt natuurlijk.
Whehequote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker naar Christmas Island en een Corona drinken
Die schup ik opzij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker..heerlijk.
Vooral als je met een rollator loopt natuurlijk.
Straks pas, straksquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je wat sneller rijdt, kun je er vanavond al zijn
Is er geen catering op de boot of heeft Molo al alles op gegeten?quote:
Ik ben nog op kantoor en de kantine het bedrijfsrestaurant is al dicht. Ik wandel zo wel even naar de winkel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is er geen catering op de boot of heeft Molo al alles op gegeten?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
ik ga voor de kaasfondue vandaag, uit een pakje met stokbrood, tomaatjes en komkommer
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog op kantoor en de kantine het bedrijfsrestaurant is al dicht. Ik wandel zo wel even naar de winkel.
Ik vind dat werkgevers dat standaard moeten aanbieden. Zeker aan de helden die op vrijdag op kantoor zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |