Vergeet de team USA bonus nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:54 schreef Mani89 het volgende:
De Ajaxbonus voor onze spelers is echt bizar. 20-26 miljoen voor Dest .... we zijn het Brazilie van de eredivisie.
In België gaan de wedstrijden van morgen niet door; zal hier ongetwijfeld niet anders zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou mij verbazen mochten de wedstrijden morgen doorgaan.
Nu met 0-6 winnen om heel nl gek te krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:02 schreef StarGazer het volgende:
Zul je zien dat we alsnog verliezen van Utrecht
Of het terecht is weten we morgen pas, maar dat het jullie goed uit komt is zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef TAV74 het volgende:
Terecht besluit, niet perse ongunstig ook. Maar wel een saaie zondag
Dat laatste zullen we nooit zeker weten. Maar gelet op weervoorspelling vind ik het hoe dan ook goed dat ze snel duidelijkheid geven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Of het terecht is weten we morgen pas, maar dat het jullie goed uit komt is zeker
Ja want dat Utrecht zou Ajax wel even vernederen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Of het terecht is weten we morgen pas, maar dat het jullie goed uit komt is zeker
Nou dat lijkt me toch wel met de vorm en alle blessures.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste zullen we nooit zeker weten. Maar gelet op weervoorspelling vind ik het hoe dan ook goed dat ze snel duidelijkheid geven.
Dat is inderdaad precies wat ik zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja want dat Utrecht zou Ajax wel even vernederen natuurlijk.
Klopt en nu weer weg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zeg.
Niet vaak als het om dit soort dingen gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
En ach, die weersvoorspellingen. Hoe vaak ze daar naast zitten...
In juni in ieder geval nog wel. Maar goed, is nu toch niks meer aan te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet vaak als het om dit soort dingen gaat.
Voetbal met die teringwind is toch geen reet aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |