SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
stel dat we echt 45 tot 60 miljoen voor Onana krijgen. zou toch werelds zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)egeling-ns~a9946c9b/
Zou het niet eens zo erg vinden als die wedstrijd wordt afgelast haha.![]()
En dan Cillessen terug halen zou prima zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
stel dat we echt 45 tot 60 miljoen voor Onana krijgen. zou toch werelds zijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
liever nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan Cillessen terug halen zou prima zijn![]()
Zou me niets verbazen als de berichten zo door gaan... je moet toeschouwers ook veilig heen en terug krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:55 schreef Simmertje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)egeling-ns~a9946c9b/
Zou het niet eens zo erg vinden als die wedstrijd wordt afgelast haha.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hoezo? Een zak geld kan het doel niet verdedigen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
stel dat we echt 45 tot 60 miljoen voor Onana krijgen. zou toch werelds zijn
Dat gegeil altijd op hoeveel koopclubs wel niet kunnen betalen, doe eens niet zo kruiperig.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
hoe hoog en dik zou een muurtje zijn van 5 euro biljetten, als het 65 miljoen is?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Een zak geld kan het doel niet verdedigen.
Dat gegeil altijd op hoeveel koopclubs wel niet kunnen betalen, doe eens niet zo kruiperig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Net even uitgetest en je kan zo'n 10 rijen van stapels briefjes van 5 vormen in een doel. Daar ben je zo doorheen met een goed schot.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe hoog en dik zou een muurtje zijn van 5 euro biljetten, als het 65 miljoen is?![]()
1 cent munten dan maar doen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:25 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Net even uitgetest en je kan zo'n 10 rijen van stapels briefjes van 5 vormen in een doel. Daar ben je zo doorheen met een goed schot.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wedstrijd tegen Getafe wordt een rampquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Ziyech in ieder geval weer op het trainingsveldZie hem dus Getafe wel halen.
AFCA!![]()
Met Blind en Ziyech erbij heb ik in ieder geval een iets beter gevoel, zeker in de thuiswedstrijd als Onana ook weer terug is.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Getafe wordt een ramp![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Onana
Dest - Schuurs - Blind - Tagliafico
Eiting - Martinez - Donny
Babel - Traore - Tadic
Zoiets?
Al heb ik liever Babel op Links en Tadic op 10, mja wat doe je dan rechts..![]()
Dest op rechts?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:55 schreef Simmertje het volgende:
Onana
Dest - Schuurs - Blind - Tagliafico
Eiting - Martinez - Donny
Babel - Traore - Tadic
Zoiets?
Al heb ik liever Babel op Links en Tadic op 10, mja wat doe je dan rechts..
nous erachterFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met Blind, Ziyech en Onana kun je wellicht nog wel winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met Blind en Ziyech erbij heb ik in ieder geval een iets beter gevoel, zeker in de thuiswedstrijd als Onana ook weer terug is.![]()
Die gok kun je nemen ja, Babel op rechts is niets, verwacht meer dreiging van hem op Links. Daarnaast is Tadic op de vleugels ook drama..quote:![]()
Onana
Nous - Schuurs - Blind - Tagliafico
Donny - Martinez - Tadic
Dest - Traore - BabelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima, Huntelaar brengen eventueel als de wedstrijd daar om vraagt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
Onana
Donny - Martinez - Tadic
Dest - Traore - Babel![]()
Tadic op 10 neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
Onana
Donny - Martinez - Tadic
Dest - Traore - Babel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: