abonnement Unibet Coolblue
pi_191384565


Dit moet wel een topshow worden. De Rijdende Rechter maar dan platter, ordinairder, volkser. Je ziet in de promo al dat ze uitsluitend Zanger Rinus-wijken bezoeken waar mensen leven met 300 kippen in hun achtertuin of witte tuinstoelen in de voortuin. Weg zijn de kakkers met een overhangende tak, maak plaats voor de gewone Nederlander met gewone Nederlander problemen.


Memorabele uitzendingen

17 oktober 2016
Mevrouw Adriana en mevrouw Johanna zijn buren van elkaar. Mevrouw Johanna beleefd plezier aan het voeren van de vogels in haar tuin. Mevrouw Adriana ondervind hier hinder van omdat ze schijtziek wordt van de vogels die in haar tuin poepen en voor nog meer overlast zorgen. Dan komt ook nog het buurmeisje erbij die mevrouw Johanna beschuldigt van het openzetten van het konijnenhok van het buurmeisje. Mr. Visser besluit dat mevrouw Johanna gewoon de vogels mag blijven voeren.

Mevrouw Adriana, ookwel door ons FOK!kers Magere Hein genoemd houdt er nogal van om mevrouw Johanna uit te schelden en te bedreigen. Dit erkent ze ruiterlijk aan Viktor, getuige onderstaand fragment:

Maandag 31 oktober 2016 - Kat in de zak
Mevrouw Jessica koopt bij de cattery van mevrouw Jacqueline een poes. Deze poes blijkt helaas ziek te zijn en mevrouw Jessica eist een schadevergoeding van mevrouw Jacqueline. Tijdens het locatiebezoek ziet Mr. Visser poep aan de muren zitten, wordt mevrouw Jessica bedreigd door de partner van mevrouw Jacqueline en zien we een-dags-kuikens aan de katten gevoerd worden. Mevrouw Jessica wordt in het gelijk gesteld en mevrouw Jacqueline moet een schadevergoeding betalen. Tijdens de uitzending blijkt ook nog dat mevrouw Jacqueline, naast een enorme hoeveelheid beenhaar, ook nog een gastenboek heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_191384580
Dankjewel voor het openen van een nieuw topic.
pi_191384586
Viktor heeft met de hont gevreeën :o
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 februari 2020 @ 22:30:24 #4
22592 crew  Ole
pi_191384620
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe bindend zijn deze uitspraken eigenlijk?
mwnsen tekenen vooraf. Kantonrechter zoiets
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191384634
Beetje dubbel dit.
Leek me nogal een gemeen wijf die aanklaagster.
Zielig voor die vent.
Van de andere kant, het geblaf 's nachts kan ook niet.
pi_191384650
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:30 schreef Ole het volgende:

[..]

mwnsen tekenen vooraf. Kantonrechter zoiets
Dan zullen ze ook wel moeten tekenen dat ze afstand doen van de mogelijkheid om in beroep te kunnen gaan.
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 februari 2020 @ 22:33:41 #7
22592 crew  Ole
pi_191384687
Al in België wordt er heel anders met dieren omgegaan. Zeker in het Franse deel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 februari 2020 @ 22:34:04 #8
22592 crew  Ole
pi_191384694
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:31 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]

Dan zullen ze ook wel moeten tekenen dat ze afstand doen van de mogelijkheid om in beroep te kunnen gaan.
dat dus
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191384695
Kan met de uitspraak goed leven, maar vond het wel zielig hoe die man er op het eind bij stond.

Tsja, zo zie je maar dat het allemaal lastig wordt als "mag niet van m'n geloof" je sterkste argument is. Misschien wat minder met een eventueel hiernamaals bezig zijn en meer met het nu?
pi_191384716
En als ik die Ahmed was zou ik nu elke ochtend om 0700u even lekker de tegels in de tuin aanstampen met een trilplaat en 's avonds tot een uur of 2300u binnen lekker timmeren en zagen; vogelhuisjes maken omdat hij van dieren houdt en geen hont meer heeft.
pi_191384754
Prima uitspraak. Die hond kan prima buiten zijn, maar heeft wel meer nodig dan een tegelplein, lekke voetbal en een houten hokje zonder matje o.i.d.
Ook die stront zag er niet gezond uit.

Die Turk had ook een houten schuurtje er neer kunnen zetten en daar de hond in kunnen doen.

Ik hoop en denk dat Zena beter af is nu. O+
Alius aliud dicit
pi_191384768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:34 schreef JohnWickPic het volgende:
En als ik die Ahmed was zou ik nu elke ochtend om 0700u even lekker de tegels in de tuin aanstampen met een trilplaat en 's avonds tot een uur of 2300u binnen lekker timmeren en zagen; vogelhuisjes maken omdat hij van dieren houdt en geen hont meer heeft.
Als ik die Ahmed was zou ik geen geluidsoverlast meer veroorzaken.

Meneer woont op kosten van de samenleving in een, voor een steuntrekker, vrij riante woning. Het minste dat hij terug kan doen is zich een beetje gedragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2020 22:37:02 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 februari 2020 @ 22:36:40 #13
22592 crew  Ole
pi_191384775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:34 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Kan met de uitspraak goed leven, maar vond het wel zielig hoe die man er op het eind bij stond.

Tsja, zo zie je maar dat het allemaal lastig wordt als "mag niet van m'n geloof" je sterkste argument is. Misschien wat minder met een eventueel hiernamaals bezig zijn en meer met het nu?
en naast geloof. Vaak wonen we hier dicht op elkaar. Als je vrijstaand woont is het ook anders
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191384781
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:34 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Kan met de uitspraak goed leven, maar vond het wel zielig hoe die man er op het eind bij stond.

Tsja, zo zie je maar dat het allemaal lastig wordt als "mag niet van m'n geloof" je sterkste argument is. Misschien wat minder met een eventueel hiernamaals bezig zijn en meer met het nu?
Absoluut geen medelij met die kerel. Stond ook een paar keer te liegen alsof het gedrukt stond.

Hond vond ik bij tijden gewoon vals. Hoe hij in de hand van Victor beet een paar keer, had niks met speels zijn te maken.
pi_191384814
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Absoluut geen medelij met die kerel. Stond ook een paar keer te liegen alsof het gedrukt stond.

Hond vond ik bij tijden gewoon vals. Hoe hij in de hand van Victor beet een paar keer, had niks met speels zijn te maken.
Helemaal mee eens.

Fijn dat die hond nu beter af is.
pi_191384855
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:38 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Fijn dat die hond nu beter af is.
Zeker ja :)

Ik vond dat hok ook zo sneu. Geen dekentje, niks :/
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 februari 2020 @ 22:40:35 #17
22592 crew  Ole
pi_191384862
ik denk dat deze hont een veel beterhuus gaat krijgen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191384866
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Absoluut geen medelij met die kerel. Stond ook een paar keer te liegen alsof het gedrukt stond
“Lieverd, hai lieverd, kom dan, kom dan”. Je zag gewoon dat die hond niks met hem had.
Alius aliud dicit
pi_191384893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:40 schreef Ole het volgende:
ik denk dat deze hont een veel beterhuus gaat krijgen!
Daar ben ik niet zo zeker van.. 1,5 jaar oud.. inprentperiode voorbij, geen dom ras.. Wordt een lastige hond. Zou sowieso wel naar een boerderij moeten of zo maar de kans dat het een werkhond gaat worden zie ik niet snel gebeuren.
pi_191384932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:40 schreef Mrmime het volgende:

[..]

“Lieverd, hai lieverd, kom dan, kom dan”. Je zag gewoon dat die hond niks met hem had.
En dan dat gelul over uitlaten. Dat hondenpark is zeker wel een kwartier lopen van zijn huis. Hoe hij loopt misschien wel een half uur. Ik zie 'm dat echt niet dat stuk lopen met dat beest.
pi_191384990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En dan dat gelul over uitlaten. Dat hondenpark is zeker wel een kwartier lopen van zijn huis. Hoe hij loopt misschien wel een half uur. Ik zie 'm dat echt niet dat stuk lopen met dat beest.
nou dit. Lulverhaal. En zag je die ketting liggen bij het hok van Zena? Blij dat de hond wordt herplaatst.
Alius aliud dicit
pi_191385004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:40 schreef Ole het volgende:
ik denk dat deze hont een veel beterhuus gaat krijgen!
Dat denk ik ook. Kan hij heerlijk met andere honden rennen en spelen. Al zal hij zijn baasje wel missen en vice versa.
pi_191385132
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:25 schreef Inca het volgende:

[..]

Mag niet van zijn geloof
Jammer voor hem dan en prima voor die hond denk dat er prima mensen te vinden zijn die zo'n lieve hond willen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 7 februari 2020 @ 00:16:49 #24
3542 Gia
User under construction
pi_191386450
Eens met de uitspraak.
Totaal geen medelijden met 't baasje. Zoals Zena op hem reageert, toont wel aan dat ze geen aandacht voor de baas heeft, wat wel zo zou zijn als de hond voldoende aandacht van haar baas had gekregen.
Ik vermoed dat hij de hond eten en water geeft en haar verder aan haar lot overlaat
pi_191386550
Waarom zou die gast overvallen worden in z'n huis? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')