Jup, missen echter een bruggetje en een aantal paaltjes met wat draadjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:30 schreef Peter het volgende:
Een hsl Amsterdam Bremen die er stopt had veel opgeleverd...
Alleen militair en voor zweefvliegen toch? Hoewel ik er al héééééél lang niet meer ben geweestquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar daar ligt ie niet.
Hoogeveen heeft wel een vliegveld trouwens
Volgens mij zweefvliegen en parachute. Allicht ook ultralight en van dat andere "hobby spul"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Alleen militair en voor zweefvliegen toch? Hoewel ik er al héééééél lang niet meer ben geweest
In Hoogeveen? Denk het niet, de landingsbaan is niet eens verhardquote:Op vrijdag 6 maart 2020 02:16 schreef flipsen het volgende:
Heel vroeger stonden er ook F16s als ik me niet vergis?
Grote stukken daarvan mag/kun je overdag ook niet harder dan 100km/u.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:21 schreef Karstman het volgende:
Zou de verlanging van de maximum snelheid nog iets opleveren voor Eelde, je bent vanuit het noorden immers langer onderweg naar Schiphol.
Het is een strook gras met 5 loodsen, dus veel meer kan je er ook niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Alleen militair en voor zweefvliegen toch? Hoewel ik er al héééééél lang niet meer ben geweest
F16's op grasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:05 schreef flipsen het volgende:
Wat maf, ik kan me herinneren dat we vroeger wel eens in de buurt waren en dat we daar is f16s konden zien en militaire hangars Zal me vergist hebben of ik heb zojuist iets verraden waardoor ik zal moeten vrezen voor mijn leven
maar goed dat ik in Zuid Amerika woon hehe
Hoogste tijd om de stekker uit die bodemloze put te trekken!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
En zo wordt het rustiger en rustiger op Eelde
Ik snap de link niet tussen het aantal werknemers van Airbus in de UK en de certificeringen waar een toestel aan moet voldoen.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:21 schreef MaxMark het volgende:
VK verlaat EASA tegen verwachtingen in
Mij benieuwen of en in welke mate dit problemen gaat opleveren voor o.a. Airbus.
Dag @BloodhoundFromHellquote:Op maandag 9 maart 2020 10:40 schreef Iemand91 het volgende:
PH-BFH is vertrokken op haar laatste vlucht, KLM747 naar Teruel: https://www.flightradar24.com/KLM747/24202154
Whehehe.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef flipsen het volgende:
Dag @:BloodhoundFromHell
(Postte regelmatig in TRV)
en danquote:Op maandag 9 maart 2020 14:11 schreef Iemand91 het volgende:
Virgin Atlantic was de launch customer van de A340-600 en maakte er de eerste commerciële vlucht mee, op 1 augustus 2002 naar New York JFK.
Of ik reken niet goed of je hebt een typfout gemaakt. Launch customer betekent dus dat de A340-600 vanaf 2002, nu 18 jaar geleden, vliegt?quote:De andere 2 A340-600's (G-VNAP en G-VWIN) staan al op Gatwick, dit was dus dan na net iets meer dan 26 jaar, net de allerlaatste Virgin A340 vlucht vanaf Heathrow.
Correct. Bijna 18 jaar inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:16 schreef Hojdhopper het volgende:
Launch customer betekent dus dat de A340-600 vanaf 2002, nu 18 jaar geleden, vliegt?
Virgin Atlantic nam eind 1993 hun eerste A340-300 in gebruik; eerst vanaf Gatwick en vanaf begin 1994 ook vanaf Heathrow.quote:Edit: ahhh nevermind, er vlogen voorheen A340-200/300s vanaf Heathrow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |