SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Zonder wrijving geen glans
Jazeker.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Je wacht op jezelf? Nou nou, heb je wel al je gereedschap mee?![]()
Haha, nou het staat wel wat op een lager pitje, maar we vinden onze momenten nog wel!quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is jouw leven eigenlijk met betrekking tot krikoe?
Als je zin hebt en mevrouw ToT ook dan verwennen jullie elkaar? Of is het na de geboorte van mini-ToT einde verhaal geweest?
Goed om te horen kerelquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou het staat wel wat op een lager pitje, maar we vinden onze momenten nog wel!
Koptelefoon opquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
En mini-ToT zit nu weer naar Juf Roos te kijken.
Ik mot echt ff geen geluid aan mijn hoofd hebben, maar het moet maar ff zo!
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed om te horen kerel
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou het staat wel wat op een lager pitje, maar we vinden onze momenten nog wel!
Neen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker lekker hoor, en staat er wat lekkers op het programma vanavond?
Uurtje of driequote:
Ik heb flexibele werktijden. Kan het zelf bepalen. En meestal begin ik vroeg dus dan ook vroeg weg en anders vroeg weg en thuis nog even doorquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Relaxed! Dat waren nog eens tijden dat je eerder dan 17:00 vrij mocht zijn.
Nu onderweg naar den haag en de dag overlevenquote:
Dat is fijn als je het zo in de hand hebt!quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb flexibele werktijden. Kan het zelf bepalen. En meestal begin ik vroeg dus dan ook vroeg weg en anders vroeg weg en thuis nog even door
Ga je haring eten met @haags_kwartiertje Hagaquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu onderweg naar den haag en de dag overleven
Yup. Ik plan m'n afspraken ook eigenlijk altijd zo dat ik s ochtends de keuze heb om te blijven liggenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is fijn als je het zo in de hand hebt!
Nee die zit in Utrecht vandaagquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je haring eten met @:haags_kwartiertje Haga
Bollequote:Op donderdag 6 februari 2020 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Ik plan m'n afspraken ook eigenlijk altijd zo dat ik s ochtends de keuze heb om te blijven liggen
[..]
Nee die zit in Utrecht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |