Goedemorgen haagsquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk gifje trouwens in de op
why?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Van de week wat over de zeik, maar nu weer rustig
De grafrechten van mijn man zouden overgenomen worden door zijn broers en zus. Dus heb afgelopen juli alles opgestuurd, afgelopen maandag de gemeente aan de lijn gehad. Grafrechten staan nog op mijn naam. Ze hebben niets met de papieren gedaan en nu is de geldigheid van mijn handtekening verlopen.quote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk gifje trouwens in de op
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De grafrechten van mijn man zouden overgenomen worden door zijn broers en zus. Dus heb afgelopen juli alles opgestuurd, afgelopen maandag de gemeente aan de lijn gehad. Grafrechten staan nog op mijn naam. Ze hebben niets met de papieren gedaan en nu is de geldigheid van mijn handtekening verlopen.
Pfff mooi kutquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De grafrechten van mijn man zouden overgenomen worden door zijn broers en zus. Dus heb afgelopen juli alles opgestuurd, afgelopen maandag de gemeente aan de lijn gehad. Grafrechten staan nog op mijn naam. Ze hebben niets met de papieren gedaan en nu is de geldigheid van mijn handtekening verlopen.
Ja snap ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend stond ook even zo van wtf?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:08 schreef rival het volgende:
Elke dag begin ik weer met frisse zin, en dan kom ik mensen tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |