Nope!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb trouwens even gemist.. Is er bekend welke 8 van de 24 deelnemers hebben aangegeven NIET naar het Songfestival te willen?
Gaat prima.quote:
Niks mis mee zo op de donderdagavond.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat prima.
Net zitten luisteren naar twee mannen met lelijk haar en mooie jasjes.
Ha! Tof! (En sterkte, een beetje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ben vanaf vandaag in Milaan en nu moet ik elke avond meekijken.
Oh! Hm..quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nope!
Niet officieel dan, zijn wel een paar die concerten hebben dan, o.a. Levante en Raphael Gualazzi.
Ja, al vind ik dat jasje nog wel beter dan whatever het is dat zij aan heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een ellende nuIn z'n rode glitterpak
Soort vlinderpak. Maar het nummer was het ergstequote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, al vind ik dat jasje nog wel beter dan whatever het is dat zij aan heeft.
Ik heb daar weinig van meegekregen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soort vlinderpak. Maar het nummer was het ergste
David Bowie ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En een zanger met lang rood haar, oogschaduw tot z'n haargrens en een groen glimpak
Zoiets, maar dan levendquote:
Hij zag er vanavond wel een tikje anders uit dan gisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:00 schreef Greys het volgende:
Het Gabbani-lied zit echt heel de dag in m'n hoofd. Wát een oorwurm is dat met dat fluitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |