Die staat voor mijn neus.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen. Ik ga ook even koffie scoren
Goedemorgen! Ik ga ook effe koffie scoren in Utrecht ☕quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
Koffie gescoord op station Den Bosch, nu onderweg naar Utrecht![]()
Had je geen tijd vanmorgen om te drinken dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
Koffie gescoord op station Den Bosch, nu onderweg naar Utrecht![]()
Snel aan de koffie danquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:28 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ik heb nog niks voor m’n neus behalve een iPad
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snel aan de koffie dan
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.
Ja, eentje. Maar da's niet genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:30 schreef espri het volgende:
[..]
Had je geen tijd vanmorgen om te drinken dan?
Je hebt dit nodig in je levenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.
Nee op 1 been kan je niet lopen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, eentje. Maar da's niet genoeg.
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt dit nodig in je leven
[ afbeelding ]
Ik ook eigenlijk
Goedemorgen, Tulpje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.
345 dollarquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.
quote:
Ow.... neem morgen wel weer koffie aan van meneer espriquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
345 dollarEen simpel zettertje is ook al goed ..
Wat ik soms doe is dit gebruiken. Heel lekkere koffie. Helaas wel uit bed dan. [ afbeelding ]
Dat is nog altijd de beste manier van koffie verkrijgenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ow.... neem morgen wel weer koffie aan van meneer espri
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de beste manier van koffie verkrijgen
Scherpquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |