jamaarquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed alles wat met chocolade bedekt is of zwart is mag absoluut niet met mensen in connectie gebracht worden.
Ik vind hier iets vanquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker een Skittle opvangen met je nepwimper![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook tekenen voor deze actie? Is om een vliegveld tegen te houden bij Lissabon middenin een natuurgebied dat zeer belangrijk is voor trekvogels waaronder Nederlands trots de grutto.
https://www.vogelbescherming.nl/petitie-grutto-lissabon
Verrassend goedquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:07 schreef Deisyy het volgende:
@:D. hoe gaat het IF-en?
Ik breek net mijn 17 uur
Goed joh, ja dat automatisme moet er echt uit hè, vanmorgen had ik even een moment dat ik bang was dat ik per ongeluk gegeten hadquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verrassend goed
Nouja, wil wel steeds naar iets te eten grijpen, maar da’s meer automatisme
Sporten ging ook weer lekker?
Sport je dan in de periode dat je niet eet ? ('s ochtends ?)quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed joh, ja dat automatisme moet er echt uit hè, vanmorgen had ik even een moment dat ik bang was dat ik per ongeluk gegeten had
Sporten ging supergoed, grensverleggend bezig geweest ook, ropen op een omgekeerde balansbal was een mooie uitdaging.
Verkoop het met VIntedquote:
Ja ik sport altijd in de ochtend, het komt mooi zo uit dan het aan het einde van mijn vastenperiode en dat is prima te doen, ik heb er helemaal geen moeite mee. En dan verbrand je natuurlijk helemaal als een malle.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Sport je dan in de periode dat je niet eet ? ('s ochtends ?)
Komt goed, denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed joh, ja dat automatisme moet er echt uit hè, vanmorgen had ik even een moment dat ik bang was dat ik per ongeluk gegeten had
netjes!quote:Sporten ging supergoed, grensverleggend bezig geweest ook, ropen op een omgekeerde balansbal was een mooie uitdaging.
als ik s'ochtends niet eet, word ik misselijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik sport altijd in de ochtend, het komt mooi zo uit dan het aan het einde van mijn vastenperiode en dat is prima te doen, ik heb er helemaal geen moeite mee. En dan verbrand je natuurlijk helemaal als een malle.
Dus je had toch wel goede trekquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Komt goed, denk ik
Ow, en zat net braaf 20 minuten buiten te wachten tot ik de kantine in mocht
[..]
netjes!
Heb gisteren ook nog gesport, maar dat was wel in mijn 8 uurtjes, dat scheelt vast
Dat dacht ik ook altijd, maar ik blijk met warme thee en koffie ook prima op gang te komen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
als ik s'ochtends niet eet, word ik misselijk
Nouja, trek, ik had zin in lekker etenquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je had toch wel goede trek
Ik was na het sporten nog even boodschappen wezen doen en Tommie uit wezen laten, vandaar die 17 uur en ik had met gemak nog een uur kunnen wachten.
Yep! In weekenden altijd in de ochtendquote:Ga je dit weekend in je 16 uur sporten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |